20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mackems 010209 Canal+Sport1, Canal+SportHD kl 14:30  (Lest 49592 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Dust.DUST.Så du ikke kampen el jævla svart-hvite retard?Det var et fortjent poeng for hjemmelaget,men dommeren ranet Sunderland for 2 poeng.Og Chopra hjalp dere i tillegg.Er du helt blåst eller?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Faen i meg på tide å få et straffespark etter 9 i mot oss denne sesongen!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Dust.DUST.Så du ikke kampen el jævla svart-hvite retard?Det var et fortjent poeng for hjemmelaget,men dommeren ranet Sunderland for 2 poeng.Og Chopra hjalp dere i tillegg.Er du helt blåst eller?

Skulle ikke du slutte å poste??

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Dommaren gidde oss 1 poeng i dag ja :) Kjekk kamp og få litt hjelp på  :)

Folk som skriver "gidde", gidder jeg faktisk ikke å høre på.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil

Jo men fy faen er han helt rar el han Torelf?Dårlig å svare på en slik måte.Tipper han er blandt dem som ser sammendrag på Vg el no,og uttaler seg som om han så kampen.Virker ikke som han er helt med....Jeg er fornøyd med poenget,men ikke fornøyd med dommeren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ingen vits i å remje av seg personangrep i hytt og gevær alikevel'?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er helt enig i at straffen var billig, var aldri i verden straffe. Men vi fortjente et poeng i denne kampen, så sett under ett så var 1-1 et fair resultat. Selvom jeg tror med Martins og Owen på banen at vi fort kunne tatt alle tre poengene.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Jeg er helt enig i at straffen var billig, var aldri i verden straffe. Men vi fortjente et poeng i denne kampen, så sett under ett så var 1-1 et fair resultat. Selvom jeg tror med Martins og Owen på banen at vi fort kunne tatt alle tre poengene.

Enig.

Ikke personanngrep.Enig.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Jo men fy faen er han helt rar el han Torelf?Dårlig å svare på en slik måte.Tipper han er blandt dem som ser sammendrag på Vg el no,og uttaler seg som om han så kampen.Virker ikke som han er helt med....Jeg er fornøyd med poenget,men ikke fornøyd med dommeren.

Stakkars deg din uforsvarlige patetiske padde. Selvsagt har jeg sett kampen uten at jeg synes du har noe grunn til å syte nevneverdig. Og hvorfor i helvete oppholder du deg så mye her på et newcastleforum. Kan du ikke bare vise din frustrasjon på deres egne sider, eller er klubben for liten til å ha en egen side.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
Dette er siste innlegg for min del denne sesongen.Kjøss meg i ræva hele jævla møkkagjengen.Dere fortjente poenget,men fy faen for en billig straffe ass.Vi snakker SKIPPERGATA!Jævlig skuffa over dommeren.Dere var søppel på hjemmebane....

Jeg takker deg for ditt siste innlegg og gratulerer deg med tittelen: "Årets mest idiotiske og usaklige oppblåste jævla møkkahue". Hvis du har noe mellom øra foreslår jeg at du begynner å bruke det. I skippergata er du sikkert jævla ofte i mangel på kontakt med det motsatte kjønn. Kos deg med det stygge farmerlaget ditt.

Bare så det er sagt.Var ikke jeg som startet.Må forstå meg også når dommeren avgjør en slik kamp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Er det så forferdelig med Mackems her inne da? Syns vel egentlig det bare krydrer forumet litt, jeg.
Går det pokker meg ikke an å ha ulike meninger her uten å få de derre jævla personangrepene mot seg?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
'
Det er jo hyggelig at Chopra hjelper gamle lagkamerater i stedet for å ødelegge for oss. Det viser jo bare at han fortsatt er geordie. Selv om han spiller på feil side av elva i den styggeste drakten på jord.

Det er da vel nødig vår feil at dommeren hjalp oss. Straffen var på ingen måte feil. Men den var billig, det skal jeg være enig i. Veldig billig. Men dommeren dømte. Og tro meg, vi har fått en god del slike mot oss denne sesongen. Og da har du sittet der og storflira. Nå er det dere som får en billig straffe mot dere. Synd. Men sånn er fotballen. Verden er aldri helt rettferdig.
Mot slutten av kampen var det vi som hadde mest vilje. Og dere hadde da en veldig stor mulighet til å score fem minutter på overtid. Som dere brente. Er det Newcastles feil?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Er det så forferdelig med Mackems her inne da? Syns vel egentlig det bare krydrer forumet litt, jeg.
Går det pokker meg ikke an å ha ulike meninger her uten å få de derre jævla personangrepene mot seg?
For all del, men påstander om at Sunderland var så jævlig mye bedre og et sitat som dette: "Kjøss meg i ræva hele jævla møkkagjengen" gjør at det bobler litt. Må da i det minste komme med et saklig utgangspunkt så skal jeg heller forsøke å diskutere det på en forsvarlig måte. Men med et slikt utganspunkt så gidder jeg faen ikke sitte på sidelinjen og kakle som Kinnear.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
'
Det er jo hyggelig at Chopra hjelper gamle lagkamerater i stedet for å ødelegge for oss. Det viser jo bare at han fortsatt er geordie. Selv om han spiller på feil side av elva i den styggeste drakten på jord.

Det er da vel nødig vår feil at dommeren hjalp oss. Straffen var på ingen måte feil. Men den var billig, det skal jeg være enig i. Veldig billig. Men dommeren dømte. Og tro meg, vi har fått en god del slike mot oss denne sesongen. Og da har du sittet der og storflira. Nå er det dere som får en billig straffe mot dere. Synd. Men sånn er fotballen. Verden er aldri helt rettferdig.
Mot slutten av kampen var det vi som hadde mest vilje. Og dere hadde da en veldig stor mulighet til å score fem minutter på overtid. Som dere brente. Er det Newcastles feil?

Nei.Som sagt Newcastle fortjente poenget,men jeg føler meg snytt nå av DOMMEREN.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
For all del, men påstander om at Sunderland var så jævlig mye bedre og et sitat som dette: "Kjøss meg i ræva hele jævla møkkagjengen" gjør at det bobler litt. Må da i det minste komme med et saklig utgangspunkt så skal jeg heller forsøke å diskutere det på en forsvarlig måte. Men med et slikt utganspunkt så gidder jeg faen ikke sitte på sidelinjen og kakle som Kinnear.

Vel det koker litt her og akkurat nå....