20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #750 på: 12. Feb. 2009, 10:59 »
Kan faktisk bli verre: Robsen eller El Hel. Kommer de inn klikker jeg fullstendig. Da har castle hatt omtrent alle drittmanagerene som eksisterer!
Tiltredes. Da kan vi snakke om å gå baklengs inn i fremtida, og kan iallefall kaste alt snakket om Arsenal-metoden på båten

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 12. Feb. 2009, 11:24 »
Vil påstå at El Tel er en forbedring fra Joe Kinnear, men håper selvsagt på noe enda bedre enn som så. Men dersom vi nå har tenkt til å la Kinnear hvile seg frem til sommeren for så å la han fortsette (gud bedre...) så er det vel vanskeligere å få stort bedre enn Venables.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #752 på: 12. Feb. 2009, 13:15 »
Huff. Hvordan skal alt dette ende?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 12. Feb. 2009, 13:16 »
Kan faktisk bli verre: Robsen eller El Hel. Kommer de inn klikker jeg fullstendig. Da har castle hatt omtrent alle drittmanagerene som eksisterer!
Hurra for sirkus Newcastle!

Har vi ikke en fantastisk eier, dere? Som bare venter på å få ansette den ene klassemanageren etter den andre. Joe Kinnear, Chris Hughton, Colin Calderwood, Dennis Wise, Terry Venables (den eneste som kan karakteriseres som brukbar i denne mølja) og ... wait for it...
...
...
... Bryan Robson.

Den som ikke vakler i troen på slike dager er det noe alvorlig galt med.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #754 på: 12. Feb. 2009, 15:21 »
Jeg er glad vi har Calderwood nå som Kinnear ligger på operasjonsbordet, hvis ikke har vi vært ennå værre bemanna på trener siden.

jeg håper også det samme som dere når det kommer til at en ny mann må komme inn, vi kan ikke ha en mann uten hjerte som manager for klubben til sommern, men han fortjener en pris for den jobben han har gjort for oss:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 12. Feb. 2009, 17:56 »
Dere som mener Terry Venables ikke er en god trener og manager må være født sent på 90 tallet eller senere!
Venables har oppnådd meget gode resultater med klubb og landslag, å si at han ikke er en god trener blir rett og slett for dumt! At han har oppnådd gode resultater med klubber i flere land blir visst også glemt.

Sammen med Sir Bobby Robson er Terry Venables den manageren som har hatt størst sukses med England i "nyere" tid. Med Sir Bobby Robson ved roret var England bare en straffespark konkurranse fra å spille VM finale i 1990. Med Terry Venables som manager var England også bare en straffespark konkurranse fra å spille EM finale i 1996. (forøvrig utslått av Tyskland begge ganger, Pearce og Waddle misset i 90, Southgate i 96).

Disse 2 managerne kan sammenlignes på en annen front også, de har begge ledet Barcelona.
Terry Venables vant La Liga med Barcelona i 1984/85. Sir Bobby Robson klarte aldri å vinne La Liga med Barcelona, men han vant til gjengjeld Copa del Rey og UEFA cupvinnercupen.

PS! Vil si at Terry Venables sammen med Sir Bobby Robson er de 2 beste managerne England har levert i "nyere" tid. De har hatt flere gode managere tidligere, spesielt i Liverpool, Leeds og Nottingham, men det begynner å bli noen tiår siden nå.
Noen jeg har glemt her?
« Siste redigering: 12. Feb. 2009, 18:05 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 12. Feb. 2009, 18:43 »
Jeg er slettes ikke uenig med deg, og jeg ble faktisk skuffa da vi ikke henta Venables som interim boss i høst - da jeg anser han som en fotballfaglig meget dyktig person. For meg vil Venables være et stort skritt opp fra Kinnear. Men, han er i mine øyne også såpass lite attraktiv og gammel at jeg ikke vil ha han på permanent basis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 12. Feb. 2009, 19:28 »
Enig Kristoffer, alderen er det store ankepunktet mot El Tel.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1555294,00.html

Kan se ut som om Kinnear er ferdig for sesongen....

