20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fabricio Coloccini  (Lest 163868 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fabricio Coloccini
« Svar #300 på: 21. Nov. 2010, 16:02 »
Ja, ok. Akkurat det er eit skrekkscenario, det er eg einig i. I dei siste 3 kampane tykkje eg formkurva har peikt nedover på heile laget. Og forsvaret har til tider vist "typisk Newcastle-forsvars feil" :P Derfor er det viktig at me brukar den moralen og samholdet me har sett at me har, til å finne att formen og sjølvtilliten som ga oss 3 seirar på rad. Dessutan må CH og laget finne ut av den dårlege heimeformen. 

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 28. Des. 2010, 13:05 »
Fantastiske bilder Jose Enrique legger ut. =D
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #303 på: 03. Jan. 2011, 09:43 »
Fikk 9 på Sky Sports rating fra Wigan kampen i går. Fortjent må jeg si, var helt konge.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #304 på: 03. Jan. 2011, 12:04 »
Jeg fikk helt frysninger i går da Barton slo corner og Colo kom stormende rundt 16 meteren og headet ballen rett i krysset :P
Utrolig bra innøvd og gjennomført variant.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 03. Jan. 2011, 17:03 »
Hadde blitt en av kandidatene til vårt fineste mål denne sesongen, dersom den hadde sneket seg inn. Vannvittig leken variant!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 23. Jan. 2011, 01:48 »
Gratulerar med overstått, gratulerar med flott mål og gratulerar med ein til no imponerande sesong.

Tykkjer Colo har vist alle at han er meir enn god nok for PL. Ein av våre viktigaste spelarar. Han kan faktisk verte ein av våre beste stopparar gjennom historien.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #307 på: 23. Jan. 2011, 09:20 »
Enig Igrinde.
Han er en defensivt bauta og snart nesten like offensiv som Phillipe Albert! Da snakker vi nærmest komplett midtstopper!

Gratulerar med overstått, gratulerar med flott mål og gratulerar med ein til no imponerande sesong.

Tykkjer Colo har vist alle at han er meir enn god nok for PL. Ein av våre viktigaste spelarar. Han kan faktisk verte ein av våre beste stopparar gjennom historien.

Og gratulerer med 100 kamper i Nufc-drakta!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 23. Jan. 2011, 12:31 »
Colo hadde i likhet med de aller fleste daværende NUFC spillerne en veldig vanskelig 2008/09 sesong. Om man ser tilbake noen sider på denne tråden kan man se at mange ønsket han vekk og ville kvitte seg med han for under halvparten av hva NUFC betalte for han.
Men nå som han har fått tid på seg og klubben er i ferd med å stabilisere seg litt på trenerfronten har også Coloccini startet med storspillet. Igjennom hele CCC sesongen og frem til nå i PL er han uten tvil en av lagets viktigste og beste spillere. En strålende teknikk blandet med godt overblikk og solid duellspill gjør at jeg mener han er blandt de beste midtstopperne NUFC har hatt siden PL`s oppstart.

Jeg vil peke frem 2 spillere som "bevis" på at med tid så kan de også heve seg, og det veldig veldig mye. Et slags "krav" om gi spillerne tid, da mener jeg ikke 7-8 kamper men gjerne en hel sesong eller mer.
Den ene er Coloccini. Skal ikke mange sidene tilbake her før han ble totalslaktet og folk hadde mistet tålmodigheten med han. Det siste halvannet året har han derimot vært helt strålende for klubben, og med sine akkurat fylte 29 år håper jeg å se han i NUFC trøya gjerne 4-5 år til.

Den andre jeg vil fremheve er Enrique. Også han hadde en veldig tung start på NUFC karrieren og en omskolert N`Zogbia ble ofte foretrukket i første rekke, også Duff i enkelte anledninger faktisk. Enrique har vel selv sagt at hadde klubben fortsatt med Keegan måttet han ha funnet seg en annen klubb, for der i gården var han ikke engang ansett som en NUFC spiller.
Men også her har vi et bevis på hva stabilitet og tillit kan gjøre. De siste halvannet året har han i likhet med Coloccini dominert i forsvarsrekken vår. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at han er fullt på høyde med de beste venstrebackene i PL.

Så gir vi spillerne tid kan vi få flere historier som Coloccini og Enrique. Sistenevnte fyller jo 25 år idag, så jeg håper også han blir å finne i mange år til i NUFC drakt.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 23. Jan. 2011, 14:05 »
Oh Coloccini you are the love of my life,
Oh Coloccini I'd let you shag my wife,
Oh Coloccini I want curly hair too.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 23. Jan. 2011, 14:56 »
Du blander managere nå, Frode. King Kev brukte jo Jose fast straks han kom inn jo?!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 23. Jan. 2011, 16:20 »
Er du sikker på det....
Jeg mener å huske at Jose ble benket av både Alladyce og Keegan, men det kan nok godt være jeg må friske opp minnet litt....

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #312 på: 23. Jan. 2011, 16:29 »
Synes jeg ser en jose i bakgrunnen i bildet i artikkelen.. Det er vel mest sannsynlig benken:p

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3059806.ece
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 23. Jan. 2011, 16:30 »
Husker N'Zogbia startet på backen i serieåpningen mot Man Utd, men mener Jose fikk en del spilletid da KK kom inn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 23. Jan. 2011, 16:31 »
Mener han satt mye mer på benk i starten for Kinnear og ikke minst hos Allardyce!