20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mackems 010209 Canal+Sport1, Canal+SportHD kl 14:30  (Lest 49757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
I dag driter eg i poenga, og er bare sjeleglad for at vi viste at vi kunne rundspille Sunderland om vi ville. Men en rask spiss på topp i dag, hadde vi garantert vunnet, og det har vi om en uke vil eg tro i Martins. Bassong var dagens man uten diskusjon !

Må legge til at eg synes kritikken mot Colo er usaklig. Greit nok at han hang litt for langt nede på målet til Sunderland, men han hadde jo nettopp vert lengre nede i feltet etter en duel, og kunne ikke komt seg lenger fram! På Chopra sin sjanse er det jo umulig å legge skylden på Colo! Det er jo Butt som skaper hele situasjonen med en håpløs heading tilbake!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg sier som så at ett poeng er bedre enn null. Og det viktigste slik ståa er akkurat nå er at vi ikke taper mot Sunderland. Det gjorde vi heller ikke, og da skal vi være fornøyd.

Harper spilte ingen kanonkamp, men han gjorde det han skal gjøre, og var på et helt ok nivå.

Baklengsmålet MÅ Colo kritiseres for. Han trenger ikke sette Cissé offside. Han bør heller sørge for at han står tett oppi Cissé, og ikke gir bort en millimeter. Dessverre rykket han frem en halvtime-time forsent, og blottla Harper fullstendig mot en såpass god spiss som Djibril Cissé. DET er feilen han gjør. Og det må han få pepper for.

Når det er sagt trenger vi ikke kappe hodet av mannen. Jeg synes stort sett han har vært god å ha bak der.

Bassong, Enrique og Jonas var alle tre fantastisk gode. De dominerte fullstendig. Bassong hadde stålkontroll kampen gjennom. Jonas løp og løp og løp uten å bli sliten. Enrique leverte sin desidert beste kamp noensinne i Newcastle-trøya, og ga i mine øyne klart og tydelig beskjed om at alt han trenger er konkurranse, og en type som Jonas foran seg. Jeg klarer ikke skille mellom disse tre, og utroper dem alle til Men of the match.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Helt utrolig at vi ikke klarer å vinne hjemme mot Sunderland. Skal vi ha en sjanse til å overleve må vi slå disse lagene på hjemme. Blir tøft som faen med bortekamper mot West B og Stoke og jeg frykter tap i begge de. Stoke gjorde en bragd av en kamp i går mot et lag som virker hakket bedre enn oss. Hjemme mot lag som Arsenal, ManU og Chelsea blir også beintøft og det kan fort bli 0 poeng. Samtidig har vi en umulig bortekamp på Anfield. Dette er så jævlig nært nedrykk at jeg skulle ønske at jeg var en av de geeksa som hater fotball.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
vi spilte bra fotball idag! noe vi ikke har gjort på leeeeenge. Det blir bedre når vi får Martins tbake

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
vi spilte bra fotball idag! noe vi ikke har gjort på leeeeenge. Det blir bedre når vi får Martins tbake

Jada alt blir bedre..... Når og hvis........ Jeg har mistet troa for å si det mildt. Jeg har allerede forberedt meg 100% mentalt på at vi blir å finne i neste års Championship. Hjelper ikke å kjøpe en hel gjeng med spillere når mannen som sender de 11 utvalgte utpå oser av udugelighet. Gode spillere må også inn i et system for at de skal bidra mest mulig, noe som er komplett umulig i denne klubben.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi kan ikke henge med hue, nå har vi endelig spillt fotball igjenn. Hvis vi får god höyreback så er vi der  vi må väre!:)

Nolan får skryt ifra meg idag! hvis vi får han igang så tror jeg han kan bidra til å stabilisere laget en del, vi har veldig mange gode spillere, men ingen som binder laget sammen. og derfor sliter vi litt. får bare håper Nolan kan väre mannen. Han ga ihvertfall alt idag med både kropp og sinn.
Han kom, ble mett og dett var dett....

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg har forsøkt å tenke sånn etter omtrent samtlige kamper i år, men jeg har desverre også smugtittet på terminlisten. Vi spilte bra fotball mot Pompey også og var på gang, men hva faen skjedde? På bortebane er vi normalt ubrukelige og mot lag som Stoke, Spurs og West Brom som trenger poengene like sårt som oss skal det spilles meget god fotball om vi skal vinne. V

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Må tørre å presse høyt og ta kommandoen i de kampene. Må blåse langt i om det er hjemmebane eller bortebane. Kamp er kamp og vi må ut å ta dem.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Må tørre å presse høyt og ta kommandoen i de kampene. Må blåse langt i om det er hjemmebane eller bortebane. Kamp er kamp og vi må ut å ta dem.

Ja det er så sant så sant. Vi må faen ikke feige ut. Men jeg føler meg langt fra trygg ettersom vi har en hvit Bramble der bak og en etter min mening forkastelig dårlig spiss der fremme.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Mange av feilene til Coloccini har kommet etter at han har prøvd å rett opp andre sine feil. Dog ikke målet idag.

For eks. når Butt fant det for smart til å ikke heade en elendig ball bakover til bakerste mann.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ja jeg glemte Butt. Tabbekvoten hans er faen med gigantisk. Han kan være svingod, men jeg sitter som regel bare og venter på det katastrofale fra den karen.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Dette er siste innlegg for min del denne sesongen.Kjøss meg i ræva hele jævla møkkagjengen.Dere fortjente poenget,men fy faen for en billig straffe ass.Vi snakker SKIPPERGATA!Jævlig skuffa over dommeren.Dere var søppel på hjemmebane....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Dette er siste innlegg for min del denne sesongen.Kjøss meg i ræva hele jævla møkkagjengen.Dere fortjente poenget,men fy faen for en billig straffe ass.Vi snakker SKIPPERGATA!Jævlig skuffa over dommeren.Dere var søppel på hjemmebane....

Kan vel ikke se at vi har gjort noe gale    ::)  Vi rundspilte dere i 2. omg, til de grader og hadde fortent seiersmålet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Jeg takker deg for ditt siste innlegg og gratulerer deg med tittelen: "Årets mest idiotiske og usaklige oppblåste jævla møkkahue". Hvis du har noe mellom øra foreslår jeg at du begynner å bruke det. I skippergata er du sikkert jævla ofte i mangel på kontakt med det motsatte kjønn. Kos deg med det stygge farmerlaget ditt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Dommaren gidde oss 1 poeng i dag ja :) Kjekk kamp og få litt hjelp på  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]