20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United FC vs Liverpool FC, søndag 28. desember kl. 12.55. (C+ Sport 1)  (Lest 20799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Da håper jeg vi bruker det siste byttet ved at vi tar ut Kinnear og setter innpå en som kan fotball.
Ja, i dag er det virkelig Kinnear som skal ha skylden! Din dumme faan!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Som sagt, få inn harper...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Da håper jeg vi bruker det siste byttet ved at vi tar ut Kinnear og setter innpå en som kan fotball.

Saklig kommentar. Liker alltid sånne svar. Alle må jo ta sin del av skylden, Kinnear har ansvaret for denne driten. Det er han som skal motivere, lede og dirigere sine disipler. Dersom det totalt mislykkes så har han sin del av ansvarer. Så dum faen tror jeg i grunnen det er du som er.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Vi blir latterliggjort.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Saklig kommentar. Liker alltid sånne svar. Alle må jo ta sin del av skylden, Kinnear har ansvaret for denne driten. Det er han som skal motivere, lede og dirigere sine disipler. Dersom det totalt mislykkes så har han sin del av ansvarer. Så dum faen tror jeg i grunnen det er du som er.
Tror du ikke Kinnear har gjort de samme forberedelsene som før de seks kampene vi gikk uten tap? Var du like rask til å hylle han da? Det er spillerne som har sviktet totalt i dag. Kinnear kan ikke gå ut på banen å markere spillere. Det må faktisk de 10 utespillerne klare selv.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Det er et liv som går opp og ned i en bølgedal som Newcastle-supporter. Det er som han i studioet vi tror vi kan komme i CL bare etter to seire på rad. Jeg ser nå videre til Hull-kampen allerede.

Skrekk og gru

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Håhå, godt gjort å skylde på Kinnear i dag... Hva faen kan han gjøre, da?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg har ikke hyllet Kinnear en eneste gang. Vi har ikke vært så forbanna gode under han. Uavgjort hjemme mot Stoke og Wigan, tap mot Sunderland, Fulham og Wigan. Det er jo sinnsykt bra. I tillegg noen meget heldige seire.  Spillerne har sviktet, men det har da for faen også Kinnear gjort. Men for all del, hvis vi ønsker oss til helvete er det bare å la han holde på. Det er ingenting som kjennetegner oss, vi har ingen stil og det kunne de fleste managere ha klart å innarbeide med visse unntak. Bare synd at disse unntaken havner i newcastle.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
TOTALT LATTERLIG!! Vi blir bare rett og slett ydmkjuka

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
skjønner ikke at det er mulig å spille så bra mot Chelse borte, men slipper inn 5 fuckings mål mot et lag som omtrent ikke scorer mål.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
faen. . Samme dag som Ashley annonserer at klubben ikke er til salgs.. Må ha gitt gutta et løft
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
skjønner ikke at det er mulig å spille så bra mot Chelse borte, men slipper inn 5 fuckings mål mot et lag som omtrent ikke scorer mål.

Hvis du ikke skjønner det, så kan du ikke ha sett chelseakampen... Vi hadde GRISEFLAKS!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
da krever jeg forsterkninger. Ser ut som Owen rett og slett er flau der han sitter på benken

Tom-André

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Og der "forlater jeg kampen i protest"...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil

Hvis du ikke skjønner det, så kan du ikke ha sett chelseakampen... Vi hadde GRISEFLAKS!

ja, hellt greit. Men forsvaret han hvertfall sammen. Det gjør det til gangs ikke her. Desuten er vi jo helt giddalause fremover.