20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 165740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #315 på: 23. Jan. 2011, 16:43 »
Synes jeg ser en jose i bakgrunnen i bildet i artikkelen.. Det er vel mest sannsynlig benken:p

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3059806.ece

Kanskje det var etter at han hadde blitt bytta ut? ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #316 på: 23. Jan. 2011, 16:58 »
For eit fantastisk mål han skårte i går!
Tenk om den headingen frå 16 meter hadde gått inn, for eit mål det hadde vore. Kven det var mot? West Ham?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 23. Jan. 2011, 16:59 »
For eit fantastisk mål han skårte i går!
Tenk om den headingen frå 16 meter hadde gått inn, for eit mål det hadde vore. Kven det var mot? West Ham?
Wigan ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 23. Jan. 2011, 19:28 »
Mener han satt mye mer på benk i starten for Kinnear og ikke minst hos Allardyce!
Etter å ha gått gjennom utallige kamprapporter på NUFC.com finner jeg ingen klar tendens. I mange av de siste kampene under Allardyce var han ikke en gang på benken. Men i de siste to kampene var han tilbake i startoppstillinga.

I de fire første kampene til Kinnear og i de tre kampene Hughton ledet laget som caretaker etter Keegans avgang var ikke Enrique særskilt delaktig, var vel faktisk aldri i kamptroppen under Hughtons ledelse. Om det var fordi han ble ansett som for dårlig eller om han var skadet, er ikke jeg i stand til å huske. Det sier nufc.com heller ingenting om. Kinnear brukte ikke Enrique i sine fire første kamper, men fra og med hjemmekampen mot WBA spilte han alle kamper unntatt to.

Keegan brukte Enrique fra start nesten fra den dagen han overtok og helt til sin siste kamp. Av det jeg har sett var Enrique en av de mest brukte spillerne under Keegan.

Det sies at fakta ødelegger enhver diskusjon. Jeg har herved ødelagt alt for dere som måtte ønske å diskutere Jose Enrique i feil tråd. :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 23. Jan. 2011, 21:25 »
Takk. Akkurat som jeg husker. Jose starta blomstre litt etterhvert under KK husker jeg. En liten utskeielse er lov, for ikke å si standard på dette forumet :)
Coloccini er forøvrig konge, og det er gledelig å se at mine ord har blitt gjort til skamme!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 23. April 2011, 15:19 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6890901,00.html?

Colo ser ikke ut til å ønske forlate klubben vår - foreløpig ihvertfall :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #321 på: 25. April 2011, 16:37 »
Fantastisk mann det der!

Oh, Coloccini!

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #322 på: 18. Juni 2011, 12:48 »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 18. Juni 2011, 12:54 »
Ja, med den lønnen har har og med tanke på at han har 2 år igjen av kontrakten så vil nok alltid framtiden til Coloccini forbli usikker.

Håper virkelig han tar en sesong til i Newcastle, så kan han heller bli solgt neste sommer om en ikke blir enig om ny kontrakt.

Simmi

• Gjest
« Svar #324 på: 18. Juni 2011, 13:02 »
Det står vel ganske klart i artikkelen at Sevilla ikke har pengene til å hente Colo...

Uansett, Colo er uerstattelig og bør ikke selges uansett pris. For det første er han stabil og god, og for det andre
er det svært viktig med kontinuitet i de bakre rekker. Vi kan heller selge han neste år eller om to år, hvis han ikke
er interessert i å gå ned i lønn.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #325 på: 18. Juni 2011, 16:44 »
Går vel mest i synsing og oppgulp av et (debunked?) rykte om Sevilla i den bloggen der. Men det blir nok noe sirkus rundt Colo de kommende 12-18 månedene, det regner jeg med!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #326 på: 08. Juli 2011, 02:07 »
nufc.com rapporterer at Coloccini blir kaptein kommende sesong. Stiller meg 100% bak den avgjørelsen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 08. Juli 2011, 02:13 »
Ser dette, skulle akkurat til å si det selv.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #328 på: 08. Juli 2011, 02:19 »
nufc.com rapporterer at Coloccini blir kaptein kommende sesong. Stiller meg 100% bak den avgjørelsen.

enig. flott kaptein!
If it has tits or wheels, count on problems!

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #329 på: 08. Juli 2011, 08:55 »
Absolutt en verdig kaptein, holdt selv en knapp på Steven Taylor, men jeg ser jo at det er tryggest å velge en spiller som er så jevnt stabil som Coloccini.