20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #225 på: 31. Mai 2008, 01:07 »
Emre hadde potensiale til å bli en stor spiller for oss, skader har dessverre ødelagt karrieren hans her. På en måte greit at han nå forsvinner hvis vi får inn en skikkelig erstatter. Skal vi spille med tre på midtden synes jeg bare Barton og kanskje Butt er gode nok til å forsvare en plass. Tror dere det er muligheter for å hente Xabi Alonso? Han har slitt litt med spilletid i Liverpool denne sesongen. Jeg drømmer enda om G.Barry som venstre indreløper, dette er en spiller jeg mener vi kan betale 15mp for.

Barry-Alonso-Barton

an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 31. Mai 2008, 01:09 »
Barry er vel meget het kandidat til å bli LFC-spiller da. Barry ville selvsagt være en drømmesignering da! Herlig spiller, hadde lett slengt ut endel pund for han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #227 på: 31. Mai 2008, 01:11 »
Er klar over at Liverpool er ute etter Barry, og den eneste måten vi kan snappe han på er å overby Liverpool som vi gjorde da vi hentet Owen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 31. Mai 2008, 01:16 »
Eneste grunnen til at Barry vil forlate Villa er slik jeg har forstått det CL......derfor tror jeg det er svært lite sannsynlig at Barry blir Newcastle spiller. Alonso har nok av klubber etter seg også, dessuten så ryktes det at dama hans mistrives i England og at det skal være noe av grunnen til at Alonso kanskje forlater pool...

Vet helt ærlig ikke hvem vi skal hente...vi trenger en med en knallgod pasningsfot, med blikk og kreativitet. Disse spillerene finnes det ikke veldig mange av.....men vi trenger sårt DEN typen i klubben som Emre er.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 31. Mai 2008, 01:24 »
Jaja. Bra at han ble solgt, i allefall om vi får 4-5 mill pund for ham...

Mister vel en del fans fra forumet her nå da  ;)

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 31. Mai 2008, 02:03 »
faen! eg er ganske så skuffa no... no burde det komme inn noken nye spillera i høg klasse! gidder ikkje sjå på crapy pasninsspill og vinnetilbakeogpelmeball fotball i år og..!! ka skjer? barton ute i 6 måneder og emre vekk, vi har en stykk gammal manusupporter, en utdanka camerooner som sliter med å slå tom nordli på 60 meter og en stykk omskolert spiss til å kle en sentral midtbanerolle... som sagt meget skuffa!
- carry on!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 31. Mai 2008, 03:34 »
Ja me trenger og få inn ein heilt ny sentral mitbane. Kanske spooky i grunn  :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 31. Mai 2008, 08:44 »
Jaja. Bra at han ble solgt, i allefall om vi får 4-5 mill pund for ham...

Mister vel en del fans fra forumet her nå da  ;)

Helt enig med deg André.

Synes det er like greit å bli kvitt han da han har vist seg å være ekstremt skadeutsatt og langt ifra en spiller vi kan bygge vår midtbane rundt av den grunnen. Om vi i tillegg får så mye som 4-5 mill. pund for han synes jeg tilbudet er altfor godt til å si nei.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 31. Mai 2008, 09:28 »
Det måtte vel skje, men det er egentlig like greitt. Vi har aldri greidd å få ut Emres potensiale og dersom lønningene skal strammes inn så var dette noe klubben var nødt til å gjøre. Men som dere sier, vi trenger en erstatter! Hvem vet jeg neimen ikke, men denne Emanna, fra Toulouse, har vært inne i bildet igjen den siste tiden slik jeg har forstått det...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 31. Mai 2008, 11:49 »
Skjønnar ikkje kvifor folk klagar over at Emre er vekke no, for meg har han vore det mesteparten av si tid i Newcastle. Vertfall siste tida.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #235 på: 31. Mai 2008, 12:58 »
Vel vis Emre ryktene er sanne så må jeg bare si lykke til Emre. Du glimtet til noenganger var mye skadet og det er kanskje  best for begge parter at du blir solgt. Synd, men kanskje det beste for både spilleren og klubb.

Det blir en hektisk sommer nå vi trenger klasse forsterkninger i midtbanen og forsvar!!!

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #236 på: 31. Mai 2008, 13:11 »
Undisclosed fee, får håpe at det er Stephan Appiha i bytte som er betalingen :) Hadde vært kongesignering !

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 31. Mai 2008, 13:28 »
Meget synd at Emre drar, og jeg håper for all del Keegan har e fullverdig erstatter klar omtrent øyeblikkelig!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 31. Mai 2008, 13:38 »
Meget synd at Emre drar, og jeg håper for all del Keegan har e fullverdig erstatter klar omtrent øyeblikkelig!

Vi har jo Butt

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #239 på: 31. Mai 2008, 13:42 »
Jaa definitivt! Visst ikkje kan mann stille spørsmål teikn til styret!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!