20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem er den "store signeringen"?  (Lest 38211 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #75 på: 20. Aug. 2008, 10:25 »
Newcastle United are baulking at the wage demands of Real Madrid striker Javier Saviola.
The Daily Mail says Saviola has so far shown little enthusiasm about a possible move to St James' Park and his £140,000-a-week wage demands would present a major problem.

Aldri i verden om jeg ville punget ut 1,4 mill i uke for Saviola. Se heller da etter yngre, fremadstormende talenter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 20. Aug. 2008, 11:04 »
Nei takk!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 20. Aug. 2008, 11:40 »
Som forventet at Saviolas lønnskrav ville sette en stopper for dette lånet. Det var det høye lønnskravet som gjorde at Barcelona til slutt valgte å låne ut Saviola i flere sesonger før han til slutt forsvant. Noe av det første Laportas administrasjon gjorde var å reforhandle alle spillernes kontrakter i Barcelona. Det ble lavere grunnlønner med desto høyere bonuser ut ifra hva spillerne presterte og klubben oppnådde. Den eneste som til slutt ikke godtok det var altså Javier Saviola. Kaninens lønnskrav og Newcastle nye og strengere(?) lønnspolitikk er to såpass store kontraster at en overgang for Saviola er så godt som umulig. Akkurat hva jeg syns om Saviola som en mulig forsterkning til Newcastle er jeg litt usikker på. En teknisk god spiller med en enorm målteft, men det spørs om han takler Premier League. Ideelt sett ønsker jeg meg heller en større og mer robust spiss som er bedre enn Viduka og anerledes enn Owen og Martins.

Ellers er ikke noen "WOW signering" noe stort must for meg. Guthrie og Jonas ser begge ut til å være gode kjøp (ikke det at jeg er overrasket over Jonas etter å ha sett ham for Mallorca i LaLiga). Ikke store navn og store forventninger, men de ser ut til å være meget lovende tilvekster, jeg tror dette er veien å gå dersom vi skal "jobbe oss opp mot toppen igjen".

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 20. Aug. 2008, 13:42 »
Valencias Argentinske midtbanespiller Ever Banega blier linket vekk. Han har vell ikke imponert etter at han ankom valencia?

Leser at Athletico Madrid er interesert. Men synes å ha lest før en gang at det bare var snakk om en låneavtale.
Banega er i OL nå og sa at han godt kunne tenke seg å spille for Athletico etter OL. Var ikke han et sykt talent før han gikk til Valencia?
Håper uansett at det er han vi signerer, og ikke pengeslukeren Saviola.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 20. Aug. 2008, 15:37 »
Sitat
Dev  // Aug 19, 2008 at 17:28

heard a rumour today?.Huntelaar approached by Toon. Í?d be suprised but more on that if and when I hear it.
Approached by Toon er alt jeg leser.
At vi prøver oss på ham er neppe usannsynlig. At han kommer til oss, DET er usannsynlig.

Aldri i verden om vi betaler £140K for Saviola, når vi neppe er villig til å betale Owen det samme heller (selv om ryktene vil ha det til at vi er det). Forskjellen på de to er ikke så stor.
Synes heller vi kunne brukt WOW-signeringen på en defensiv midtbanespiller med playmakeregenskaper. For eksempel Alonso, som burde kunne være innen rekkevidde.

Ser også at vi ønsker oss belgiske Sebastian Pocognoli på venstreback. Jeg er litt skeptisk til to såpass unge venstrebacker. Kunne tenkt meg en mer rutinert herremann. Men så lenge vi får en venstreback til, og slipper å måtte bruke Zog der, så må vi vel være fornøyde.
Noen som har fulgt Belgia i OL?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 20. Aug. 2008, 17:04 »
Jeg er egentlig av samme oppfatning som Joakim hva denne Pocognoli gjelder. Trenger vi egentlig enda en ung og fremmadstormende venstreback? Vi har allerede José Enrique og denne Ben Tozer (som allerede er 18 år?), hva skal vi da med enda et talent i den posisjonen. Skal vi først kjøpe en ny venstreback kan vi heller gå for en mer rutinert spiller som José Enrique både kan lære av, og konkurrere med. Nå kan jo også Edgar og denne Bassong vikariere som venstreback, samt Coloccini om det skulle være superkrise. Dermed mener jeg vi har brukbar dekning på venstreback uten at vi kjøper noen ny spiller til den posisjonen. Da er jeg mer interessert i både en offansiv og deffansiv midtbanespiller, og ikke minst en målgjører (helst av den litt robuste sorten).

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 20. Aug. 2008, 17:53 »
Saviola har ikke hørt om noe tilbud fra andre klubber, sier han til Setanta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 20. Aug. 2008, 20:09 »
Saviola har ikke hørt om noe tilbud fra andre klubber, sier han til Setanta.

Men ingen hadde vel forventa at han skulle si "ja, Dennis Wise har vært etter meg ei ukes tid nå, og handelen ser ut som den går i boks"
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 20. Aug. 2008, 20:46 »
Kristoffer Eilertsen : Hadde john o`shea signert hadde jeg begynt å grine, å dt helt til han forsvant igjen...
Joey Barton 7

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #84 på: 21. Aug. 2008, 01:29 »
Ellers er ikke noen "WOW signering" noe stort must for meg. Guthrie og Jonas ser begge ut til å være gode kjøp (ikke det at jeg er overrasket over Jonas etter å ha sett ham for Mallorca i LaLiga). Ikke store navn og store forventninger, men de ser ut til å være meget lovende tilvekster, jeg tror dette er veien å gå dersom vi skal "jobbe oss opp mot toppen igjen".

Helt enig med deg der!  Ett STORT navn er ikke nödvendig, så lenge vi får inn kvalitet i klubben og noen som virkelig vil spille for klubben og som er sulten.
Men jeg må si att spillere som Arshavin, Veloso, Diego og Moutinho frister mer enn litegrann  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 21. Aug. 2008, 14:30 »
Kristoffer Eilertsen : Hadde john o`shea signert hadde jeg begynt å grine, å dt helt til han forsvant igjen...

Var en kødd da :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 21. Aug. 2008, 15:32 »
Vil ha Kevin Doyle, for han er megagod for Newcastle på Football Manager.
Dette spillet må jo tas 100% seriøst....  Eller ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 21. Aug. 2008, 16:18 »
hehe,ja eg forsto dt!! ville bare visa meiningå mi om han ;)
Joey Barton 7

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #88 på: 22. Aug. 2008, 23:38 »

Da var OL over for Belgia og Brasil.
Og da er det vell bare for Pocognoli og Diego å sette seg på første fly til Newcastle slik
at vi får fikset denne biffen....  :) :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #89 på: 23. Aug. 2008, 18:13 »
Hvorfor er ikke "ingen" et alternativ? Jeg har sagt det gjennom HELE pre-season: folk må ikke overdrive så JÆVLIG som det blir gjort her inne. Jeg stemmer på ingen.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.