20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/5: Newcastle United - Chelsea, St. James' Park kl. 17.00 [Canal+ Sport1]  (Lest 29887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Rævvafotbaill!

Lagmaskinen Chelsea sier man her. Blir ikke det brukt om tyskland i alle VM? Og ikke i positiv forstand >:(
« Siste redigering: 05. Mai 2008, 18:45 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
nå håper jeg bare wigan tar poeng mot manu og chelsea vinner mot bolton...

spennende sisterunde..hadde man hatt noe å spille for idag..så hadde jeg gitt faen i om manu hadde vunnet serien..men nå er det ikke noe..

og tror nok noen a spillerene oxo håper på chelsea...ser ut som smith gjør det hvertfall....hahahahaha

jæææææævla lyslugg som jeg håper forsvinner fortere enn faen..
oger

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Viser jo bare hvor viktig Viduka egentlig er der framme. Når Smith kom inn, stemte jo faen ikkje ein ting
Newcastlesupporter siden 1992

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
hadde newcastle ligget ann te å vinne gull og bare heller måtte male og male..så tror jeg virkelig du hadde holdt kjeft om vi va i samme situasjon...lagmaskineri...skal man ikke spillle som ett lag kansje??
oger

Pettersen85

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
jepp smith er utrolig.....

Smith er den største vitsen jeg har sett i Newcastle drakta!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
hadde newcastle ligget ann te å vinne gull og bare heller måtte male og male..så tror jeg virkelig du hadde holdt kjeft om vi va i samme situasjon...lagmaskineri...skal man ikke spillle som ett lag kansje??

Boring Chelsea/Manu. Jeg vil ha underholdning, ikke tysk maskineri. Maskineri=kjedelig. Det er nå min mening, så får du ha din

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
jepp smith er utrolig.....

Smith er den største vitsen jeg har sett i Newcastle drakta!

Flirer bare man ser han, og de idiotiske forsøkene hans for tiden

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
ja er enig at det er bra med uderholdning..men uansett..hadde vi ligget på a poeng med serielederen og trengte å vinne BORTE mot ett a formlagene..så hadde du faen ikke satt alle mann i angrep...trokke du skjønner helt åssen man tenker da..
oger

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
ja er enig at det er bra med uderholdning..men uansett..hadde vi ligget på a poeng med serielederen og trengte å vinne BORTE mot ett a formlagene..så hadde du faen ikke satt alle mann i angrep...trokke du skjønner helt åssen man tenker da..

Joda joda, slapp av. Angrep er det beste forsvar - King Kevin style! ;D

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Mange seier at Alan Smith er ein fremrangande duellspelar og har ein fantastisk utenomjordisk arbeidsinnsats. Kan ikkje seie det akkurat. Ein heilt elendig spelar. Må vere blant dei dårlegaste spissane eg har sett Newcastle.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Syntes ikke vi skal grave oss ned etter denne kampen. Vi har marginene mot oss i første omgang og kunne lett ledet til pause. I andre er det Chelsea som er best og scorer på døball. Da må vi opp og da får de også 2-0. Med et par kvalitets signeringer kan det se bra ut neste sesong.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Mange seier at Alan Smith er ein fremrangande duellspelar og har ein fantastisk utenomjordisk arbeidsinnsats. Kan ikkje seie det akkurat. Ein heilt elendig spelar. Må vere blant dei dårlegaste spissane eg har sett Newcastle.

I de første kampene vant han en del dueller og viste bra innsats, men nå er det helt borte. Hvis han ikke forbedrer seg kan vi bare selge han for min del.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Seier meg nøgd med kampen. Vi fekk bevist at vi kan være fullt på høgde med Chelski, og vi kunne fort vunne kampen. Men greit at Chelsea vinner om det fører til russisk ligamesterskap.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Han gjorde da langt mer i dag enn det Viduka gjorde. Viduka var jo dagens klart svakeste Newcastle-spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Smith var dårlegare enn Viduka. At Smith erstatta Viduka gjor at vi vart kollosalt svekka offensivt. Vi hadde ikkje ein spelar som kunnne ta ned ballen lenger.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!