20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42257 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #150 på: 16. Nov. 2008, 22:40 »
Jeg gidder å vente lenge på en flyplass. Fra Oslo går det ingen direktefly, så derfor må jeg pent vente :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 16. Nov. 2008, 22:45 »
Du trenger ikke vente lenge hvis du flyr BA eller KLM via henholdsvis London Heathrow og Schipol. Snakk om en eller to timers venting.

Flyr du Norwegian til London Stanstead og EasyJet videre til Newcastle så må du kanskje vente 5-6 timer.

Så spørsmålet er hvor mye du gidder å vente..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #152 på: 16. Nov. 2008, 22:47 »
Joa, sant nok.
Men flydd med KLM før, og det var greit nok. Men de er for dyre. Vil hvertfall ikke over 3000.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 16. Nov. 2008, 22:56 »
For en person, tur-retur skal du ikke beøhve å komme over 3000 med KLM. Sist jeg sjekket var det rundt 2500 per person, tur retur Trondheim-Newcastle med KLM, via Schipol. Sånn cirka 3000 kroner tur/retur med KLM synes jeg er en grei pris å betale. KLM har behagelige fly, og Schipol er en flott flyplass å mellomlande på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #154 på: 16. Nov. 2008, 23:46 »
Jeg trenger ikke noe flott designhotell. Billig (med eller uten frokost, egentlig det samme. Uten så kan jeg overleve med McDonalds) og lett. Men det må være lett for en 15-åring å komme seg fra dette hotellet til SJP. Kan også vente på flyplasser, så lenge det blir billig. Jeg er ute etter en så billig tur som mulig, uten noen form for luksus :p Den eneste luksusen er setet på SJP. Der vil jeg gjerne ha en god plass når jeg først er der.

Ikke at jeg planlegger noen tur akkuratt nå, vil bare forhøre meg rundt, slik at jeg har noen tall og slikt i bakhodet.

Forøvrig skal jeg til Scarborough og Whitby i Mars/April en gang, med skoleklassen. Det er vel ikke så langt fra Newcastle?
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 16. Nov. 2008, 23:47 »
Ryanair flyr jo til London for 600 tur retur. Easyjet videre til Nufc så kommer det på 12-1300 totalt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #156 på: 23. Nov. 2008, 18:37 »
angående Newcastle-drakta så tror jeg at jeg venter litt med å sette på noe navn og nummer på den ;) Venter til januar og ser hva som skjer med Per Ciljan Skjelbred.
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 23. Nov. 2008, 19:32 »
Jeg vil ikke sette pengene mine på at Skjelbred kommer i januar. Riktignok trenger vi midtbanespillere, men ser ikke for meg at det er så mye nytt i de nye Skjelbred-ryktene.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #158 på: 23. Nov. 2008, 19:53 »
Ryktene har vel allerede blitt tilbakevist fra Rosenborg-hold, så...men jeg hadde gjerne sett Skjelbred i Newcastle jeg, selv om jeg er Rosenborg-fan vil jeg heller se han i Newcastle
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 23. Nov. 2008, 20:03 »
Jeg vil heller se Ciljan i RBK enn i Newcastle, selv om jeg er fan av begge lag.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 23. Nov. 2008, 21:03 »
Litt egoistisk av deg å si det, selv om du er RBK-fan. Per kan vel spille i en sesong til i Tippeligaen, men etter det er jeg redd han stagnerer fort i mangel på større utfordringer.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 23. Nov. 2008, 21:12 »
Ryanair flyr jo til London for 600 tur retur. Easyjet videre til Nufc så kommer det på 12-1300 totalt.

Jeg gav 350kr tur/retur for et par uker siden, så det er nok litt dyrt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 23. Nov. 2008, 21:14 »
Egoistisk, ja, for all del. Men det var jo også poenget mitt. Jeg snakket på egne vegne. Jeg mener Ciljan har bedre av å bli i RBK et par sesonger til. Dessuten går RBK foran Newcastle for meg, og som RBK-supporter vil jeg helst se Ciljan gjøre som Roar Strand.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 23. Nov. 2008, 21:16 »
Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg kan ikke skjønne at folk setter norske favorittlag over engelske. Norske lag vs. engelske lag føler jeg blir som å sammenlikne damefotball og herrefotball.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 23. Nov. 2008, 21:32 »
Jeg føler det blir feil å sammenligne lagene på den måten.
RBK er ikke bare et lag jeg har plukket ut etter å ha dratt fingeren over tabellen i blinde og endt opp på toppen.
Jeg er født i Trondheim, kunne se Lerkendal fra stuevinduet til besteforeldrene mine, og har fulgt RBK siden jeg var liten pjokk. RBK for meg er ikke noen vanlig lidenskap eller kjærlighet til et fotballag. RBK er en livsstil. Det er en viktig del av meg.
Det er forskjell på å bo en times gange unna Lerkendal, og å bo flere timers flytur unna SJP.

Hadde jeg bodd på Toten og heiet på Vålerengen, så kunne jeg forstått deg.
Men ikke så lenge jeg er født i Trondheim og blør svart og hvitt.

Hadde RBK møtt Newcastle ville jeg neppe stått sammen med verken Toon Army eller Kjernen, men heiet på begge lag, og blitt både glad og skuffet uansett hvem som hadde vunnet.

Men i de aller fleste tilfeller går RBK foran Newcastle.