20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mackems 010209 Canal+Sport1, Canal+SportHD kl 14:30  (Lest 49559 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Ampert nå  :) Når kranene har stått på vidt gap utover kvelden i nord øst england, kan man bare fantasere om hvordan det er der  :o :D

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Bare morsomt med en fargeklatt av en sunderland supporter her :P

Og det at klubben hans evt er for liten til å ha en egen side, er vel ikke noe å holde imot han??       Står respekt av supportere som evner å velge seg en liten tulle klubb å holde med.     Mye heller en ekte supporter av en liten klubb, enn en tulle supporter av en stor klubb.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil

Og det at klubben hans evt er for liten til å ha en egen side, er vel ikke noe å holde imot han??       Står respekt av supportere som evner å velge seg en liten tulle klubb å holde med.     Mye heller en ekte supporter av en liten klubb, enn en tulle supporter av en stor klubb.

I like måte:)Se på tabellen.....

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil

I like måte:)Se på tabellen.....

En ekte supporter som bruker tid på å rakke ned på andres lag på deres egne forum. Jaja, for all del han må bare holde på men jeg svarer som regel med samme mynt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes det er et artig innslag med noen Sunderland fans her inne. Diskusjoner med litt hete er bare bra, og det er også interressant å få synspunkter fra folk med andre øyne. Selv om dere liker å si det med litt humor og sarkasme iblant, så er det uansett ikke noe som er meg imot å ha her inne.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Har aldri vært så nervøs før en kamp, som det jeg var idag! Tabellsituasjonen, alle de forbanna skadene og Djibril Cissè sørget for nettopp det.

1. omgang var TALENTLØS! Vi er på etterskudd store deler av omgangen, og kommer ikke skikkelig igang. Syns angrepet vårt blir for tregt og forutsigbart, og Sunderland får en relativt grei oppgave mot Shola og Carroll, selv om sistnevnte er et bra oppspillspunkt.

2. omganger er mye bedre. Vi er oppe i dueller, spiller bra og jobber mer som et lag. Fikk en billig straffe, men hvor mange ganger har ikke vi fått det i mot oss denne sesongen? Sitter faktisk skuffet igjen etter kampen, fordi jeg mener vi har nok av sjanser til å ta 3 poeng..

Enrique spiller sin beste kamp i Newcastle -trøya. Jonas jobber og sliter. Sjuk kondisjon på den mannen! Det eneste som er synd, og jeg har sett flere har nevnt det, er innleggene hans. De er rett og slett for dårlige. Joda, jeg vet han spilte på feil side idag. Ellers gjør han ALT rett..
Bassong har full kontroll, og jeg synes også Coloccini gjør en god kamp idag. Dette til tross for et par småfeil. Han skal iallefall ikke ha skylda for en idiotisk heading av Butt.
Var også godt å se Nolan i kamp, og jeg synes han gjør en grei debut.

Får håpe denne innsatsen blir å se i kampene framover også, for det var bra med fart i denne kampen!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Dommaren gidde oss 1 poeng i dag ja :) Kjekk kamp og få litt hjelp på  :)

Folk som skriver "gidde", gidder jeg faktisk ikke å høre på.

Ok kjekkt du forteller det, får håpe det er siste gang du gidder og svare på innlegga mine og da...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
'ga' er forresten ordet du leter etter ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Neppe :P ga? gaga? kva er det, eit ekkelt bokmålsord?
Hadde eg tenkt meg om og skreve rett hadde eg jo brukt ordet "gav".

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Haha Kinnear meina dommaren var mot oss i dag igjen og at Taylor sin straffe var soleklar :P Er jo Taylor som spenner krokefot på Malbranque :P
http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,,00.html
« Siste redigering: 02. Feb. 2009, 00:24 av Benson »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Igjen så ble vi jo antakeligvis snytt for ei straffe da det vel var ganske klar hands inni Mackems--boksen, så det gikk vel opp i opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Nei synes ikkje det heller var straffe.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Synst no både Duff sko hatt straffe og at det var hands eine gongen. Jeggu på tide me har nokre dommaravgjerelsar so går vår veg.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Hadde Ameobi klart å dempe ballen uten å bruke armen så kunne vi ha vunnet denne kampen. Utrolig surt å bare få uavgjort, men er sånn som skjer når vi spiller ræva første omgang og ikke JK setter inn bytter før det er for sent å få noe ut av de.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hadde Ameobi klart å dempe ballen uten å bruke armen så kunne vi ha vunnet denne kampen. Utrolig surt å bare få uavgjort, men er sånn som skjer når vi spiller ræva første omgang og ikke JK setter inn bytter før det er for sent å få noe ut av de.

Tror han faktisk ble avblåst for at han skubba forsvarsspilleren før han tok i mot ballen. Mannen er en vandrende katastrofe på banen. Går konstant i offside, klarer ikke å heade skikkelig omtrent upresset, dårlig til å avslutte. Han eier ikke fotballintelligens. Men det postive er at carroll blir bedre og bedre for hver kamp. Som nevnt tror jeg vi hadde tatt denne kampen med martins på banen,eller en matchfit krants på topp med carroll.