20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kevin Nolan  (Lest 82282 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Kevin Nolan
« Svar #165 på: 16. Mars 2010, 23:39 »
Enig Erlend.
Morsomt at han får den.

Men er det bare jeg som synes det er litt tidlig å kåre årets spiller? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 17. Mars 2010, 00:26 »
Det er litt tidlig ja. Nolan har vaert god i mange kamper i aar. Naa er det vel ganske vanskelig for oss aa faareta en veldig grundig vurdering da vi ikke har sett saa alt for mye championship i aar. Det er en god del spillere som er over Nolan paa toppscorerlista, og mange av de spiller midtbane for langt daarligere lag enn Newcastle. Jeg vil si det er en mye stoerre prestasjon enn aa score 11 maal fra midtbanen i Newcastle.

For all del, Nolan har gjort mye bra i aar, men jeg er ganske sikker paa at det er andre spillere som har gjort det bedre.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 17. Mars 2010, 12:15 »

For all del, Nolan har gjort mye bra i aar, men jeg er ganske sikker paa at det er andre spillere som har gjort det bedre.

Nolan leder actim lista med ca 50 poeng... så han har statistisk sett vert den klart beste spilleren i ccc. Greit nok at det ikkje alltid ser pent ut med nolan, men han er effektiv og bidra ufattlig masse til laget.
- carry on!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 17. Mars 2010, 18:56 »
Her er hva brukerne på NO mener om hvem som er årets spiller:

Fabricio Coloccini    - 89 (42.2%)
Jose Enrique    - 73 (34.6%)
Peter Lovenkrands    - 16 (7.6%)
Jonas Gutierrez    - 10 (4.7%)
Steve Harper     - 8 (3.8%)
Andy Carroll    - 5 (2.4%)
Kevin Nolan    - 4 (1.9%)
Nicholas Butt    - 2 (0.9%)
Nile Ranger    - 2 (0.9%)
Joey Barton    - 1 (0.5%)
Danny Guthrie    - 1 (0.5%)

211 stemmer totalt sålangt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 17. Mars 2010, 20:30 »
Eg støtter meg faktisk til den. Fra Butt og ned er det nok ikkje dei mest seriøse som har laggt inn stemmer  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 17. Mars 2010, 23:17 »
Hehe. Jeg syns ofte avstemningene på nufc.co.uk, ihvertfall i forhold til MOTM-kåringer og slikt noen ganger er ganske spesielle.
For meg står det mellom Nolan, Jonas, Colo, Smudge og Jose.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 18. Mars 2010, 00:58 »
Uten Nolan hadde det nok ikke blitt noe opprykk, viktigheten av han tidlig i sesongen var helt uvurdelig. Men synes selv at Colo har vært mer stabilt god hele sesongen!

Vi hadde vel forhåpentligvis brukt en annen spiller i stedet for Nolan da :) Så lenge det ikke hadde vært Butt hadde det nok gått bra tror jeg :)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #172 på: 18. Mars 2010, 10:40 »
For meg står det mellom Nolan, Jonas, Colo, Smudge og Jose.

Ville vel kanskje bytta inn Harper der mot Smudge. Men Smith skal absolutt ha for det han har gjort, spesielt i starten av sesongen. Følte han sette standarden med ein del susande taklingar allereie frå runde 1, og utvilsamt ein viktig mann når det gjeld å få med seg folk i krigen. Alle lag treng ein mann for skyttergravene.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 18. Mars 2010, 10:54 »
Jo mer jeg tenker på det, jo mer usikker blir jeg egentlig. For Løvenkrands har vært fantastisk siste halvdel av sesongen, og Carroll har også vært temmelig god. Poenget er at de fleste spillerne har hatt formtopper fordelt utover sesongen. Nolan og Smith var vel antakeligvis våre beste før jul - mens etter jul har kanskje Jonas og Løven vært våre aller beste.
Jose, Colo og Harper har liksom holdt et stabilt, høyt nivå gjennom hele sesongen. Hadde ikke Taylor blitt langtidsskadd hadde han nok også vært høyaktuell for en slik kåring.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #174 på: 18. Mars 2010, 11:00 »
Uansett Nolan har virkelig stått frem denne sesongen syns jeg. Fortjent ja!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 10. April 2010, 22:47 »
Leste en diskusjon angående Kevin Nolan der noen mente han var en dårlig signering. Da var det èn som kom opp med et svar jeg ihvertfall er 100% enig i, og som jeg synes er hvert å notere seg for dem som ikke husker eller vet om Kevin Keegans første signering som NUFC manager tilbake i 1992.

