20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som neste manager i NUFC?

Alan Shearer
95 (59.4%)
Dennis Wise
4 (2.5%)
David Moyes
12 (7.5%)
Marcelino
3 (1.9%)
Frank Riijkard
31 (19.4%)
Alan Curbishley
8 (5%)
Steve Bruce
7 (4.4%)

Stemmer totalt: 152

Skrevet av Emne: Hvem ønsker du som neste manager?  (Lest 173648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem ønsker du som neste manager?
« Svar #180 på: 12. Sep. 2008, 17:07 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/09/12/three-in-the-race-for-nufc-hot-seat-72703-21805119/

Hvis det stemmer at man har fått 38 henvendelser på managerjobben, og man sitter igjen med Ince, Poyet og Deschamps, begynner jeg virkelig å lure på hvor denne klubben kommer til å ende...

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 12. Sep. 2008, 17:27 »
Didier lett. De to andre navnene gjør meg bare forbannet!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 12. Sep. 2008, 17:44 »
Viss Poyet eller Ince tek øve som manager då flyttar eg til indre Mongolia og skal aldri sjå ein fotballkamp igjen...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 12. Sep. 2008, 18:01 »
Viss Poyet eller Ince tek øve som manager då flyttar eg til indre Mongolia og skal aldri sjå ein fotballkamp igjen...

Kor bokstaveligt skal ein ta dette ?
Sjangsen for at Wise ansetter ein av kameratane sine er vel rimelig stor.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 12. Sep. 2008, 18:59 »
Kansje på tide å prøve å få tak i en manager som er "up and coming", slik Sir Alex Ferguson (greit at han vant noen titler med Aberdeen, samt fikk sparken i sin første klubb) og Arsene Wenger var da de tok over henoldsvis ManU og Arsenal.
Vi har prøvd med merrterte og rutinerte managere nok av ganger før nå og det med blandet hell synes jeg. Robson var god, mens Dalglish, Gullit, Souness og Allardyce var katastrofe, det er ihvertfall min mening. Bortsett fra Allardyce har alle disse bringet enorm suksess til sine tidligere klubber, og spesielt Dalglish som vant ALT som kunne vinnes med Liverpool samt serien med Blackburn hadde jeg store forventninger til. Men også Gullit og Souness har bringet en del pokaler til sine tidligere klubber som manager.

Uansett, det jeg mener er at klubben ikke nødvendigvis behøver å hente en merritert og rutinert manager opp i årene. Han behøver heller ikke å ha vært en STOR fotballspiller. Det viktigste er at han har vist at han er en god trener/manager i sin første klubb/første klubber. At han viser karakter og er autoritær er jo også viktig. At han tørr å ta avgjørelser selv om fansen er imot, en som tørr å tro på seg selv.

Foruten Arsenal og ManU har også Everton hatt en viss suksess med en fersk manager i David Moyes. Han hadde jo kun 4 år bak si i Preston før han tok over Everton. Liverpool har hatt sine ferskinger som nevnte Dalglish, Bob Paisley og Joe Fagan. Men disse var også gode spillere. Men verken Ferguson, Wenger eller Moyes var noen store spillere, ei heller Mourinho, så det er nok mulig å finne en "fersking" der ute som vil klare å gjøre suksess med klubben.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 12. Sep. 2008, 20:22 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 12. Sep. 2008, 20:35 »
Skjønner ikke helt hva Paul Ince har gjort som bør gjøre han upopulær eller uegnet til å bli en stor manager i fremtiden. Synes hans resultater i sin tidligere klubb var meget gode og han fikk laget sitt til å spille underholdende fotball. Dette synes jeg han har fortsatt med i Blackburn, ihvertfall i sine 3 første kamper for klubben.

Jeg synes ikke det bør være et must at klubben skal lete etter såkalte rutinerte "B-managere" (de aller beste tviler jeg på vil allikevel), da vil jeg heller prøve noe nytt for en gangs skyld med en fremtidig manager stjerne.

PS! Er vel kun Hammers supportere som har grunn til å misliek Ince.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 12. Sep. 2008, 20:37 »
SSN: Keegan er i møte med Ashley i London AS WE SPEAK!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 12. Sep. 2008, 20:39 »
Hotel Cæsar er slutt for i kveld, men tydeligvis ikke cirkus Newcastle.. :D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 12. Sep. 2008, 20:43 »
SSN: Keegan er i møte med Ashley i London AS WE SPEAK!

What?? Møte om hva da? Får forhåpninger her...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #190 på: 12. Sep. 2008, 20:46 »
hehe dette er fan ikke sant! vil være sykt om han kommer tilbake! Huff nå ble jeg litt vel optimistisk kjenner jeg...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 12. Sep. 2008, 20:46 »
Aner ikke hva det gjelder. Vi kan selvfølgelig håpe, men det hele ender vel med nok en nedtur! :(

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #192 på: 12. Sep. 2008, 20:55 »
Er vel helst sluttoppgjøret, skjønt hvorfor de skulle diskutere det på en fredagskveld rett før en kamp er jo litt merkelig kan man vel si...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 12. Sep. 2008, 20:55 »
HVIS HVIS HVIS....Ashley fortsatt har noen intensjoner om å fortsette som eier av NUFC, og gjenvinne noe av respekten sin, så er det jo faktisk å reinnsette Kevin Keegan, samtidig som han kicker Dennis Wise. OG KK hadde ikke giddet å dra til London for å snakke sluttpakke eller shake hands med Ashley en siste gang. Hvis KK og Ashley ER i møte med hverandre, så tror jeg det ligger noe her. Bare så synd jeg ikke tror de er i møte...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil