Ingenting vil overraske meg lenger når det gjelder denne klubben, så utelukker ikke at Kenny har blitt spurt av idiotene.
http://www.mailonsunday.co.uk/sport/football/article-1059409/Ashley-wants-Dalglish-succeed-Keegan-second-time.html?ITO=1490
Nå har vel Dalglish en av de mest imponerende CV-ene å vise til, både som spiller og som manager.
Han har jo vunnet ALT som vinnes kan som manager for Liverpool, og er en av få som har klart å vippe ManU ned fra tronen da han vant PL med Blackburn.
Jeg har ikke mye til overs for Dalgish da jeg ser på han som en som ødela det laget Keegan hadde bygget opp. Med han kom også en mer defensiv spillestil som jeg IKKE er fan av. Men han har tross alt oppnådd en 2. plass og èn FA cupfinale med NUFC, og det med meget begrensede midler til transferkjøp. (Keegan hadde jo brukt opp alt de forgående årene).
Må også huske på at den sesongen han ledet oss ned til en 13. plass på tabellen slet vi mye med skader. F.eks. var Shearer skadet hele den sesongen etter å ha ødelagt kneet (var det ikke?) i en treningskamp før sesongen. Han fikk heller ikke noe særlig i transfermidler så vi måtte greie "oss" med billige spillere som Barnes og Rush.
Dalglish er helt klart et bedre valg enn mange av de andre vi har blitt linket til, men jeg tviler på at NUFC fansen vil ta han godt imot............