20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem er den "store signeringen"?  (Lest 38227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Hvem er den "store signeringen"?
« Svar #60 på: 19. Aug. 2008, 23:02 »
Sitat
Dev  // Aug 19, 2008 at 17:28

heard a rumour today?.Huntelaar approached by Toon. Í?d be suprised but more on that if and when I hear it.

Haha!
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 19. Aug. 2008, 23:11 »
Det er helt sikkert bullshit, men dette ville jo vært en WOW signering, men likevel ikke usannsynlig i mine øyne.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #62 på: 19. Aug. 2008, 23:38 »
Sitat
Dev  // Aug 19, 2008 at 17:28

heard a rumour today….Huntelaar approached by Toon. Í’d be suprised but more on that if and when I hear it.

Haha!

Må være for godt til å være sant, drømmesignering
sunt pueri pueri puerilia tractant

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Aug. 2008, 00:40 »
Når store spillere ser at vi spiller 1-1 mot Man Utd, og ser på laget vi har, samt treneren, så er det jo ikke så usannsynlig at vi kan snappe opp en virkelig storfisk..Huntelaar var kanskje litt vel i overkant men
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

RHCP14

• Gjest
« Svar #64 på: 20. Aug. 2008, 01:34 »
Det kan ikkje være Owen som er "den store signeringen"? Han må jo signe ein kontrakt og dermed bli signa :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 20. Aug. 2008, 02:47 »
John O'Shea er signeringa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 20. Aug. 2008, 03:10 »
Hva med Rakitic? Synes absolutt han virker spennende. Passer inn i innkjøpspolitikken vår også. Vil nå helst ha en argentiner til, da jeg liker dette med flere spillere av samme nasjonalitet på laget.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 20. Aug. 2008, 04:05 »
Hva med Rakitic? Synes absolutt han virker spennende. Passer inn i innkjøpspolitikken vår også. Vil nå helst ha en argentiner til, da jeg liker dette med flere spillere av samme nasjonalitet på laget.

Ja, så blir vi nesten som Arsenal, bare med argentinere isteden for franskmenn...Grei nok tanke, men jeg ser heller fler engelskmenn i laget.

Men d blir nok vanskelig å finne en engelskmann som har de kvalitetene vi trenger, särlig på off. midt...Så jeg går mot meg selv og sier meg enig med deg Batty :D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #68 på: 20. Aug. 2008, 04:20 »
Står på rulleteksten på ESPN Argentina nå at Newcastle prøver seg på Saviola.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #69 på: 20. Aug. 2008, 04:34 »
Huntelaar er uten tvil en drømmesignering men urealistisk som nevnt..denna "WOW" signeringa setter jeg ikke mye lit til .Da detta ikke er bekrefta og bare spekulasjoner!.Men hadde vært fett å blitt overaska med en "sjokk" signering:-)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #70 på: 20. Aug. 2008, 04:44 »
Står på rulleteksten på ESPN Argentina nå at Newcastle prøver seg på Saviola.

Så da ser det ut som at Saviola blir "stor" signeringa?.Han er 1,68 høy og ikke akuratt en fysisk robust spiller men med gode avsluttnings egenskaper og har rimelig bra hurtighet og god med ballen.Jeg ville helst ha sett en stor sterk spiller men greier vi å få Saviola så er jo det såklart bra.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 20. Aug. 2008, 08:33 »
Jeg vil ikke kalle Saviola noe wow signing, hadde dette vært for noen år siden hadde jeg vært enig at dette er en wow signing. Personlig er jeg litt usikker på om Saviola er en spiller som passer inn hos oss, vi har allerede to spisser i Owen og Martins som ligner på Saviola i spillestil. Dessuten er jeg litt skeptisk til om han takler fysikken i PL. Men for all del jeg gråter ikke om Saviola kommer på lån, selv om jeg heller håper på en annen type spiss.
an sparker ikke Bobby Robson??

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 20. Aug. 2008, 09:24 »
Bra oppsummert Abel, er helt enig. Men jeg mener å huske at Saviola også kan brukes i en type playmaker-rolle, som offenbsiv midtbane, eller surrer jeg veldig nå??

Skulle gjerne sett at denne WOW-signeringen ikke var en spiss, heller sentral midtbane. Nicky Butt i en hel sesong fremover.....HJÆLP sier jeg bare.
Få inn Diego, få inn Veloso anyone!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #73 på: 20. Aug. 2008, 09:28 »
Sitat
Clark  // Aug 20, 2008 at 07:30

Huntelaar approached by Toon and spotted at the airport this morning.

Stemmer dette er det jo en skikkelig WOW-signering
Newcastlesupporter siden 1992

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 20. Aug. 2008, 09:28 »
Newcastle United are baulking at the wage demands of Real Madrid striker Javier Saviola.
The Daily Mail says Saviola has so far shown little enthusiasm about a possible move to St James' Park and his £140,000-a-week wage demands would present a major problem.

The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...