20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West Ham, CANAL+ Sport 2 - 15.55 lørdag 10 januar  (Lest 34255 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Nok en gang gjør Colo en skremmende svak kamp. Man skulle tro det var han som kostet £1,5 millioner og ikke Bassong. Ellers har vi vunnet 4 av de siste 20 kampene. Ikke akkurat en statistikk å være stolt av. Etter at Ashley tok over har det bare gått en vei med klubben, og jeg tørr ikke tenke på hvordan stallen ser ut etter at Given, Owen og grineungen har forlatt oss før neste sesong. Irriterer meg enda at vi ikke gikk for Martin ONeill når han var tilgjengelig. For en klassemanager.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Coloccini begynenr å minne meir og meir om Dan Eggen. Med andre ord en rufsete forsvarsspelar med rufsete hår. Gjer eller er involvert i merkelige episodar i kvar bidige kamp. Taylor gjer som forventa, driter seg ut.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Når sant skal sies var vell Colo bedre enn Bassong i dag. Bassong er en liten klondrian (klønette) spiller, samtidig veldig god. Bassong skulle hvertfall hatt to gule kort og to straffespark mot seg. ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hmm, alle børsene jeg har lest tilsier at Bassong var best i forsvaret, og blant våre bedre i dag..
Generelt har jo Bassong hele veien vært mer solid enn noen andre stoppere denne sesongen. Beye og Bassong er de to jeg virkelig stoler på der bake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Var forøvrig igjen Hughton som svarte media etter kampen i dag. Begynner jo å bli ganske vanlig. Tro om Kinnear nekter stille opp etter kamp, eller om han har fått munnkurv?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Hmm, alle børsene jeg har lest tilsier at Bassong var best i forsvaret, og blant våre bedre i dag..
Generelt har jo Bassong hele veien vært mer solid enn noen andre stoppere denne sesongen. Beye og Bassong er de to jeg virkelig stoler på der bake.
Jeg er enig at han har vært vår beste forsvarspiller i år, men han spiller maksimalt på grensen (for ikke å si over), men det er morsomt å ha en tøffing i laget. ;D
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tror det er derfor han har passet så jævla bra inn i PL til nå! Ulikt fra Jose og Colo er han no nonsene. Ikke noe tøv og tull, enkelt og greit. Setter oss sjelden i vanskelige situasjoner fordi han bruker for lang tid.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Faen vi hadde vunnet i dag klart om vi hadde hatt en sentral midtbane som kunne måle seg med West Ham sin. Samtidig var Enrique skandale i dag! Carroll gjorde en mye bedre figur enn mot Hull, og slo ikke vekk like mange pasninger i dag, og jobbet i tillegg kanonbra.

Fornøyd med 1 poeng mtp detlaget vi stilte. Midtbanen betyr så ekstremt mye, og i dag ble den bare rulla over...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Jeg synes enrique klarte seg bra, Taylor var hvertfall ikke noe bedre.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Så ekstremt mange hodeløse pasninger Enriwue leverte rett inn i midten på egen banehelavdel, har eg aldri sett fra en spiller i Newcastle drakt for å vere HELT ærlig. Og DA bør en bjelle ringe, for det har vert mange elendige pasningspillere i Newcastle. At han er rask, sterk og vanskelig å komme rundt skal han selvfølgelig ha ros for.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
føler at folk glemmer at Enrique spillte veldig bra i første omgang...
men er enig han var forferdelig i 2. omgang. Men Carrol var heller ikke sååååååå god i 2. omgang bortsett fra målet hans.
Newcastle United Football Club<3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Har sett kampen i opptak nå. Ikke faan om selvmålet til Neill skulle vært anullert. Han ligger jo å flyr i lufta lenge før Taylor kommer inn i duellen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Har sett kampen i opptak nå. Ikke faan om selvmålet til Neill skulle vært anullert. Han ligger jo å flyr i lufta lenge før Taylor kommer inn i duellen.

Helt enig. Collins prøvde å stupheade ballen vekk, men nådde ikke ballen. Desverre prøvde Taylor det umulige å nå ballen han også, å la handa på ryggen til Collins etter at han stupte. Forstår godt at dommer blåste, men linjemann burde sett at detverken var filming eller frispark.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Litt spillerstatistikk:
http://uk.eurosport.yahoo.com/football/premier-league/2008-2009/newcastle-west-ham-236827.html

Verdt å merke seg:
Bad passes: Enrique med 44!
Shots: Carroll med 9!
Offsides: 0!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Litt spillerstatistikk:
http://uk.eurosport.yahoo.com/football/premier-league/2008-2009/newcastle-west-ham-236827.html

Verdt å merke seg:
Bad passes: Enrique med 44!
Shots: Carroll med 9!
Offsides: 0!

Enrique med 44 feilpassninger, Taylor med 0...

Edit: Med nærmere ettertanke kan ikke Enrique ha slått 44 feilpassninger, og 62 gode passninger. Ka står 44 og 62 for ? En eller annen slags rank ? Enirque kan ikke ha slått 106 passninger i løpet av 90 minutt...
« Siste redigering: 10. Jan. 2009, 22:25 av Sebastian Eriksson »