20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #180 på: 21. Mai 2008, 19:12 »
carr ramage pattison og babayaro er ute, det siste 2 er ute for leeeeengst...
- carry on!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 24. Mai 2008, 01:16 »
Knallseriøse The Sun melder at Martins er til salgs...

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1202314.ece

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 24. Mai 2008, 01:21 »

blir han solgt, legger jeg meg ned og gråter

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #183 på: 24. Mai 2008, 10:22 »

blir han solgt, legger jeg meg ned og gråter
Som danield sier så er jo de knallseriøse.... De har ikke mer å skrive (i denne omgang) om Owen og hans kontrakt, så da må de ta løs på den neste som vil skape litt blest for avisa deres. Det værste er at vi som går inn på sidene er med på å eskalere dette :P ;D
« Siste redigering: 24. Mai 2008, 10:24 av Ulf »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 24. Mai 2008, 10:23 »

Yes i følge treffstatistikken til The Sun betyr dette at han nesten helt sikkert blir  :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #185 på: 24. Mai 2008, 11:11 »
Nå er vi ihvertfall sikker på at Martins blir! Dette var godt nytt! ;D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #186 på: 24. Mai 2008, 13:16 »
men det som bekymrer meg er at om martins og owen drar..så tror jeg ikke vi får inn noen som kan erstatte dem.da er det som om målsettningene våre er bare å holde seg iår oxo...det owen viste på slutten av sesongen nå er bare begynnelsen..om han holder seg skadefri..tør vi ta sjansen på å selge ham??
martins er og blir en stjerne og har MANGE år forran seg..og har vist med tillit at han er verdig en plass i start oppstillingen...

om ikke ashley viser muskler som han har sagt så jævla mange ganger....så synes jeg heller han burde selge..greit..er fremtiden han tenker på,,men skal ikke kjøpe spillere over 25..men kan selge taylor og martins som er 21 og 23..skjønner ikke det der..
men er jo ikke sikkert noe a det er ssant..håper det..kan jo komme overaskelser..som når shearer kom..ferdinand..
keegan vet jeg kan lokke spillere..men trenger økonomi for det..men da kan vi ikke selge våre største stjerner for å kjøpe andre som ikke har vist di takler PM....og kjøpe engelske talenter eller som allerede er i england er som å skyte huet a seg..di er i storklubbene allerede..og da er det ikke vist å kjøpe folk for 20mp når vi allerede har di spissene vi skal ha pluss en te kansje...stor å sterk som kan ta viduka sin plass..pluss heller invistere godt i midtbanen og forsvaret..keeperplassen synes jeg er best dekket..given.harper..krul..og foster..

gleder meg te det første kjøpet..da ser man åssen målsetning vi har
oger

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 24. Mai 2008, 17:46 »
om ikke ashley viser muskler som han har sagt så jævla mange ganger...

når har han sjølv sagt det?? trur eg har til gode å sjå en pressemelding eller et intrevju angående newcastle fra mr. Ashley
- carry on!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #188 på: 26. Mai 2008, 15:46 »
Martins blir.PUNKTUM.Ikke  glømt av det er silly sesson...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #189 på: 29. Mai 2008, 12:43 »
Ifølge Daily Star er Damien Duff på vei til Sunderland. Står ikke noe sum. Hadde vært greit å opploada Duff, da han absolutt ikke har noen fremtid i Parken! Driter i om det er til Sunderland.

Det står også forøvrig at de er interesserte i å hente McGeady. Får de han til fordel for oss legger jeg meg ned og dør :o
« Siste redigering: 29. Mai 2008, 12:45 av Nico »

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 29. Mai 2008, 15:13 »
McGeady er en knallbra spiller som newcastle absolutt kunne trengt. Han er meget teknisk og besitter stor fart
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 29. Mai 2008, 17:48 »
Jeg vil nødig slippe Duff sånn uten videre. Jeg vil ha på plass en veldig god erstatter før jeg lar en så god spiller som Damien Duff gå. Og til Sunderland? Huffameg, har vi virkelig ikke bedre ting å gjøre, enn å gjøre våre rivaler enda bedre?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 29. Mai 2008, 18:33 »
Haha. Duff til Sunderland er jo perfekt. Alt for dårlig for Newcastle, og vil ikkje heve Sunerland masse om noko. Håpar vi kan dra inn ein pen slant for han. Kom og kjøp!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #193 på: 29. Mai 2008, 19:50 »
Jeg vil nødig slippe Duff sånn uten videre. Jeg vil ha på plass en veldig god erstatter før jeg lar en så god spiller som Damien Duff gå. Og til Sunderland? Huffameg, har vi virkelig ikke bedre ting å gjøre, enn å gjøre våre rivaler enda bedre?

Tuller du eller?

EDIT: Får legge til at jeg driter i hvor Duff drar. Hvis styret skal kutte lønnsbudsjettet, er Duff det første stedet man skal starte. Husker ikke helt hva han hadde, men tror det var rundt 75 k £ i uka. La den skadeforfulgte lønnssvindlern og harikkeværtiformpå4år spillern dra til Mackems!

OG Peter Ramage hadde også forsterket Sunderland, hvis du skjønner hvor jeg vil  ;D
« Siste redigering: 29. Mai 2008, 19:57 av Nico »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 29. Mai 2008, 20:27 »
I 100 av 100 tilfeller hadd jeg ihvertfall valgt Ramage fremfor McShane! :D
Ramage er rå, bare dessverre ikke en så god fotballspiller enn at han kunne være nødbackup for oss!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida