20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #720 på: 11. Feb. 2009, 15:41 »
Men uansett KRISE. Chris Hughton og Colin Calderwood skal ta over. Sistnevnte fikk det overhodet ikke til i Nham. Og da er det høyst sannsynlig at det går skeis med ham i Castle også. Vi må ha inn ny manager asap!

sistnevnte rykket opp med Nham fra league 1 til CCC. Som mange andre lag som rykker opp slet også Nham. Han er mer en grei nokk assistent trener for oss. Husk at dette her også er snakk midlertidig løsning.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #721 på: 11. Feb. 2009, 15:43 »
Vår midlertidige manager ligger på sykehus og skal hjerteoprereres. Vi tåler ikke enda en midlertidig løsning. Selv om det er den midlertidige mangarens midlertidige assistenter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #722 på: 11. Feb. 2009, 15:48 »
Vet ikke helt hva eg synes vi bør gjøre. Det beste for klubben ville nok vert å erstatte JK uansett om han ble sjuk eller ikke, men nå er vi jo i en situasjon der det kanskje ville vert naturlig å erstatte han, eller? Det er sikkert ikke lett for styret å kvitte seg med Kinnear no som han sikkert trenger støtte som mest. Vi driver jo ikke veldedighet, så vi er helt klart i en vanskelig situasjon.

OM Kinnear skal erstattes, er det helt klart Steve Bruce eller kongen som skal overta.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #723 på: 11. Feb. 2009, 15:50 »
Synes Newcastle har annsatt folk som Steve Bruce nok av ganger, Graeme Souness gjorde det vel bra i Blackburn før han kom til oss?
Sam Allardyce var like flink som Steve Bruce i Bolton. Har fått nok av folk som de. Steve Bruce er typen som er perfekt for en jobb hvor forventningene ikke er skyhøye.

Newcastle trenger et navn på størrelse med Sir Bobby Robson, Kevin Keegan og Alan Shearer. Og Alan Shearer er vel den eneste realistiske.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #724 på: 11. Feb. 2009, 16:01 »
Vi kan ikke ansette en ny person til å permanent ta over for Kinnear mens han er sykmeldt uansett, har ingenting med om vi er snille eller ikke.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #725 på: 11. Feb. 2009, 16:08 »
Jeg er enig i det du sier her, Mats.

Hva er det Steve Bruce har, som vi ikke har prøvd før?
Hvorfor skal Shearer bruke Bruce som læremester, når han som spiller har jobbet med store navn som Kenny Dalglsih, Ray Harford, Kevin Keegan, Sir Bobby Robson, Terry Venables, Graeme Souness (stort navn, om ikke annet) og hvem det nå måtte være?
Har ikke Shearer egentlig hatt mer enn nok læremestere? Kan det ikke tenkes at Shearer har lært et og annet også på sin tid som BBC pundit?

Den neste manageren vi ansetter er særdeles viktig. Nå MÅ vi komme på offensiven igjen, vi har ikke råd til å feile mer nå. Den neste ansettelsen MÅ være riktig. Og da er jeg veldig skeptisk til en Steve Bruce som ikke vet hva forventninger er.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #726 på: 11. Feb. 2009, 16:09 »
Vi kan ikke ansette en ny person til å permanent ta over for Kinnear mens han er sykmeldt uansett, har ingenting med om vi er snille eller ikke.
Hvis det nå er så at Joe Kinnear selv må fratre stillingen sin for at vi skal kunne ansette en ny manager, så må vi rett og slett tvinge ham til å gjøre det. Vi har ikke råd til å bli sittende med Dum&Dummere ut sesongen.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #727 på: 11. Feb. 2009, 16:13 »
faen er utrolig hvor mye som går galt denne sesongen, skjønner ikke at det er mulig. Virker som det ikke kan gå lang tid før ett eller annet uventet skjer i denne klubben, og vi som supportere får unngjelde mens media fråtser i alt styret.

Og en ting er at vi som supportere har opplevd mye rart, en annen ting er hvordan spillerne må oppleve det. Må være frustrerende å oppleve gang på gang uventa ting og stor usikkerhet. Forhåpentligvis så skaper dette en mer samlet spillergruppe fremfor en enda mer frustrert og splittet gruppe.

Uansett, håper Kinnear sin operasjon går bra og at han kommer seg raskt "opp på beina" igjen. Han er nok den mest frustrerte av alle, forståelig nok.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #728 på: 11. Feb. 2009, 16:33 »
Jeg synes det er helt høl i huet og se for seg Alan Shearer som assistent for Steve Bruce. Det hadde aldri skjedd, og det kommer aldri til å skje. Jeg mener Alan Shearer er den perfekte mannen for jobben som manager for Newcastle. Blir feil og si at Shearer ikke har erfaring, for det har han, og det i massevis. Han har ikke noe mindre erfaring enn hva Bruce hadde for 10 år siden da han la opp og ble manager. Shearer har mer erfaring.