"KK always said his most important signing wasn't Shearer, or Cole, or Beardsley. He is on record as saying it was 'Killer' Kilcline because even though he was past his best (and his best wasn't all that amazing anyway), he turned the dressing room around and was a leader of men. I don't think Nolan will ever be favourably compared to Rob Lee as a footballer. But his influence has been crucial this season.

Like him or loathe him, without his goals Newcastle wouldn't be going back to the Premier League. Also, if the rumours about the 'player committee' are true, then his worth is greater even than the goals he's contributed this season. By becoming centrally involved in encouraging those without the bottle to move on and then galvanising those around him, I'd say he's been invaluable this season. Granted his form dropped for a few weeks mid-season, and you can question his ability to make the step back up to the Premier League (I have my own doubts there), but a poor signing? Sorry, can't agree."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 10. April 2010, 22:54 »
Veldig greit sagt ja! Har hørt King Kev sagt dette om Kilcline flere ganger faktisk - senest sist han var manager hos oss.
Nolan, Harper og Smith har nok antakeligvis vært våre viktigste spillere utenfor bana denne sesongen, spesielt i oppkjøringa til sesongen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #177 på: 12. April 2010, 01:19 »
It seems that probable new permanent captain Kevin Nolan, will now keep a watchful eye on Andy, who has been in trouble far too often this season, and still has to face an assault and battery charge later this month in the Newcastle courts.

We cannot think of a better player or person to mentor Andy Carroll, and that?s yet another positive impact Kevin Nolan will have at the Newcastle club.

Kevin has been a god-send to the club this season.

http://www.nufcblog.com/2010/04/11/carroll-and-taylor-ready-to-kiss-and-make-up-at-newcastle/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nufcblog+%28The+Newcastle+United+Blog%29

Flott hvis Nolan skal prøve å få litt skikk på Carroll. Det tror jeg er noe som kan gagne Carroll, og klubben, til de grader.
For holdningene til Nolan er upåklagelig!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 12. April 2010, 11:11 »
Jepp, det er slike spillertyper vi trenger i klubben. Nolan har, bortsett fra noen hederlige unntak, vært strålende i år. Hans store svakhet er at han kan være treig. Kanskje han skulle hatt litt mer kardiotrening. Både han og Smith er litt "brede" i ansiktet. Det er mange kg forskjell mellom Smiths storhetstid i Leeds og Castle for å si det sånn  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 12. April 2010, 14:27 »
Tidlig i sesongen var det enkelte sentrale Newcastle-skikkelser som snakket om nødvendigheten av å ha typer med lang erfaring, uten at de nødvendigvis var vår beste spiller.
Først og fremst var det vel snakk om spillere som har erfaring med opprykkskamp, som glatt kunne sitte på benken, bare de var der hver dag og bidro med sin erfaring og kunnskap.

Kevin Nolan fyller ikke helt de kriteriene, men er nok det nærmeste vi kommer. Sam Allardyces mest trofaste sliter i Bolton. Tidvis utskjelt blant deler av fansen. Kommer til Newcastle midtveis i vår klart dårligste sesong i manns minne. Vi rykker ned, men Nolan blir værende fordi han føler han ikke har gjort sitt overfor Newcastle-fansen. Han tar en sentral lederrolle, får umotiverte spillere til å dra sin vei, og samler de som er igjen. Samtidig bidrar han på en fantastisk måte sportslig, og er årets spiller på mer enn én måte.
Hans mål har som det blir sagt vært svært viktig for å sende oss tilbake til PL. Samtidig har han altså vært denne kapteinen uten kapteinsbind.

En fantastisk mann, som jeg tror kommer til å spille en minst like sentral rolle neste sesong, om enn ikke i like stor grad sportslig. Men er det en mann som har erfaring fra nedre halvdel av Premier League og det å kjempe for å overleve, så er det Kevin Nolan.
Hvis han nå får oppgaven med å være en slags mentor for Carroll, så er det fantastisk. Shearer selv har advart Carroll mot å oppføre seg som en storkar, og ment at Andy har en lang vei å gå før han er en skikkelig toppspiss. Jeg er sikker på at Carroll vil bli en mye bedre fotballspiller av å ha en som holder han i ørene. Og er det en som kan greie å holde Andy Carroll i ørene, så er det Kevin Nolan.

Fantastisk mann, fantastisk spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon