20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West Ham, CANAL+ Sport 2 - 15.55 lørdag 10 januar  (Lest 34256 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
Jonas var best!
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
I mine er Guti en komplett spiller, bra tyngdepukt, god teknikk, ganske rask. Bare synd at han har så dårlige medspillere.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
Han har et helt sykt rykk :P
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Liker dog ikkje at han har ein liten tedens til og rulle rundt noko heilt forferdelig når han blir tatt. Har slik eg ser det mista eit par frispark på grunn av denne overspelinga.
Er det bare eg som har merka dette eller ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
nå begynner det å bli gap til 6-7 plass :-[
Venter i spenning...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
nå begynner det å bli gap til 6-7 plass :-[

So what?
Det er 2/3 poeng ned til nedrykk og med den syltynne stallen me har uten forsterkninger i Januar klarer eg ikkje heilt sjå for meg kordan  me skal havne på topp 10.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Martins nå blir det tøff kamp om spissplassene ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Vi må hente Sentrale Midtbanespillera!!!!!!!! Særlig DM! Guti var strålande i dag og det var utrulig synd at han ikkje fekk målet sitt på slutten, det hadde han fortjent.  Syns forøverig at Carroll og var veldig positiv. Ellers kan Geremi bare gå å legge seg.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg synes Carroll var helt bedrøvlig hele kampen. Han mister ballen altfor ofte og har null teknikk, pasningene er på nivå med Enrique sine. Men han er VELDIG god på hodet, vant alt i lufta.

Geremi håper jeg at jeg aldri trenger å se i Newcastle igjen.

Jonas er helt rå, synd at en storklubb garantert kommer til å snappe han opp innen et år eller to. Det samme med Bassong...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Taylor spiller nok en elendig kamp, nå begynner jeg snart å få nok! Faen så dårlig jobb han gjør på begge målene! Tar Edgar på backen til neste kamp, Taylor burde melde seg på et konsentrasjonskurs, for han har utvilsomt potensialet, men slike kamper som i dag holder ikke og det har vært altfor mange av de!

Synes det var jævli morro med Carroll i dag! Synes han spilte meget godt, noe rusk var det, men han viser at han har potensialet når han flere ganger demper ballen på brystet med Upson i ryggen og tar spillet ned på bakken. Vinner veldig mye i lufta, og endelig fikk han målet sitt også! Well done!

Dommeren i dag var grufull begge veier, begge lag ble snytt for hvert sitt soleklare straffespark, og det er ingen tvil om at Neill sitt selvmål skulle blitt stående. At Noble ikke ble blåst av for offiside da han lå fem meter innenfor backlinja vår er også et under uten like fra linjedommeren!!

Jonas er god i dag, men faen så irriterende han er til tider også. Hva han driver med når han er igjennom på slutten der er fatalt. At han ikke spiller Owen på blank gjør meg så forbanna at jeg har ikke ord!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Hadde vært digg med en Barry Ferguson faktisk ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Med dagens tropp mener jeg vi ikke trenger en spiss før til sommeren da Owen mest sannsynelig drar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Er vel få om noen som skriker om spiss også da! Ny manager bør vel hentes før den tid!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Er det noen som mener det Bjørni eller bare snakker du ut i luften?

Hvis innlegget hadde kommet med når jeg skrev det, hadde du skjønt det. Men pga at alle inlegg man skal legge inn ikke blir sendt fordi noen andre også har lagt inn et innlegg, så kom ikke kommentaren rett etter det innlegget jeg egentlig svarte på...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Vi kunne mønstre et lag idag... og det laget kom utpå banen.. vi har en ekstremt tynn stall, og jeg synes vi gjorde en kjempe kamp utifra mine forventninger. vi produserte mange skudd, og spiller tilbake litt av den selvtilliten som har falt ut av laget etter Liverpool kampen. Jonas var helt klart dagens mann! ingen ved siden av han!

Jeg var veldig positivt overrasket over jobben Carrol leverte framme, han var hele tiden et oppspillspunkt, og bidro ofte med å bygge opp spill, at han da i tillegg klarer å sette et mål er strålende. mer en godkjent for en spiller i hans alder med den lille erfaringen han har. viste glimt av at han kan bli god. spesiellt den headingen ifra 5 meter som gikk rett utenfor viste hvor mye kraft og kontroll han har i luftrommet.

Hadde vi hatt en bedre sentral midtbane spiller og en fungerende høyreback så ville denne kampen helt klart vært vunnet. hadde vi hatt en venstre back med passningsfot så hadde vi knust dem... så det er 3 posisjoner som må forsterkes i mine øyne etter denne kampen.
Han kom, ble mett og dett var dett....