Hadde Newcastle annsatt Alan Shearer som manager så skulle jeg spandert en pils på alle her inne om vi hadde rykka ned. Det hadde ikke skjedd, at vi hadde rykka ned. Samtlige Newcastle spillere hadde hørt på han, blødd for han og vært stolt over å spille i svart og hvitt. Han var kaptein for både England og Newcastle, så han hadde visst hva han hadde gått til.

Han har kjempet om både gull og nedrykk, opplevd hva som fungerer og ikke fungerer. Alan Shearer vet hva som må til fordi han har opplevd alt som spiller. Det er hva jeg kaller erfaring, den erfaringen Steve Bruce kan tilby oss vil ikke ta oss til noe annet enn en plass midt på tabellen i framtiden, maks.
Bruce sin erfaring er ingenting sammenlignet med Alan Shearer sin erfaring. En må ikke ha vært manager for og gjøre det bra, se på hva Kevin Keegan gjorde når han først ble manager for Newcastle.

Sir Alan Shearer er den perfekte mannen til å bli manager for Newcastle. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #729 på: 11. Feb. 2009, 16:42 »
Dere får det jo til å høres ut som om Steve Bruce er på nivå med Souness, Roeder og Kinnear, og andre slike middelmådigheter. Forskjellen på "folk som Souness" og Steve Bruce er at Souness har hatt flere kalkunhistorier som manager enn suksesshistorier. Steve Bruce har sakte men sikkert bygget opp sitt rykte, etter en brokete start der han ble beskyldt for ikke å klare å holde seg til en jobb i lengre tid.
Dere får jo også det til å høres ut som om Steve Bruce ikke aner hvordan geordiene tenker. Steve Bruce er tross alt geordie - han er sikkert smertelig klar over at det vil stilles krav til han i Newcastle. Mannen har da også spilt under Sir Alex i ManUtd, mannen har da opplevd litt.
Klart Bruce vil trenge tid, akkurat som Allardyce. Men dersom Ashley har baller nok til å gi han det - tror jeg han kan bli en suksess.

Klart, jeg syns også Shearer er veldig spennende - men vi veit ikke om Shearer vil overta. Mannen har ganske klart sagt for noen måneder siden at han aldri kunne jobbe under den setupen som er nå i Newcastle - Llambias har nettopp sagt at sparking av Wise er et ikke-emne. Hvorfor skal ting være så annerledes nå?

Både Steve Bruce og Alan Shearer er velkomne managere i Newcastle for min del.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #730 på: 11. Feb. 2009, 16:47 »
Trur nok at Bruce er det beste alternativet som vi har mulighet til å hente
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #731 på: 11. Feb. 2009, 16:52 »
Steve Bruce som manager, med Shearer som assistent kan folk bare glemme. Den saken er grei.

Jeg håper virkelig vi går for Alan Shearer denne gangen, det vil gi klubben det løftet den trenger nå. Klubben er i en oppbygningsfase, og plass i PL neste år virker veldig greit innenfor rekkevidden. Han vil trekke gode spillere til klubben, og Michael Owen vil ganske sikkert skrive under på en ny kontrakt! Han er akkurat den personen vi trenger for å skape litt ekstra entusiasme i disse småtriste tider rundt klubben vår.

Steve Bruce vil være et bra valg han også, selv om jeg ikke blir overbegeistret hvis han blir ansatt. Svennis er også en person vi bør forhøre oss med.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #732 på: 11. Feb. 2009, 16:58 »
 Eg ville heller hatt Svennis enn Bruce når eg tenker meg om
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #733 på: 11. Feb. 2009, 17:03 »
Den pengegriske idioten der er den siste eg vil sjå i Newcastle. Vi trenger stabilitet og då er ikkje Svennis mannen. Eg føler Bruce er det tryggaste valget her. Shearer blir litt meir gambling, er jo ingen garanti for at det blir suksess. Keane, Adams og Hughes er jo liknande typer som ikkje akkurat har imponert. Men blir det Shearer blir eg ikkje skuffa for å sei det sånn, menn Bruce er førstevalget. Den eg kanskje aller mest kunne tenkt meg er Trond Sollied men det er vel urealistisk.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #734 på: 11. Feb. 2009, 17:09 »
Svennis ville jeg ikke hatt, når han var i City fikk han masse penger til spillerkjøp, endte til slutt på en 9 plass, og avsluttet
sesongen med et 8-1 tap mot Middlesbrough. Tror ikke han passer inn i Newcastle.

Alan Shearer er den rette  :) Da blir sikkert Owen i Newcastle ut karrieren, sammen med Martins osv  :)