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #758 på: 12. Feb. 2009, 20:04 »
Ferdig for sesongen og forhåpentligvis dermed også ferdig som manager i Newcastle. Vi kan vel ikke finne på å ansette Joe Kinnear på permanent basis?
Svaret er nok desverre at jo det kan vi faktisk. Newcastle er kapable til det meste, så overrasket blir jeg ikke om han får tilbud om kontrakt. Men la oss for guds skyld håpe at Ashley og co tar til fornuft og ansetter en ordentlig manager til sommeren.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 12. Feb. 2009, 21:02 »
En ordentlig manager er å tro på julenissen, men man kan jo håpe at de finner noe bedre enn Joe Kinnear.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #760 på: 13. Feb. 2009, 12:33 »
Calderwood har jeg gode preferanser på fra en ihuga nottingham supporter. Han har visstnok rykket opp med ett dårlig lag i en eller annen divisjon for han kom til Nottingham. Di hadde ingen ressurser , og mye av opprykket skyldes Calderwood.

Det samme skjedde i Forrest. Det endte med opprykk. Han fikk sparken i Forrest pga dårlige resultater, og da jeg konfronterte han med det, så har visstnok Forrest slitt med EXTREME skaderplager denne sesongen, som oss.

Så får håpe han er dyktig i sitt arbeid, og at Chris som jeg mener ikke er noen managertype får god hjelp på sidelinjen.

Mine valg av realistiske managere:

Luis Van Gaal
Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 13. Feb. 2009, 12:37 »
Calderwood skal ha gjort en god jobb med å føre Forrest opp, og sparkingen av han skal visstnok ha vært ganske idiotisk, har jeg hørt..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 13. Feb. 2009, 12:47 »
Frode: Tror ikke leedssupporterne er så særlig enig med deg der. Han er en ok manager, men etter mitt skjønn ikke god nok for castle. Selv om han har gjort det brukbart i qpr, palace og barcelona.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 13. Feb. 2009, 12:51 »
Han skal vist ha gjort en god jobb med å få dem opp fra League 1, men det skal egentlig bare mangle for en klubb som forrest. Og selv om de ikke hadde alt av ressurs så er jeg gansk sikker på at de hadde bedre enn de fleste andre lag i League 1. Da han ble sparket lå de på nedrykksplass i CCC, og med den nye manageren Billy Davies har de klatret ut av dette så av det jeg har hørt virker de fleste forrest fans fornøyd med sparkingen.

Fra forrestsupporterside:

Ha ha Colin overtager i Newcastle
Av: : Thursday 12 February @ 17:00:45
CC har fået ansvaret i Newcastle mens Kinnears skal gennemgå hjerteoperation. Fra flop til semitop på kort tid. Crist!!!!!PH DK

Håper Colin klarer seg bra. Han gjorde en glimrende jobb med å få oss ut av helvete i L1 og jeg vil for alltid være takknemlig for det. Men han var ikke mannen til å ta Forest videre i Championship. Jeg er storfornøyd men det Billy har vist så langt.

Uansett har han erfaring fra det å være manager og det er en fordel siden Houghton ikke har alt for mye av det. Tviler ikke på at han har noe å bidra med...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #764 på: 13. Feb. 2009, 13:22 »
Siden naa Kinnear ligger under kniven og ikke forventes aa kunne vaere manager ut sesongen og han ikke har kontrakt lengre enn til sommeren (pustepause) vil det ikke vaere ganske fornuftig av ledelsen aa finne hans permanente ettefoelger allerede naa? Det finnes vel ingen regler om at det ikke kan sitte 2 managere i samme klubb? Kinnear blir sykemeldt ut ansettelsesperioden og en med langtidskontrakt tar over allerede naa? Er det noe vi trenger saa fort som mulig saa er det tryggheten om at vi oppnaar stabilitet i klubben og jo tidligere vi faar det jo bedre kan det gaa.