20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #210 på: 30. Mai 2008, 19:44 »
eller figo fra barca til real.. poenget mitt er ikkje at det ikkje kan skje, men koffor skal han gå til fenerbache når galatasaray har vert interrisert før.. han vil vel masse heller gå til galatasaray og eg kan ikkje sjå at dei ikkje vil ha han heller..
- carry on!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 30. Mai 2008, 20:07 »
latest news is,

emres manager confirms talks with fener,
but wants to wait until the euro is finished.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 30. Mai 2008, 20:34 »
Alan Smith gikk fra Leeds til ManU, og ble vel erklært persona non grata i Leeds etter det, og det er vel mange andre eksempler å ta av.
Lee Clark gikk fra Newcastle til Sunderland. Først og fremst fordi Dalglish var gal nok til ikke å satse på ham, og riktignok spilte han, ifølge egne utsagn, med Newcastledrakta under Sunderland-drakta.

Nå har jo tyrkerne en tradisjon for å være litt mer ivrige i sitt hatet til sine rivaler, enn det som vel er tilfelle i England, men Emre vil vel sikkert ikke være den første Galatasaray-spilleren som spiller for Fenerbache, om disse ryktene skulle stemme.

Personlig er jeg alltid litt skeptisk til rykter basert på "jeg har snakket med den og den som kjenner den og den godt", uten at noen kjenner den som sier han har snakket med en som kjenner en god spiller. Emre er nok, som mange andre fotballspillere i den store vide verden, mer lojal til lønnsslippen enn til klubben som sådan, uten at det nødvendigvis trenger å være negativt. Hvis Fenerbache gir uttrykk for at de virkelig ønsker Emres tjenester, og er villig til å bla opp gode penger, så er nok terskelen lav for Emre å akseptere tilbudet. Hvis det stemmer at de ønsker å vente til etter EM, kan det være fordi de ønsker å få enda mer penger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 30. Mai 2008, 22:28 »
emre gir veldig utrykk for å vere overtroisk og nettopp derfor trur eg at vil få det ganske vanskelig med å gå til fenerbache..
- carry on!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
- carry on!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 30. Mai 2008, 23:36 »
Jeg blir misfornøyd hvis Emre selges. Greit at han har vært mye skadet, men han er en god spiller. Gode spillere har vi ikke nok av og jeg er mer enn villig til å gi Emre tillitt neste sesong også. Så god som han er når han første spiller så er han til nytte for oss, selv om det ikke skulle være mer enn 20 starter på en sesong.

Det er tynt med sentrale midtbanespillere i klubben vår, og selger vi Emre så blir ikke akkurat saken bedre... :(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 31. Mai 2008, 00:06 »
Og da er vel det aller meste gjort! http://www.fenerbahce.org/eng/detay.asp?ContentID=1857

Emre blir Fenerbache spiller. Synes det er synd, men dette er jo definitivt et tegn på at vi er sikre på at vi får inn kvalitetsspillere i sommer. Ellers hadde ikke KK solgt en av sine favorittspillere.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 31. Mai 2008, 00:08 »
Jepp. Nå BØR gutta i toppen ha en erstatter i tankene.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 31. Mai 2008, 00:14 »
Pokker da! Der forsvant den beste MF`en vår. Koffer selge før EM ?? Ser kje logikken verdien kan da bare auke i EM.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 31. Mai 2008, 00:42 »
Ser heller ikke logikken i å selge han før Em. Emre pleier jo alltid og spille bra for Tyrkia og skal ha være god mot Finland i treningskampen sist. Tror han lett kunne spilt seg opp i verdi iløpet av mesterskapet. Skal bli spennende å se hva overganssummen kommer på...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 31. Mai 2008, 00:49 »
Ser logikken straks jeg. Kevin Keegan har fått den beskjeden at lønnslista skal ned, og penger må inn for at han skal kunne kjøpe spillere.
Emre tjener nok sin del penger, og med hans fraværende bidrag i Newcastle er det naturlig å se at vi kjappest mulig vil lette på lønningslista og samtidig heve penger til å kjøpe inn våre spillere.
Selvfølgelig er dette trist siden Emre er en god spiller, men det er for meg veldig forventa, og slik situasjonen er blitt, kanskje også det beste. La oss da også håpe vi kjapt får inn en erstatter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 31. Mai 2008, 00:55 »
På N-O ryktes det at overgangsummen er ligger rundt £4-5mill......I mine øyne virker det ganske sannsynlig også..

Jeg må ærlig innrømme jeg er litt irritert.....dette er et helvettes risiko-prosjekt!! Nå sitter vi igjen med Geremi, Butt, Barton, Smith(kanskje zog) av sentrale midtbanespillere...det er faen meg ikke mye å slå i bordet med!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #222 på: 31. Mai 2008, 00:57 »
Lykke til Emre. Fantastisk spelar, dog veldig skadeutsatt som var svært så uheldig for Newcastle. Dette er kanskje det beste, og ønskjer Emre lykke til vidare. Kjem alltids å halde eit auge med han, sidan han har vore blant mine favorittar i mine yngre daga!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 31. Mai 2008, 00:59 »
Jeg håper selvfølgelig på at mennene på SJP har full kontroll på situasjonen, og noen kjøp som er rimelig godt på vei allerede. Ellers kan man jo begynne å tvile på hva ledelsen i klubben holder på med!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 31. Mai 2008, 01:06 »
En meget trist dag! :( Emre har vært min favoritt helt siden han kom til klubben! Ønsker han lykke til i Fenerbahce!

Ps. En ting er ihvertfall helt sikkert: Neste år blir det Fenerbahce-drakt på Daniel! :)