20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #285 på: 19. April 2010, 15:07 »
F A E N ! ! !

Unnskyld språkbruken, men jeg likte virkelig ikke å lese dette. Har mareritt om hamstring-skader på Newcastle-spillere. Har de først fått én, så kommer det mange.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 19. April 2010, 15:57 »
Det kjipeste med dette er nå uansett for Colo selv. Veldig kjipt dersom han ikke får med seg VM på grunn av denne skaden. Nå hadde han vel neppe vært i førsteelleveren, men han har fortsatt hatt en okei sjans til å bli med i troppen. For vår del er det bortimot ubetydelig mtp utfallet av sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 19. April 2010, 16:06 »
Tror dailymail prøver å lage en sak ut av lite her.. Coloccini var nevnt som usikker til kveldens kamp, og selv om han tydeligvis ikke er med sørover så har det verken stått på nufc.co.uk eller chronicle sine nettsider at skaden er så alvorlig som denne avisen her mener den er.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 19. April 2010, 16:27 »
Tror dailymail prøver å lage en sak ut av lite her.. Coloccini var nevnt som usikker til kveldens kamp, og selv om han tydeligvis ikke er med sørover så har det verken stått på nufc.co.uk eller chronicle sine nettsider at skaden er så alvorlig som denne avisen her mener den er.

Enig...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 12. Mai 2010, 09:34 »
Maradonna snakker om å bruke 4 stoppe i backlinja under VM. Håper Colo får spille mye, slik at han blir vant med et høyt nivå til neste sesong :)

Dette kan være lykken for oss.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 12. Mai 2010, 10:18 »
Maradonna snakker om å bruke 4 stoppe i backlinja under VM. Håper Colo får spille mye, slik at han blir vant med et høyt nivå til neste sesong :)

Helt enig. Og i motsetning til porselen-owen tror jeg ikke Colo kommer til å bli skadet. Vi får håpe på storspill slik av kan selge ham for 40 millioner pund, minst ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 12. Mai 2010, 10:18 »

Colo er vraka fra landslagstroppen.

EDIT: Nå skjønner jeg ingenting...leste noe annet i går, men ser han er nevnt i troppen til Argentina på tv2Sporten....
« Siste redigering: 12. Mai 2010, 10:20 av kø1 »

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #292 på: 12. Mai 2010, 12:24 »
Han er i allefall med i bruttotroppen [sportsjournalistenes nye favorittord?], men det gjenstår å se om han blir med til VM. Håper på spilletid for både ham og Jonas, da det blir morsomt å se hvordan Championshipspillere klarer seg med og mot verdensstjerner.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 21. Nov. 2010, 00:59 »
Dette er ikke ment som noe hysteri etter dagens kamp, for Coloccini har tross alt vært en av våre aller beste spillere denne sesongen. Men skal man være etterpåklok, så er kanskje ikke disse type kampene mot Bolton, Stoke, Blackburn og da spesielt på bortebane noe som passer Colo veldig bra. På bortebane blir vi ofte liggende lavt, og det blir mye dueller i og rundt vår 16-meter. Det kan tenkes at en Sol Campbell eller Steven Taylor kanskje burde ta over i enkelte kamper og som jeg nevner, særlig bortekamper mot fysiske lag. Det var ihvertfall tydelig i dag at vi manglet hodestyrke og duellstyrke generelt. Colo pleier å ta motstanderne på timingen, men Davies og Elmander gikk bare i kroppen på han.

Midtbanen skal selvsagt også ha sin del av skylda for at trøkket mot Colo og Williamson ble så stort. Det var ikke mange andreballer Alan Smith og Kevin Nolan tok seg av. Savnet av Tiote var stort.

Det blir mange kamper mot fysisk tøffe lag og jeg er spent på å se Sol Campbell som bør kunne være i fysisk form nå, og med sin vanvittige rutine så gleder jeg meg til å se han i de neste kampene!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 21. Nov. 2010, 01:27 »
Kan nok være mye sant i at Colo ikke passer så veldig godt mot fysiske lag. Men har vi ikke mer å tjene på å ha et fast stopperpar, som spiller sammen så mye som overhodet mulig? Er det lønnsomt å bytte stoppere til annenhver kamp, basert på hvilken type motstander vi møter?

