20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West Ham, CANAL+ Sport 2 - 15.55 lørdag 10 januar  (Lest 34522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fabregas hadde høyest passninger pr kamp (eller var det Touch) var på rundt 110. så tvilsomt at enrique har hadd 106..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kanskje de mener 44 feilpasninger ut av 62?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Hehe, han slo for faen ikkje over 40 feilpasningar i løpet av en kamp! Vil tru det er 44 vellykka pasningar av 62 det er snakk om.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Litt spillerstatistikk:
http://uk.eurosport.yahoo.com/football/premier-league/2008-2009/newcastle-west-ham-236827.html

Verdt å merke seg:
Bad passes: Enrique med 44!
Shots: Carroll med 9!
Offsides: 0!

Enrique med 44 feilpassninger, Taylor med 0...

Edit: Med nærmere ettertanke kan ikke Enrique ha slått 44 feilpassninger, og 62 gode passninger. Ka står 44 og 62 for ? En eller annen slags rank ? Enirque kan ikke ha slått 106 passninger i løpet av 90 minutt...
Jo om han kan. Så tregt det går for oss innimellom og alt det småspillet vi driver med. Pasningene renner fort på da.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Skjønner ikke hvorfor folk klager over Colo, synes han har vært god i år jeg. Og den beste i forsvar i dagens kamp.. Bassong var heldig ved to anledninger i dag, burde ha fått 2 straffespark i mot seg. Colo er en spiller som ser klumsete ut når han først blir lurt, men 9 av 10 ganger jobber han seg ut av en slik situasjon før det blir en reel trussel. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg ser han legge seg som andremann for å dekke opp for Bassong eller Taylor i dag. I tillegg er han såpass sterk i kroppen at det er få som matcher han på fysikken når han først må bruke den. Bassong er kanskje den beste i forsvarsfireren NÅR Colo spiller, men han er avhengig av at noen tar den dritt jobben som Colo ofte gjør. De to sammen danner det beste stopperparet vi har hatt på veldig mange år. Rent forsvarsmessig er dette det beste året på lenge!

Enrique hadde vanvittig mange feilpasninger i dag, det har han hatt tidligere også. Taylor gjorde en middelskamp, masse små feil som vanlig fra hans side. Men steinhard innsats hele veien!

Carroll synes jeg var begredlig store deler av kampen, og hadde han ikke fått det målet tror jeg de fleste ville slaktet han. Men jeg er imponert over luftstyrken, er få som tar han der. Hvis han får kontroll på beina så har han potensiale! Men det er et godt stykke dit enda..

Geremi - Suger. Please leave!!

Duff begynner å bli bedre! Han har til og med begynt å dribble litt, han og Jonas begynner å danne et fryktet vingpar.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Synes vi er veldig enten eller. Men sånn er det vel å være supporter. middels er katastrofe

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Skjønner ikke hvorfor folk klager over Colo, synes han har vært god i år jeg. Og den beste i forsvar i dagens kamp.. Bassong var heldig ved to anledninger i dag, burde ha fått 2 straffespark i mot seg. Colo er en spiller som ser klumsete ut når han først blir lurt, men 9 av 10 ganger jobber han seg ut av en slik situasjon før det blir en reel trussel. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg ser han legge seg som andremann for å dekke opp for Bassong eller Taylor i dag. I tillegg er han såpass sterk i kroppen at det er få som matcher han på fysikken når han først må bruke den. Bassong er kanskje den beste i forsvarsfireren NÅR Colo spiller, men han er avhengig av at noen tar den dritt jobben som Colo ofte gjør. De to sammen danner det beste stopperparet vi har hatt på veldig mange år. Rent forsvarsmessig er dette det beste året på lenge!

Enig med det jeg her siterer. Resten får du stå for sjøl :-)

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Synes også Colo er en av di bedre stopperne vi har hatt og sammen med en hurtig Bassong, så er det di beste vi har.... Bassong spiller med stor selvtillit for tiden og det hjelper på.....
Eneste problemet Colo har, er når han møter en slik en mørkhuded tanksenter ala (Heskey, Fuller, Harewood, Cole) . Han blir da for pusslitte og litt for treg. Kver gang vi har full kontroll på en kamp kommer en tanks inn på banen ala Stoke , Wigan og vi har store problemer, tror faktisk det va einpå WBA og som holdt på og  snu heile greia. Legg merke ved d
Men han er vår klart beste i oppspillsfasen, med å drive opp me ball og treffe med oppspill. Synd at motstanderne har bejynnt å finna ut av dette, og legger spissene tett rundt Colo når vi skal starte med oppspillene bakfra.

