20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173930 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #315 på: 18. Sep. 2008, 10:55 »
 OLeary er jo en helt grei midlertidig manager da. Bedre enn de aller fleste andre vi kan få i den situasjonen vi er nå.. Hoved bekymringen min er heller hvor lenge den midlertidige manageren blir sittende.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 18. Sep. 2008, 11:02 »
Hahaha tenk dere om OBleary ble den nye manageren. Det ville vært prikken over ien av galskap.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/2980552/Newcastle-turn-to-David-OLeary-as-short-term-successor-to-Kevin-Keegan---Football.html

Er det galskap å få inn ein manager? Alt e no bedre enn det er no. Uansett, når klubben får nye eigarar då sparka dei Oleary. Ha du ikkje fått med deg at vi sparkar manageren kvart år? Er då dette prikken over ien?!? Den prikken kom for leeenge sidan.

Ja det er galskap å ansatte Obleary. Mannen har vært desperat ute etter en managerjobb siden 2006, og det at det er vi som til syvende og sist gir han jobben ingen andre er villige til å gi han er galskap, men ikke overraskende. Han er forøvrig også medlem i gutteklubben, for dere som ikke visste det.
« Siste redigering: 18. Sep. 2008, 11:05 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 18. Sep. 2008, 11:11 »
Det er tragisk at vi ikke ansatte Martin ONeill da han var ledig på markedet, selv om det hadde vært langt fra sikkert at han hadde vært Newcastle manager i dag om det hadde vært tilfelle. I følge flere her inne har han stort sett kun handlet søppel i sommer, men får likevell Aston Villa laget til å prestere. Ikke dårlig.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 18. Sep. 2008, 11:16 »
Jeg mener å huske vi prøvde å hente O`neill ved et par anledninger, men at han ikke ville komme jeg?

Det han har fått til med Villa er veldig bra, og han har et av de mest spennende lagene i PL for tiden. Men også han bruke jo tid på å komme i gang, så han ville jo ha fått sparken i Newcastle for lengst.

Uansett, Oleary er LANGT i fra noe godt valg. Og jeg ville aldri hatt permanent, men som en midlertidig manager frem til nye eiere tar over så er det greit for meg. Men som jeg sa, den største bekymringen min er hvor lang tid det tar før Ashley får solgt klubben.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 18. Sep. 2008, 14:29 »
Det er tragisk at vi ikke ansatte Martin ONeill da han var ledig på markedet, selv om det hadde vært langt fra sikkert at han hadde vært Newcastle manager i dag om det hadde vært tilfelle. I følge flere her inne har han stort sett kun handlet søppel i sommer, men får likevell Aston Villa laget til å prestere. Ikke dårlig.

Mannen ville jo ikkje komme til oss. Noke av grunnen var vel pågrunn av at kona hans var kreftsjuk.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 18. Sep. 2008, 16:44 »

Mannen ville jo ikkje komme til oss. Noke av grunnen var vel pågrunn av at kona hans var kreftsjuk.

Men det var helt greit å ta over Aston Villa med en kreftsyk kone? Våkn opp

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 18. Sep. 2008, 16:50 »

Nå var jo ikke tidspunktet akkurat det samme heller da. Mye kan forandre seg på et halvår eller et år.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 19. Sep. 2008, 11:12 »

Det er jo snakk om to HEILT forskjellig tidspunkt. Når han var aktuell for oss så var det ikkje aktuelt for han, mykje pågrunn av det eg sa. Men på eit anna tidspunkt når Villa kom på bana då hadde det forandra seg. Du som må vakna opp.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #323 på: 19. Sep. 2008, 11:30 »
Bare vent til 14. november...da ordner alt seg. En mindre kjent trønder tar over Newcastle og styrer laget til champions league i første sesong "in charge". Og Owen blir toppscorer med 57 mål!  8) tror jeg velger å legge bort realiteten i en sesong mens jeg lever i fm2009.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 21. Sep. 2008, 09:10 »
Newcastle's search for a new manager to replace Kevin Keegan continues with eight managers already rejecting the chance to take over at St James' Park. (Sunday Mirror)

Når det er 2 så gode og store personligheter som Zico og Fatih Terim som har vist interesse for jobben synes jeg det er rart at de skal spørre alle andre først, kandidatene skriver seg jo selv på listen.
Når 2 managere i denne klassen går ut å viser sin interesse offentlig så tidlig i prossesen som det var skulle styret ansatt en av dem umiddelbart. At vi nå har spilt 2 kamper uten manager og spillerne har trent i snart 3 uker med et meget begrenset trenerapparat er ikke bra nok.

NÅ KREVER JEG LITT FORTGANG PÅ DETTE OMRÅDET!  >:(

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 21. Sep. 2008, 11:32 »
Newcastle's search for a new manager to replace Kevin Keegan continues with eight managers already rejecting the chance to take over at St James' Park. (Sunday Mirror)

Når det er 2 så gode og store personligheter som Zico og Fatih Terim som har vist interesse for jobben synes jeg det er rart at de skal spørre alle andre først, kandidatene skriver seg jo selv på listen.
Når 2 managere i denne klassen går ut å viser sin interesse offentlig så tidlig i prossesen som det var skulle styret ansatt en av dem umiddelbart. At vi nå har spilt 2 kamper uten manager og spillerne har trent i snart 3 uker med et meget begrenset trenerapparat er ikke bra nok.

Verte vel Wise til slutt. Tvilar på vi får noken før 1 januar :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 21. Sep. 2008, 11:52 »
kan det tenke seg at vi har spurt Terim og Zico, og de har tekket nei til forslaget?

Jeg kan også tenke meg at de vil være litt kjipt å skrive kontrakt med en klubb som skal selges. Er ikke sikkert de ny eierne vil ha den samme treneren.  Nå håper jeg på noen gode nyheter snart. Blir rett og slett deprimert av alt som ikke skjer i klubben for tiden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 21. Sep. 2008, 14:58 »

Innse det - ledelsen i denne klubben er INKOMPETENT. Svært få menn med hodet i behold vil jobbe under slike idioter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 22. Sep. 2008, 10:51 »
Ingenting vil overraske meg lenger når det gjelder denne klubben, så utelukker ikke at Kenny har blitt spurt av idiotene.

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1059409/Ashley-wants-Dalglish-succeed-Keegan-second-time.html?ITO=1490

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #329 på: 22. Sep. 2008, 11:04 »
Herregud. Da kommer vel Gullitt til Januar da?