20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #435 på: 04. Nov. 2009, 13:38 »
Jonas er dessverre rett og slett en dårlig spiller. Det er ikke noe å diskutere.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #436 på: 04. Nov. 2009, 14:01 »
Jonas er dessverre rett og slett en dårlig spiller. Det er ikke noe å diskutere.

way to go med argumentasjon.. Henry er rett å slett en dårlig spiller, ingentin å diskutere
- carry on!

Peter

• Gjest
« Svar #437 på: 04. Nov. 2009, 14:56 »

way to go med argumentasjon.. Henry er rett å slett en dårlig spiller, ingentin å diskutere

Jepp, men det er nytteløst med argumentasjon mot en av Jonas 10 største fans.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #438 på: 04. Nov. 2009, 15:41 »
Mye sykt man leser rundt omkring. Det går ikke ann å spille for det Argentinske lanslaget hvis du er en DÅRLIG fotballspiller. At det går ann å si noe sånt. Greit nok og ikke være fan av fyren, men å si at en som spiller fast for Argentina er dårlig, er rett og slett sykt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #439 på: 04. Nov. 2009, 15:52 »

nei det er nytteløst a diskutere med en som ikkje har argument for sine påstander, btw om du ikkje skjønte det brukte eg henry som eksempel, ikkje fordi eg meiner jonas er like god som henry, men fordi henry spillte dårlig i sin første sesong i barca. akuratt som jonas har gjort i newcastle og du bruker kun den sesongen for å rettferdigjere ditt syn på jonas
« Siste redigering: 04. Nov. 2009, 15:57 av Human »
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #440 på: 04. Nov. 2009, 15:56 »
....
- carry on!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 04. Nov. 2009, 15:57 »
Uansett argentinsk landslagspiller eller ei, Jonas leverer altfor dårlig i NUFC. Har fremdeles ikke putta mål for klubben, og assistene kan man telle på èn hånd. Dette er for dårlig av en ving, ihvertfall når vi befinner oss i CCC.

Jonas er etter min mening en spiller vi kan kvitte oss med uten at laget blir noe særlig dårligere.
Håper på et salg og at CH bruker pengene på en bedre spiller/ving som også kan levere i sluttfasen av angrepene.

Peter

• Gjest
« Svar #442 på: 04. Nov. 2009, 16:06 »

nei det er nytteløst a diskutere med en som ikkje har argument for sine påstander, btw om du ikkje skjønte det brukte eg henry som eksempel, ikkje fordi eg meiner jonas er like god som henry, men fordi henry spillte dårlig i sin første sesong i barca. akuratt som jonas har gjort i newcastle og du bruker kun den sesongen for å rettferdigjere ditt syn på jonas

For det første: Jonas spiller på det Argentinske landslaget(fast til og med) da må man kunne forvente noe av ham. Mest sansynlig er dette fordi Argentina ikke har noen bedre på vingplassen.

For det andre: Hva synes du Jonas gjør bra. Det lurer jeg veldig på.

moseid

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #443 på: 04. Nov. 2009, 16:42 »
Han har jo en veldig god innleggsfot. Eller?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 04. Nov. 2009, 16:52 »

Nei, men han nerma seg Ginola med stormskritt...  :P

Peter

• Gjest
« Svar #445 på: 04. Nov. 2009, 17:03 »

Innleggsfot? Det er noe han laaaaangt ifra har! :) Foten kan sammenlignes med Kim Holmens avslutningsferdigheter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 04. Nov. 2009, 17:23 »

Hahaha dagens ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 04. Nov. 2009, 20:16 »
Jeg syns faktisk Peters var jævla bra :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #448 på: 04. Nov. 2009, 23:30 »
ja det er derfor en høgre fota spelar, speler venstrekant.. for det er en innleggsving han e?? FAILEEEED du fatter virkelig ikkje koffor eg meiner at han blir brukt feil, men eg gidder ikkje diskutere med en som tydligvis ikkje klare å lese
« Siste redigering: 04. Nov. 2009, 23:36 av Human »
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #449 på: 04. Nov. 2009, 23:35 »
Uansett argentinsk landslagspiller eller ei, Jonas leverer altfor dårlig i NUFC. Har fremdeles ikke putta mål for klubben, og assistene kan man telle på èn hånd. Dette er for dårlig av en ving, ihvertfall når vi befinner oss i CCC.

Jonas er etter min mening en spiller vi kan kvitte oss med uten at laget blir noe særlig dårligere.
Håper på et salg og at CH bruker pengene på en bedre spiller/ving som også kan levere i sluttfasen av angrepene.

det du ikkje fatter er at om jonas blir brukt på riktig måte har vi en spiller som er beyond potensiale til alle spillerne som er i klubben. er ikkje uten grunn at portsmouth bydde 9 mill pund og fikk det avslått i januartransfervinduet før han kom til newcastle i sommervinduet
- carry on!