Jeg er også svært spent på Sol Campbell nå. Fikk veldig mye skryt etter at han måtte steppe inn mot City, hvor han gjorde sine saker bra.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 21. Nov. 2010, 10:31 »
Er helt enig i at det å ha et fast stopperpar er kjempeviktig. Jeg er livredd for at det nivået vi så av Williamson/Coloccini i går er deres egentlige nivå. De har vært gode hittil, men jeg har liksom aldri følt meg helt trygg på Williamson spesielt. Og det Coloccini viste i går var rett og slett skrekkelig. Selvsagt skal man ikke konkludere med noe etter en kamp, men fortsetter det sånn bør Steven Taylor signeres på en ny langtidskontrakt asap. Blir spennende å se enten Taylor, Campbell eller begge mot Chelsea.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #296 på: 21. Nov. 2010, 12:03 »
Alle har en dårlig dag på jobben. Skal ikke være for hard mot de etter en dårlig kamp. Hele laget spilte en dårlig kamp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 21. Nov. 2010, 13:59 »
Er helt enig i at det å ha et fast stopperpar er kjempeviktig. Jeg er livredd for at det nivået vi så av Williamson/Coloccini i går er deres egentlige nivå. De har vært gode hittil, men jeg har liksom aldri følt meg helt trygg på Williamson spesielt. Og det Coloccini viste i går var rett og slett skrekkelig. Selvsagt skal man ikke konkludere med noe etter en kamp, men fortsetter det sånn bør Steven Taylor signeres på en ny langtidskontrakt asap. Blir spennende å se enten Taylor, Campbell eller begge mot Chelsea.

Kvar meinar du med det? At sei dei spelar 10 kampar og har vore 2 av våre beste og so får dei 1 dårleg kamp, då er det den dårlege kampen som dannar grunnlaget for kva nivå dei held? Colo har jo vore utruleg god for oss til no i sesongen, men i dei siste kampane har det vore svakheitsteikn og spora.

Den store svakheiten forsvaret vårt har er at dei er for lite kyniske og at dei er for godtruande/naive i mange høve. I PL verte ein hardt straffa for feil, og lista med feil/slurv som fører til baklengs begynnar verte lang.

Eg er veldig skeptisk til Campbell og om han fortsatt held PL-nivået.

PS. Kor lenge er Colo ute med karantene?
« Siste redigering: 21. Nov. 2010, 14:05 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 21. Nov. 2010, 14:07 »
Akkurat Campbell er jeg faktisk ikke usikker på om holder PL-nivået. Jeg er faktisk ganske sikker på at Campbell egentlig holder et minst like høyt nivå som Williamson - spørsmålet er vel heller om det vil være fornuftig å spille med en så gammel spiller istedet for Williamson, som er ung for stopper å være.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 21. Nov. 2010, 15:20 »

Kvar meinar du med det? At sei dei spelar 10 kampar og har vore 2 av våre beste og so får dei 1 dårleg kamp, då er det den dårlege kampen som dannar grunnlaget for kva nivå dei held? Colo har jo vore utruleg god for oss til no i sesongen, men i dei siste kampane har det vore svakheitsteikn og spora.

Den store svakheiten forsvaret vårt har er at dei er for lite kyniske og at dei er for godtruande/naive i mange høve. I PL verte ein hardt straffa for feil, og lista med feil/slurv som fører til baklengs begynnar verte lang.

Eg er veldig skeptisk til Campbell og om han fortsatt held PL-nivået.

PS. Kor lenge er Colo ute med karantene?

Med det mener jeg at jeg er redd for at de ikke klarer å være så stabilt gode som de har vært i sesonginnledningen. Williamson er 27 år og har ikke spilt i PL før, og sist vi var oppe husker vi jo hvordan Coloccini var. Jeg sier ikke at de er så dårlige fordi de har spilt en særdeles svak kamp, men frykter at de vil være mer og mer ustabile. Det gjenstår selvsagt å se, og jeg krysser fingrene for at de vil finne tilbake til godformen. Og igjen, det er ikke min mening, men et skrekkscenario.