Forsvaret vårt synes jeg har komt seg masse, synd Barton ikkje e tilstede å styre midtbanen med ein klasse DM, da hadde det sett bra ut. Når eg tenke på forsvaret tenker jeg Beye-Colo-Bass-Enrique(ikkje i dag)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Det Colo sliter mest med etter min mening er spillere som er sterke fysisk OG gode på hodet. Slik som Heskey, for Colo er ikke så god på hodet som en kanskje skulle tro. Ferdighetene hans ligger uten tvil langs bakken.. 1 mot 1 er Colo helt rå dersom en spiss kommer gjennom, til og med bedre enn Woodgate på det området som er helt rå på det han også.

En annen ting Colo sliter med er å få opp farten når vi blir raske spisser blir spilt igjennom. Spesielt når vi står høyt på banen slik vi gjorde i dag. Hadde vi hatt en god midtstopper til tror jeg Colo som DM hadde gjort seg.. Han har relativt god teknikk og slår veldig gode pasninger. Noen som la merke til når han begynte å drible på kanten å slo krem innlegg i dag?? :)
« Siste redigering: 11. Jan. 2009, 01:17 av Lars Thomas Nistad »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
fikk ikke sett 1-2 og 2-2.
Noen som har en link til et sted jeg kan få sett de? :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Det Colo sliter mest med etter min mening er spillere som er sterke fysisk OG gode på hodet. Slik som Heskey, for Colo er ikke så god på hodet som en kanskje skulle tro. Ferdighetene hans ligger uten tvil langs bakken.. 1 mot 1 er Colo helt rå dersom en spiss kommer gjennom, til og med bedre enn Woodgate på det området som er helt rå på det han også.
Enig der. Men han sliter litt mot spillere som er raske og, det så vi jo når Gerrard kom alene mot Given mot Liverpool nå nylig. Og mot Stoke i duellen med Fuller. Men digger Colo. Han er en spillende midtstopper og veldig god langs bakken. Så har vi Bassong som er den raske og sterke som vinner alt i lufta. De kan utfylle hverandre bra. Når vi får tilbake Beye så blir det enda bedre:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg er veldig fornøyd med Colo, og det han har prestert i Newcastle hittill. Noen feil har han gjort, men slik vil det alltid være. PL er en vanskelig liga å komme til, men jeg synes Colo har levert solid fra dag en. Har vel spilt samtlige minutter i PL hittill i sesongen også.

Noen vil kanskje skylde på Colo på 1-1 scoringen i dag, men han gjør egentlig alt riktig der som førsteforsvarer. Feilen er at Taylor og Enrique ikke gjør en god nok sikringsjobb.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, er enig der. Redigerte innlegget mitt over også dersom du ikke så det.. Men mot Liverpool var det litt spesielt siden der var alle ræva bortsett fra Given. Men vi så eksempler på det i dag mot Bellamy også, uansett er han kanskje den beste stopperen vi har hatt på mange år med sterke konkurranse av Woodgate og muligens Bassong, tiden vil vise om han klarer å holde seg på det nivået han har vist de siste 10 kampene.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er veldig fornøyd med Colo, og det han har prestert i Newcastle hittill. Noen feil har han gjort, men slik vil det alltid være. PL er en vanskelig liga å komme til, men jeg synes Colo har levert solid fra dag en. Har vel spilt samtlige minutter i PL hittill i sesongen også.

Noen vil kanskje skylde på Colo på 1-1 scoringen i dag, men han gjør egentlig alt riktig der som førsteforsvarer. Feilen er at Taylor og Enrique ikke gjør en god nok sikringsjobb.

Enig. Og det er faktisk Colo som er nærmest å rydde opp i det målet også.. De andre sover mens han jobben for to! Er lett å skylde på personen som er nærmest ballen..

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nei så ikke det. Ja han er helt konge, men litt feil blir det uansett med tanke på at han spiller for Newcastle. Blir jo mye og gjøre baki der.
Men når han og Bassong spiller sammen kan jeg ikke huske sist Newcastle hadde bedre stoppere.

Det som er best er at de er unge, og midtstoppere kan holde på litt lenger enn hva enn spiss kan, så jeg tror de bare blir bedre og bedre med årene hvis begge blir i klubben.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.