20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42564 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #135 på: 17. Okt. 2008, 01:35 »
Har heller ingenting problemer når jeg jobber ved siden av! Faktisk burde jeg hatt mye mer penger til overs når måneden er over, hadde det ikke vært for et latterlig høyt pengeforbruk. Nesten litt pinlig med såpass dårlig privat økonomistyring når en er økonomistudent :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 17. Okt. 2008, 12:26 »
Ditto. Har tenkt det samme selv.. De siste dagene har jeg prøvd å legge om litt på pengebruken å starte og spare litt osv. Dersom det fungerer bra skal jeg trappe ned litt på jobbingen også. Men jeg synes vi som økonomistudenter kan unnskylde oss med at vi ikke lærer så veldig mye om forbrukerøkonomi, det har hvertfall ikke jeg gjort enda. Så da er det ikke så lett for oss heller :)

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #137 på: 16. Nov. 2008, 15:19 »
Kan noen hjelpe meg litt med å regne ut hvor mye en Newcastle-tur kun for meg, vil koste? Vil begynne å spare småpengene mine nå, slik at jeg får kommet meg av sted. Det inkluderer flybillett, billett på SJP og andre ting som er nødvendig. nærmeste flyplass er Værnes.

Så er det jo snart jul!  :D Derfor har jeg begynt å sett litt i NUFC-Shopen for å se hva jeg ønsker meg. Er så masse der. Hvis jeg f.eks. skal ha meg en hettegenser, er det noen som er svært gode og populære, som anbefales for en gutt på 15? jeg er litt skeptisk til å si hva jeg ønsker meg av klær over nett, når jeg ikke får ta på det på ordentlig, og kjenne hvordan de er ... så har noen her en genser eller noe å anbefale? hva som helst, egentlig, av god vare.
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #138 på: 16. Nov. 2008, 18:06 »
Jeg fikset meg akkurat tur i januar. Kampbillett £45, hotell £250 (tre netter, med frokost), og mangler pr. dags dato flyet. men det kommer vel på rundt 2500, maks. så rundt 5000-5500 er det mulig å få en tur. Men du må regne med mellomlanding på flyet ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 16. Nov. 2008, 18:09 »
Jeg fikset meg akkurat tur i januar. Kampbillett £45, hotell £250 (tre netter, med frokost), og mangler pr. dags dato flyet. men det kommer vel på rundt 2500, maks. så rundt 5000-5500 er det mulig å få en tur. Men du må regne med mellomlanding på flyet ;)

Kor tek du fly frå?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 16. Nov. 2008, 18:10 »
Fryktelig dyrt hotell du har valgt da, Anders!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #141 på: 16. Nov. 2008, 18:13 »
Er det det?
Er dobbeltrom, som jeg en og en til skal dele på altså :P
Valgte Premier Inn, det som ligger et steinkast unna Eldon Square. Men prisen er vel såpass "stiv" pga at det er dobbeltrom? :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #142 på: 16. Nov. 2008, 18:17 »
Er £210 for enkeltrom da. På det samme hotellet altså. Og det er uten frokost....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 16. Nov. 2008, 18:19 »
Vet bare at jeg fikk dobbeltrom for 1000kr i seks døgn når jeg var i Manchester... :P Derfor jeg syntes det hørtes dyrt ut.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #144 på: 16. Nov. 2008, 18:22 »
Jeg skulle hatt 1000 kroner for å ha bodd seks døgn i Manchester!!
Neida, men i forhold til det, er jeg enig med deg. Da er det egentlig ganske dyrt..
Men hvilket hotell var det? Bra standard?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 16. Nov. 2008, 18:23 »
Jaja, var helt suverent hotell det! Husker ikke helt hva det heter....

Edit: Travel Lodge var det! :D
« Siste redigering: 16. Nov. 2008, 18:25 av Daniel »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 16. Nov. 2008, 18:27 »
Er flere Travel Lodge-hoteller i Newcastle også, og her er et av dem:

http://www.travelodge.co.uk/search_and_book/hotel_overview.php?hotel_id=214

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #147 på: 16. Nov. 2008, 18:46 »
Ok. Det var litt surt, det skal jeg innrømme :P
Men når jeg drar til Newcastle, skal det ikke spares på noe! (Skylder på det) ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 16. Nov. 2008, 19:06 »
Anders; Vanligvis er det ikke så billig med hotell i England som det Daniel nevner, med mindre man bor på et privathotell. Når man bor på kjedehotellene så må man regne med 500kr natta i et dobbeltrom, det er ikke så ille det.  Du betaler; £250 = ca.2800kr, 2800kr : 2 = 1400kr, 1400kr : 3 = 465kr pr natt. Du kan selvsagt få det billigere, men dette er helt grei pris. Og hvis det er inkl. frokost så begynner det å se ut som en grei deal i mine øyne. Tror ikke du skal se mørkt på det!

Når det gjelder flybillett, så skal du ikke være sikker på at 2500kr er noe maks, med mindre du gidder å sitte 5-6 timer på Stanstead å vente.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 16. Nov. 2008, 19:08 »
Kan virkelig anbefale Grainger hotel. Widescreen tv, bad med dusj, litt hard seng men 20 pund natta inkludert frokost er jo latterlig billigt. I tillegg ligger det bare ein liten spasertur unna St James.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]