20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173669 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #210 på: 12. Sep. 2008, 22:17 »
Alan Shearer trur eg vi ikkje treng å bekymre oss for vil komme. Iflg kilder som har kontakt med han er han overhode ikkje interesert slik som klubben er styrt for øyeblikket.  Ser sjansane som større at Ashley kan gjere grep som gjer at KK kommer igjen. Det treng ikkje være så usansynlig då det virka som om det var styret og DW som  klarte å presse ut KK. Har lite tru på at Ashley var med på møte som gjorde at KK gjekk. Så det kan være håpet som gjer at KK kan komme tilbake viss dei rette grepa blir gjort. Synsing fra mi side, men det er det vel med alle her no.
Så til ønske om nestte manager, håper igrunn at KK ikkje kommer tilbake. Det begrunner eg med at det er for mykje turbulens rundt han akkurat no, og viss han begynner igjen kjem eg til å sitte å grue meg til neste gang han er i konflikt med styret. For då trur eg sirkuset er igang igjen. Satser på en italiener som kan få litt meir tid og mulighet til å forme et lag som kan etablere seg i toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #211 på: 12. Sep. 2008, 22:25 »
Ashley var vel i USA og festet bort mange, mange penger mens denne sagaen pågikk.
Og tviler på at styret "presset" ut Keegan, uten at Ashley hadde en liten anelse om det.
Men jeg håper virkelig at noe skjer her. Keegan inn, Llambias og Wise ut.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #212 på: 12. Sep. 2008, 22:26 »
 ;D
uansett gjør det morgen dagen spennende. *ser for meg et helikopter som lander i midtsirkelen i morgen, personene som kommer ut er Ashley og KK*  ;D

Måtte gudene gi deg rett!
Sier "synet" ditt noe om DW på stake i River Tyne eller noe annet spennende?  ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #213 på: 12. Sep. 2008, 22:36 »
nå leser ikke jeg i kaffegrut, men i cognac-glass så det synet kan nok endre seg utover kvelden... ;D
DW ruller ut den røde løperen før han blir kastet inn i helikopteret vekk fra SJP.

Over til virkeligheten. HVIS KK kommer tilbake kan jeg vanskelig se at det er plass til DW. Og budsjettene i Januar bør også være relativt klarlagt.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #214 på: 12. Sep. 2008, 22:44 »
Ashley var vel i USA og festet bort mange, mange penger mens denne sagaen pågikk.
Og tviler på at styret "presset" ut Keegan, uten at Ashley hadde en liten anelse om det.
Men jeg håper virkelig at noe skjer her. Keegan inn, Llambias og Wise ut.

Styret og DW kan no vel ha pressa ut KK uten at MA var klar over det. Viss MA gjorde som Ulf og testa sine evner som klarsynt i cognac  ;D trur eg han aldri oppdaga at KK var på vei til å bli pressa ut av styret og DW. Men kanskje han såg mykje anna rart i glasset etter kvart ;D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #215 på: 12. Sep. 2008, 22:46 »
Tatt i betraktning at jeg elsker å drømme, og virkelig kan miste enhver teft av realitet i mitt hode, ser jeg faktisk ikke for meg at Kevin kommer tilbake. Men jeg vil så gjerne. Det hadde vært den perfekte bursdagsgaven, selv om den kommer litt på forskudd (29.september).

Men av en eller annen grunn virker det hele faktisk litt for søkt for meg.
Men skulle det allikevel bli en realitet, er det som Ulf sier. Da kan det ikke være plass til Wise, og transferbudsjettet bør være nogenlunde klarlagt!
En slik farse til orker jeg ikke....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #216 på: 12. Sep. 2008, 22:50 »
Hehe. Tror det nok var øl i glasset til Ashley, men for å snakke av erfaring, kan man se en del rare ting etter å ha drukket sin andel med øl.
Ikke for å begynne en diskusjon med deg Bagdad bob, men jeg tror ikke at Ashley var HELT uvitende om situasjonen hvertfall. Men det er mitt synspunkt :)
Er mange forskjellige meninger/synspunkter rundt denne klubben ;)

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #217 på: 12. Sep. 2008, 22:58 »
Heilt uvitande var han nok ikkje, men av egne erfaringer trur eg at eg hadde sett temmelig lyst på livet viss eg hadde bare brukt en brøkdel av det han brukte på festen over there. ;)  Rekna med han tenker som mange av oss når vi tek en liten skarp en. Hadde det vore eg sagt at ditta går fint, så tek vi problema i mårå. skaal. ;D  Men det er no klart bare meg...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #218 på: 12. Sep. 2008, 23:12 »
De problemene som ikke løses over et par pint, er faen meg ikke verdt å løses ;)

Anyway, noen som har hørt noe mer?
Nitrykker F5 på N-O, men kommer ikke noe mer saklig der.
En som påstår at Keegan skulle i møte for å diskutere hvem av de tre kandidatene (Ince, Poyet & Deschamp) som var best for Newcastle. Noe jeg ser på som relativt totalt usannsynlig. Han er nok glad i klubben, men tror ikke han hadde vært interessert i å diskutere sin arvtager med det styret som han kom så på kant med...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #219 på: 12. Sep. 2008, 23:17 »
DET ville vært for drøyt, selv for oss

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #220 på: 12. Sep. 2008, 23:19 »
Det som ville vært drøyt var om Keegan faktisk BLE ansatt igjen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #221 på: 12. Sep. 2008, 23:27 »
@ Bjørni:
Hva ville vært drøyt?
At Ashley & co forventer at Keegan skal hjelpe med å finne en ny manager?
Hvis det er det du sikter til, så kunne jeg ikke vært mer enig.
Blir som om det blir slutt mellom et kjærestepar, og man spør x'en om hun kan hjelpe til å finne en ny kjæreste! :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 12. Sep. 2008, 23:32 »
Ny nedtur:

SSN: LMA confirm meeting, failed to meet a satisfatcory conclusion.
« Siste redigering: 12. Sep. 2008, 23:39 av Daniel »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 12. Sep. 2008, 23:38 »
Bombe!  ::)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #224 på: 12. Sep. 2008, 23:39 »
Det vil allikevel ikke si at det blir fler møter da :)
Ettersom LMA bekrefter at møtet har tatt plass, er det da virkelig håp om at han kommer tilbake.
Men Keegan står tydeligvis/forhåpentligvis på kravene sine. Som antageligvis har noe med Wise og posisjonen/makten han har..

EDIT: http://www.leaguemanagers.com/news/viewfromthetop-6176.html?LMAS=7bbe2d9e15aef8737a1f16324c2a5a00

Noen som vil ringe Richard Bevan? ;)

Håper Ashley ikke gir seg med dette. Han kan si at han prøvde det han var god for, men Keegan ville rett og slett ikke..
Huff, dette er faen meg ikke bra for hjertet mitt :S
« Siste redigering: 12. Sep. 2008, 23:42 av Anders28 »