20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28/10: Newcastle - WBA [C+ Sport 1 kl. 20.45]  (Lest 40385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 28/10: Newcastle - WBA [C+ Sport 1 kl. 20.45]
« Svar #240 på: 29. Okt. 2008, 22:02 »
Dette er så fullstendig håplaust at eg er tom for ord. Trodde alle sjønte Newcastle er spesiell på grunn av beliggenhet og historikk. Det er verdenskjent at Newcastle har bra fans.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 29. Okt. 2008, 22:04 »
1 De har et maks-lydnivå som de færreste matcher.
2 De stiller opp på bortekamper i hopetall.
3 De fyller opp St.James' nesten hver gang, og da må man selvfølgelig se bort ifra årets sesong, som er en boikott mot Ashley.
3 Geordie passion.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #242 på: 29. Okt. 2008, 22:05 »
Newcastlefansen er en av de aller beste, noe annet blir bare for dumt å påstå. Men selvsagt er det bedre stemning på stadion når det går bra, Newcastle har underprestert i flere sesonger nå. Likevel møter det stort sett opp 52000 hver eneste helg. Men Kesse, tror du virkelig ikke fotballen laget spiller har noe å si for stemninga? Slik er det jo på alle stadioner, det er ikke enorm stemning noen plass når et lag taper og taper.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 29. Okt. 2008, 22:07 »
Jeg er helt enig. Newcastle supporterne er fantastiske på nettopp det du nevner der.. Men hvilke klubber er dårlige ? Ingen. Kommer det færre Sunderland supportere feks på en bortkamp mot Everton? Neppe. De fyller stadion hver gang osv..

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Newcastle supporterne er BEDRE enn andre.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 29. Okt. 2008, 22:10 »
Newcastlefansen er en av de aller beste, noe annet blir bare for dumt å påstå. Men selvsagt er det bedre stemning på stadion når det går bra, Newcastle har underprestert i flere sesonger nå. Likevel møter det stort sett opp 52000 hver eneste helg. Men Kesse, tror du virkelig ikke fotballen laget spiller har noe å si for stemninga? Slik er det jo på alle stadioner, det er ikke enorm stemning noen plass når et lag taper og taper.

Selvfølgelig tror jeg ikke det. Og  jeg skjønner at det er færre som møter opp på kamp også... Jeg skjønner at fansen er mer stille, og jeg skjønner at fansen er frustrerte. MEN, hva er det da som gjøre Newcastle supporterne bedre enn andre supportere? Det må jo være i disse tider at vi kunne bevisst at vi var de beste av de beste med å fylle stadion maks HVER kamp? I går manglet det fantastiske 8000 personer på St.James.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 29. Okt. 2008, 22:12 »
Hvilke klubber som er dårligere? Alle de klubbene i PL som ikke fyller stadioene, og hvor det er mye dårligere liv?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 29. Okt. 2008, 22:14 »
Alle veit jo at Newcastle-fansen er blandt dei mest engasjerte og trufaste supporterane i Premier League. Seier litt når et lag knapt har vunne en drit dei siste 50 årene kan fylle ein stadion på over 50 000 kvar helg, til tross for at laget har hatt null suksess på fleirfoldige år. Det samme gjelder Sunderland, fansen i dette området er spesielt engasjerte i fotball, det veit alle, og det bør ihvertfall Newcastle-fansen vite. At det er ein liten nedgang i tilskuertallet trur eg ikkje har så mykje med resultatene å gjere, men heller oppgitthet over Ashley og regimet hans, samt høgare billettprisar. Vi har hatt elendige ligastarter tidlegare år men likevel fylt opp stadion.

Når det gjelder engasjement og lidenskap er nok Newcastle-fansen blandt dei beste i England. Derimot er eg ikkje så sikker på at fansen alltid er til det beste for laget, har veldig lett for å snu seg mot egne spelarar og trenarar, som nok har ødelagt en del for oss dei siste åra.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 29. Okt. 2008, 22:16 »
Når det gjelder engasjement og lidenskap er nok Newcastle-fansen blandt dei beste i England. Derimot er eg ikkje så sikker på at fansen alltid er til det beste for laget, har veldig lett for å snu seg mot egne spelarar og trenarar, som nok har ødelagt en del for oss dei siste åra.

NETTOPP. Vi må skille på lidenskaplige supportere og GODE supportere.. !!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 29. Okt. 2008, 22:17 »
Hvilke klubber som er dårligere? Alle de klubbene i PL som ikke fyller stadioene, og hvor det er mye dårligere liv?

Enig. Men hva med de klubbene som fyller stadion hver kamp og det er bra med liv? Som Sunderland? Arsenal? Er vi bedre enn de også?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 29. Okt. 2008, 22:20 »
Jeg har da aldri sagt at vi er best! Jeg sier at vi er helt i toppen, og da mener jeg sammen  med supporterene til Sunderland og Arsenal, ja... Men hvor mange ganger har du ikke hørt ordene "The great atmosphere at St.James'" da, kesse?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 29. Okt. 2008, 22:24 »
Ok, da diskuterer vi faktisk om hverandre! For jeg mener også at Newcastle supporterne er veldig veldig gode. Og at stemningen på St. James er fantastisk, hvis jeg ikke har syntes det hadde jeg ikke giddet å betale tusenvis av kroner hvert år se de live.

Det jeg var uenig er alle de som mener at Newcastle på død og liv er BEST i England/europa/verden osv.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 29. Okt. 2008, 22:29 »
Kem er det som har sagt Newcastle er best i verden ?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 29. Okt. 2008, 22:31 »
Opptil flere forrige gang jeg hadde den samme diskusjonen her inne. Dog synes jeg ikke det er noe bedre å si best i England. Men blant de beste er fair !

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 29. Okt. 2008, 22:40 »
Hatet mot den andre klubben i byen er gjerne ENORMT, det vet vel alle som følger med fotball...

Øh ja. Du sjønner poenget ser eg...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 29. Okt. 2008, 22:41 »
Hatet mot den andre klubben i byen er gjerne ENORMT, det vet vel alle som følger med fotball...

Øh ja. Du sjønner poenget ser eg...
Det er tydeligvis ingen som forstår det elendige argumentet ditt ihvertfall, hvis det faktisk kan kalles et argument.