20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28/10: Newcastle - WBA [C+ Sport 1 kl. 20.45]  (Lest 39529 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 28/10: Newcastle - WBA [C+ Sport 1 kl. 20.45]
« Svar #270 på: 30. Okt. 2008, 00:43 »
Når dette først skjer under Ashley. så kan jeg skjønne det jo. Vi hadde da fullt hus under Glenn Roeder og Graeme Souness.
Ved å stramme inn pengestøttene til Ashley gjør en vel på en måte klubben en tjeneste gjennom å begrense inntjeninga til slampen, og gjennom å fortelle Ashley at "vi har ikke glemt det, ha deg vekk".
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 30. Okt. 2008, 00:52 »
Da får vi nok bare være enige om å være uenige :)

Gode supportere for meg er de som støtter spillerne og laget samme F hva som skjer rundt i kulissene. Hvertfall de beste supporterne! :)

Konklusjonen for meg nå som jeg tar kvelden er hvertfall at vi har en svært god fanbase, og er blandt de beste supporterne i England. Men kan på ingen måte påstå at vi er bedre enn veldig mange andre lag. Sunderland og Arsenal feks mener jeg er minst like gode, som jeg nevnte tidligere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 30. Okt. 2008, 00:58 »
Jeg må forresten innskyte at ihvertfall Sunderland-fansen også er helt der oppe, ja. Fantastiske fans, de også. Der er vi enige. Jeg ser dog flere måter å støtte klubben på. Og ettersom slike sviktende tilskuertall er et fenomen vi bare har opplevd under Ashley, og ikke under andre perioder når vi sportslig har ligget fælt til, så syns jeg det kan forsvares som en kraftig protest mot styret i klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 30. Okt. 2008, 02:44 »
Etter å ha vært noen dager i byen og sett kampen mot WBA så er inntrykket mitt at enkelte folk ikke er så opptatt av å gå på kampene før vi får nye eiere, de er ikke interresserte i å legge igjen pengene sine hos Ashley og det er på mange måter en liten protest fra enkelte fans i byen
Vi hadde da perioder under Roeder og Souness som var minst like ille, hvor vi fyllte stadion uke etter uke. Det er bare et bevis på at det er helt andre grunner enn dårlige resultater som gjør at det ikke er mer enn 45-46 000 på kampene om dagen.

I går synes jeg Toon Army var meget gode, selv om jeg har vært vitne til høyere lydnivå tidligere. Det tok ikke mer enn 10-15 sekunder fra Miller reduserte til Toon Army våknet, reiste seg og stilte seg bak laget med klapping, synging og roping. Bare det synes jeg beviser hvor bra supportere vi har!! 

Ellers var det herlig å se Barton i slag. Duff var banens beste, også fint å se at Martins fikk en scoring som han kan bygge videre på.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #274 på: 30. Okt. 2008, 11:16 »
Høres ut som en bra tur, kø1! Var du på Benton og så reservene? I så fall, kan du gi en liten kamprapport? :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 30. Okt. 2008, 14:15 »
Reservekampen var i Hartlepool, og jeg gadd ikke å dra dit. Hadde vært moro å fått med seg det også, men det ble ikke.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 31. Okt. 2008, 00:46 »
Jeg er forøverig helt enig med lars thomas. og syns han sier det som om jeg skulle sagt det selv : Gode supportere for meg er de som støtter spillerne og laget samme F hva som skjer rundt i kulissene. Hvertfall de beste supporterne! 

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 31. Okt. 2008, 13:48 »
Ja det er gode supporterar, men vi må sjå på supporterskaren i sin heilhet. Det er ingen andre lag sine supportera som hadde gått gjennom det Newcastle-fansen har vore igjennom, og fylle opp St James Park. Det er klart at dei beste støttar laget sitt uansett, og det gjer jo mesteparten av Newcastle fansen. At noken ikkje er like gode i motgang som i medgang må vi berre akseptere, og slike fins i alle supportergrupper, for ManU, Liverpool og Sunderland. Det er også et poeng dette med økte billettprisar, dette fører jo til at enkelte rett og slett ikkje har råd til å gå på kamp. Er dette dårligare fans?

Her skryter forøvrig Kinnear over fansen:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1436806,00.html