20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #30 på: 04. Nov. 2008, 21:03 »
Martins blir garantert ikke flyttet ned på vingen, fordi Jonas og Duff har vært så gode. Jeg tror kanskje Owen blir vraket, jeg vet ikke hva jeg ville valgt selv faktisk.

I motsetning til Allardyce, Roeder og til dels KK så virker Kinnear som en kar som virkelig har baller til å ta sine egne beslutninger og å vrake stjerner. Mens f.eks Allardyce spilte Owen over Oba anytime, så tror jeg ikke JK er typen til det.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 04. Nov. 2008, 21:15 »
Owen er akkurat tilbake fra skade, så vi må ikke gå på smellen ved å matche han fullt for tidlig. Den muskulaturen til Owen er en smule skjør, så 30 min holder til helga. Må huske på at kampene kommer tett frem mot jul, da er det viktig å en ekstra goalgetter på benken som man kan rullere inn.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 05. Nov. 2008, 23:37 »
Det klart lureste slik jeg ser det er å starte med Sholadinho og Oba på topp. Deretter kan vi sette inn Owen etter 60 min. for den av spissene våre som har spilt dårligst(eller mest sliten). Da får vi både matchet Owen forsiktig, siden han er tilbake fra skade, i tillegg til at Owen kan være en superinnbytter som fort kan finne på å herpe Fulham-forsvaret på slutten av kampen.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 06. Nov. 2008, 04:58 »
Jeg ser heller ingen grunn til å benke noen fra Villa-kampen..Alle jobbet bra og gjorde sin del av jobben..Owen er riktignok en av våre klareste stjerner om ikke den klareste, men han kan heller ikke ha klippekort på sin spissplass. Det hadde värt en helt annen sak om Ameobi eller Martins hadde gjort d dårlig i Owens fravär, men d er ikke tilfelle.
Jeg er dessuten litt fan av systemet med en liten, rask spiss og en stor, target spiss...Dette har funket utmerket i alle år f.eks: Ferdinand- Shearer, Ferguson-Shearer..Nå vet jeg att Shearer kanskje ikke var den raskeste spissen i PL, men Shearer var Shearer=)
Poenget er vel at det er bra å ha minst et oppspillspunkt på topp...håper bare at vi för eller senere kan hente en som er mer stabil og bedre enn Ameobi, men det er en helt annen diskusjon.
La Owen få spille seg inn i laget og få sakte men sikkert kamprytmen inn i kroppen igjen. Unödvendig å kaste han inn for tidlig slik at han blir skadet igjen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 06. Nov. 2008, 08:51 »
Det klart lureste slik jeg ser det er å starte med Sholadinho og Oba på topp. Deretter kan vi sette inn Owen etter 60 min. for den av spissene våre som har spilt dårligst(eller mest sliten). Da får vi både matchet Owen forsiktig, siden han er tilbake fra skade, i tillegg til at Owen kan være en superinnbytter som fort kan finne på å herpe Fulham-forsvaret på slutten av kampen.

Heheheh, SHoladinhio...Den var veldig bra! Helt enig i å bruke Shola og Oba på topp. Og så lenge Oba scorer bør Owen holde seg på benken. Jeg mener det blir feil å settee ut Oba vhis han nå scorer jevnt og trutt fordi Owen har et navn. Og Sholadinhio bør også spille, siden han er den eneste av de tre som fungerer som et oppspillspunkt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 06. Nov. 2008, 10:35 »
Mye bedre uten noen stor sterk spiss, hvertfall om han heter ameobi. Passer ikke newcastle ha targetman forna. tror newcastle ville fungert mye bedre med owen og martins foran. to rask små og det kan forresten er det kunn owen og martins som puttr med hodet også. og en heldig forsvarsspiller på en døball i blant.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 06. Nov. 2008, 10:51 »
Det er en ting Kinnear har vært helt tydelig på: Han liker IKKE å bruke spillere i andre posisjoner enn det som er deres beste. Så nei, vi kommer ikke til å se Martins på kanten. Og hvorfor skulle han benket Duff eller Jonas?

Fy faen så glad Jonas er på videosnutten din. GENIALT. Se på gutten. Han blir iallefall HELT KLART mitt neste navn på en hjemmetrøye. (etter at fat mike har tatt toget videre). Har kun hatt SHEARER på en (1) skjorte før, og det sier sitt når jeg har ca 15 stk. i samlingen:)
Who else...... Alan Shearer

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Nov. 2008, 13:58 »
Dette er startoppstillingen vi bør begynne med:
.................Given.................

Beye...Taylor...Colo...Enrique

Gutierez...Butt...Barton...Duff

...........Ameobi...Martins........

Samme oppstilling som mot Villa rettere sagt. Har aldri før trodd eg skulle sette Ameobi fra start frivillig, men JK har fått mannen til å sprudle igjen, og med tanke på skaden til Owen, bør han matches forsiktig opp, og komme innpå i 2.omg. eller 60min for Shola. Ville gjerne også at Butt blir byttet mot Guthrie på samme tid som Owen - eit dobbelt-bytte, viss vi f.eks leder, men Butt-Guthrie-bytte blir mer som ønske-tenking fra min side. Vingene må fortsette som før, å bytte side, da begge kan spille på begge sider, og dette gjør det vanskligere for forsvaret da vi får eit litt bredere register. Har også lyst å se N'zogbia noen minutter for å se om han matcher duff/jonas i det "nye" systemet våres. Vil som alle andre at Oba utfordrer mer rett mot mål. Men når det er ting eg har villet laget skal gjøre mer av til neste kamp, så er det nett som JK har lest tankene mine. Laget blir bedre og raskere med ball framover for hver trening virker det som. Er meget positiv før denne kampen, som alltid ;) Lykke til på søndag!
Venter i spenning...

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 06. Nov. 2008, 15:44 »
Dette er startoppstillingen vi bør begynne med:
.................Given.................

Beye...Taylor...Colo...Enrique

Gutierez...Butt...Barton...Duff

...........Ameobi...Martins........

Samme oppstilling som mot Villa rettere sagt. Har aldri før trodd eg skulle sette Ameobi fra start frivillig, men JK har fått mannen til å sprudle igjen, og med tanke på skaden til Owen, bør han matches forsiktig opp, og komme innpå i 2.omg.

Er veldig enig me det der. Siden Amoebi og Martins har vært i form ser jeg ingen grunn til at Owen skal ha fri kort.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 06. Nov. 2008, 16:27 »
var utrolig spent på å høre hva folk her inne ville sette på topp... vi har faktisk et luksus problem, 3 spisser, og Shola er en av dem! ingen hadde trodd at han kunne sette Owen på benken før sesongen, og appåtil med supporternes støtte... Dette er jo fantastisk egentlig! 8)

Men jeg er helt enig, samme 11'er som spillte mot villa fortjener tillit.
Han kom, ble mett og dett var dett....

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. Nov. 2008, 17:00 »
Owen kommer inn etter pause ! vi trenger fart på topp, selv om ameobi ikke har vert så verst d siste kampene, kan vi ikke si at han er en god spiller ??? han gjør fortsatt irriterende feil.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Nov. 2008, 17:51 »
ja, synes også enkelte bør roe ned rosen av Ameobi. Han er fortsatt ingen stor spiller, men han skal ha for at han har spilt ok i de siste kampene. Og det å ha en fungerende targetman på topp for oss i disse kampene har vært ALFA OMEGA! Kan Xisco bli den optimale fremtidige targetman for oss? Noen som har noen tanker om Xisco? Jeg mener i alle fall han bør få en god del mer tid før vi bestemmer oss for om han er brukbar.

Mot Fulham bør vi starte uforandret. Håper vi våger å ha den samme offensive tankegangen! Howay the lads! Howay Gutierrez!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Nov. 2008, 18:27 »
Jeg er dessuten litt fan av systemet med en liten, rask spiss og en stor, target spiss...Dette har funket utmerket i alle år f.eks: Ferdinand- Shearer, Ferguson-Shearer..Nå vet jeg att Shearer kanskje ikke var den raskeste spissen i PL, men Shearer var Shearer=)

Nå var jo Shearer helt vill som oppspillspunkt selv, så det der blir vel litt "feil" å si..selv om jeg skjønner poenget ditt
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. Nov. 2008, 22:15 »
Owen kommer inn etter pause ! vi trenger fart på topp, selv om ameobi ikke har vert så verst d siste kampene, kan vi ikke si at han er en god spiller ??? han gjør fortsatt irriterende feil.
skjønner selfølgelig tankegangen din. men ikke bare må vi matche owen forsiktig opp i formigjen og risikere mint mulig med skadeproblemene hans, men når 'shola the great faktisk vinner ein duell, og midtbanen kommer etter anført JB, og vingene stikker ut, og martins i bakrom, så ja, ser vi faktisk mye giftigere ut enn på lenge. owen er vår kaptein, og avslutter mest sannsynlig kampen, og er tilbake for å bli fit igjen fra start mot wigan :P
Venter i spenning...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. Nov. 2008, 23:45 »
Denne kampen går på C+ HD for oss som har hd boks :) Gjør alltid opplevelsen 10x bedre!!