20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #195 på: 12. Sep. 2008, 21:18 »
Bookmaker Paddy Power has suspended betting on Keegan in the market regarding who will be the club?s next manager.

Ingen ting ville vært bedre enn om King Kev kom tilbake. Får håpe Ashely godtar Keegan krav, hvis de er på møte da.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 12. Sep. 2008, 21:26 »
SSN: Ashley has left meeting and is making no comment.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 12. Sep. 2008, 21:27 »
SSN: Ashley has left meeting and is making no comment.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 12. Sep. 2008, 21:28 »
Kan tenke meg Ashley er rimelig svett på ryggen om dagen, så dette bør han faen meg legge sjela i om det stemmer. Tviler på at han blir kjempepopulær igjen med det første, OM Keegan skulle komme tilbake, men eventuelle drapsforsøk o.l bør kunne unngås.

Det er ingen annen måte feiten kan gjøre det godt igjen, så han får faktisk tilbake noe av credzen han mistet om Keegan returnerer.

Fy faen om det er sannhet i dette.. Ser for meg et rimelig greit januarbudsjett.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 12. Sep. 2008, 21:39 »
Radio 5,
Very high source at the club,

KK+ MA met tonite to try and reach a compromise.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #200 på: 12. Sep. 2008, 21:44 »
Siden vi alle her sitter og tipper og synser, så skal jeg komme med min teori i kveld:
KK kommer tilbake, men IKKe som manager. Han tar over DW som sportsdirektør, og veien er duket for Shearer som manager.

Høres drøyt ut, men dette ER Newcastle united, og Mike Ashley dreit skikkelig på leggen i forrige uke. han må derfor slå skikkelig på stortromma....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 12. Sep. 2008, 21:47 »
Tviler på at Keegan tar over som sportsdirektør. Han er god med spillerne og etter flere borte fra fotballen har han vel heller ikke den store oversikten over spillere. Hvis han kommer tilbake er det nok som manager, men han skal ha mer kontroll over hvem som skal ut og inn.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 12. Sep. 2008, 21:54 »
Ameobi will be shitting it, Just when he thought he was getting another chance to doss around for a year.

:D :D :D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 12. Sep. 2008, 21:57 »
Siden vi alle her sitter og tipper og synser, så skal jeg komme med min teori i kveld:
KK kommer tilbake, men IKKe som manager. Han tar over DW som sportsdirektør, og veien er duket for Shearer som manager.

Høres drøyt ut, men dette ER Newcastle united, og Mike Ashley dreit skikkelig på leggen i forrige uke. han må derfor slå skikkelig på stortromma....

Shearer har jo sagt han er uaktuell og har jo også sagt at Nufc ikkje trenger 2 så store personligheter som KK og han sjølv samtidig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #204 på: 12. Sep. 2008, 21:58 »
Kevin Keegan kommer nok ikke tilbake under Ashley.
Er nok, som fredd påpeker, bare en forhandling om kompensasjon.
Men har han rett på kompensasjon ettersom han trakk seg? Det kan ikke stemme?
Vet det er veldig motsigende det jeg sier, men vet ikke hva jeg skal tro...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 12. Sep. 2008, 22:00 »
Kompromis Anders, ikke kompensjon! ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #206 på: 12. Sep. 2008, 22:05 »
Faen! :P
Ikke kan jeg å lese heller!!

Men hva vil det si da? :P

Men daniel, det vil si at jeg hadde jo på min måte rett da. Men har jo ikke rett på kompensasjon hvis man trekker seg ;)
(Prøve å redde noe av æren etter jeg skriver et innlegg som ikke henger på greip IRL :P )
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 12. Sep. 2008, 22:05 »
While sources close to Ashley confirmed that the duo were meeting, they were initially unable to clarify whether it was to discuss compensation or reconciliation, but later it transpired that Keegan ? the 'Geordie Messiah' ? was on the verge of returning to Tyneside for a third time as manager.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/2826798/Kevin-Keegan-in-secret-meeting-with-Mike-Ashley-prompts-talk-of-a-Newcastle-comeback---Football.html

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #208 på: 12. Sep. 2008, 22:06 »
Tviler på at Keegan tar over som sportsdirektør. Han er god med spillerne og etter flere borte fra fotballen har han vel heller ikke den store oversikten over spillere. Hvis han kommer tilbake er det nok som manager, men han skal ha mer kontroll over hvem som skal ut og inn.
Delvis enig. MEN: Han er suveren på å skaffe de spillerne han (eller manageren han jobber for) de spillerne han vil ha. Har vanskelig for å tro at KK kommer tilbake som manager, og at stillingen som sportsdirektør forsvinner. Men det er jo bare synsing fra min side.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #209 på: 12. Sep. 2008, 22:15 »
uansett gjør det morgen dagen spennende. *ser for meg et helikopter som lander i midtsirkelen i morgen, personene som kommer ut er Ashley og KK*  ;D