20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny Newcastle United-fans!  (Lest 42231 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny Newcastle United-fans!
« Svar #30 på: 18. Aug. 2008, 10:48 »
hell yeah! på det bilde ser det ut som om de er starta og bygge på stadioen ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 18. Aug. 2008, 11:28 »
Krana du ser pa bildet er den som star nedenfor stadion. Kvartalet mellom stadion og Chinatown er visst under utbedring sa det er nok den du ser  :)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Aug. 2008, 12:43 »
sweet;) Du har inbox
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
  • Rosenborg Ballklub & Newcastle United!
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. Aug. 2008, 15:53 »

Takk for den siden Christian! =) Takker også Anti-mackem og alle andre som har vært hjelpsomme. Leser og hører sanger hver dag. Liker Newcastle både som by og lag  :D
Svart å kvit, t evig tid!
Rosenborg Ballklub & Newcastle United Football Club!
Trondheim City & Newcastle City

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Aug. 2008, 16:44 »
Bare vent til du har vært i England, da vil du være så forelsket at du ikke vet hva du heter lenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #35 på: 18. Aug. 2008, 16:50 »

Jeg skal på klassetur til England på våren, men vi får selvfølgelig ikke innom noe som "fotball" eller noe annet gøy, bortsett fra flamingoland eller hva det het. Vi skal til Withby, York og Aidensfield der .. må være utrolig kjedelig å være midt i ingenting da.

Var snakk i at jeg, søster og mamma skal til London på julehandel i år, kanskje mulig å få det til å gå opp, slik at vi får ta en tur innom Newcastle, men det tviler jeg på .. Hadde vært utrolig rått.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Aug. 2008, 17:11 »
Flamingoland er fantastisk! Masse karuseller og stoor dyrepark. Tilbrakte en hal dag (10 timer) der i sommer og fikk ikke med meg alt. Det anbefales virkelig. Digget spillehallen selv om jeg er passert 30  ;D

Om dere er i Whitby og dere ser en for***na stor radarlignende sak så er det det britiske Forsvarets radar som ser over horisonten og er til for å oppdage ballistiske missiler og for å oppdage spionsatellitter som flyr over. Nå har du litt lokalkunnskap å briefe med  ;)

Aidensfield (Eller Goathland som det egentlig heter) ligger i et sinnsykt flott område. Dere må innom Aidensfield Arms som er pub'en på hotellet i "sentrum". Så må dere spørre om dere kan få en "Lager Shandy" om lærerne deres lar dere få lov. Da jeg var på klassetur i Newcastle i -92 (Herregud så gammel jeg er blitt!!) fikk vi lov av lærerne å ta max 2 Shandy når vi var på pub. Shandy er øl og limonade og slettes ikke ille. Mindre alkoholinnhold enn lettøl men det er en god, gammel Engelsk drikk. Si at "Det er en del av kulturen, og det er jo en av grunnene til at dere er der?"

Julehandel kan du foreslå at de kan ta på Metro Centre og på Eldon Square i Newcastle. Der finner du A L T !!! Metrosenteret er Europas tredje største kjøpesenter og det tar laaaaang tid å gå gjennom. Gi moren din denne linken http://www.metrocentre-gateshead.co.uk/pages/norwegian.mhtml. Personlig synes både jeg og konemor at det er enklere å finne fram å handle i Newcastle fordi alt ligger ganske kompakt. London er ganske mye dyrere og Harrods er oppskrytt (Bortsett fra luksusdoen i 3.etasje)

Var det noe til hjelp?  ;D ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Aug. 2008, 17:23 »
Hehe var på den samme turen for 6 år siden
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Aug. 2008, 17:25 »
Åhåhå, takk Radar! Er flamingoland sånn svært greie altså?  :D Det hørtes jo spennende ut ... Når jeg ser på Aidensfield (looong time ago) så så det ikke så spennende ut  :P

Den radaren ... Den skal jeg jaggu meg briefe med!  ;D

Vet ikke om de blir med på julehandel i Newcastle, for søstra mi er så gira på London, men håper vi legger turen innom Newcastle å kanskje får med oss en kamp!   ;D ;D

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 18. Aug. 2008, 17:32 »
London er ganske mye dyrere og Harrods er oppskrytt (Bortsett fra luksusdoen i 3.etasje)
Haha, den har jeg vært på! Der det står en mann og ønsker velkommen osv når man kommer inn, right? Samt at han tilbyr barbering, etterbarberingsvann og parfyme når man er ferdig. Faaantastisk!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 18. Aug. 2008, 17:35 »
Jeg var alene på dassen der og plutselig kom det en neger og sto rett bak meg mens jeg pissa. Var litt nervør. HAdde ikke hørt om denne doen. Han skulle heldigvis bare tørken hendene mine og vise meg vei til vasken.

Newcastle93 :

Prøv å legge en evt handletur til London helgen 21.-23.november så avtaler du med Nico her på forumet å bli med deg å se Chelsea - Newcastle siden han bor i London. Jeg skal sende deg billett til kampen  ;)

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #41 på: 18. Aug. 2008, 17:45 »

Åhåhå! Det hadde vært perfekt da, siden broren min (som kanskje skal være med) holder med Chelsea :D Men vi får se når mamma får fri, er masse som må gå opp her hjemme også.

Bor dere alle i England eller? :P

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #42 på: 18. Aug. 2008, 18:52 »
"Vi" her på forumet har vel bare en, snart to, utsendte agenter.

Newcastle93

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #43 på: 18. Aug. 2008, 19:14 »

Må være morsomt å bo i England. Norge er liksom litt ... kjedelig. Tro det eller ei.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 18. Aug. 2008, 20:27 »
...og SINNSYKT dyrt.