20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 5/5: Newcastle United - Chelsea, St. James' Park kl. 17.00 [Canal+ Sport1]  (Lest 29891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Viduka var svak i dag ja, såg ut som han sleit med ein skade. Likevel fekk han lagt fint igjen ballen nokon ganger. Smith derimot kan eg ikkje huske fekk til NOKO som helst, som det stort sett er med Smith. Få han ut av klubben snarast! Geremi gjev konkurranse om dagens verste spelar.

Nei eg måtte berre le litt av Smith i dag. Det er liksom alltid det samme. Han kjem inn, ser sur ut, lagar frispark imot seg og klagar på dommaren. Det er det han er god for. :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
I would play Viduka over Smith anytime anywhere.
NB: Er Taylor uten han kunne det blitt værre enn 0-2
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Er også Smith sin feil 1-0 målet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi er best i 1.omg, Chelsea har 2.omg...Synd at de utnytter sine sjanser uten at vi klarer det samme. Men jeg synes det er en del positivt også! MEN det er faen meg utrolig at Ballack får gå opp å score slik han gjør!! Det står pokker meg !4! Newcastle spiller rundt Ballack, og likevel får han gå opp nesten upresset!!

BØRS:

Harper - 6 - Har nesten ingenting å gjøre, sjanseløs på målene.

Beye - 6 - Grei defensivt. Ikke med nok offensivt.
Taylor - 8 - Kjempekamp! Sterk i duellene og bidrar sterkt til at Drogba ikke er god i dag.
Faye - 7 - Også en bra kamp. Sterk i duellene, men litt småslurv her og der.
Enrique - 6 - Samme som Beye

Geremi - 4 - Tvers igjennom svak kamp
Butt - 7 - Solid kamp. Flink til å bryte ned spillet til Chelsea
Barton - 6 - OK kamp.

Owen - 5 - Bommer på to gigant sjanser. Ikke like mye innvollvert ellers. Er bare nødt til å score på slike sjanser!
Viduka - 6 - Gjør en grei omgang. Kjemper hardt(i duellene, IKKE løping :P), merket faktisk at han ikke spilte 2.omg.
Martins - 7 - Klasse i 1.omg, ikke like god i 2.omg. Skaper masse uro for Chelsea og skaper en god del. Nære scoring i 2.omg

Smith - 4 - Er bare å selge hvis muligheten byr seg. Carroll skulle definitivt hatt plassen hans i kamptroppen!
« Siste redigering: 05. Mai 2008, 19:14 av kø1 »
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

• Gjest
enig i børsen din kø1 bortsett fra Smith som ikke skal ha mer enn maks 3 i mine øyne. Forferdelig kamp av han. Keane kom å kjøp!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Alan Smith er den største drittspilleren som finnes. Jeg ble nedbrutt med en gang jeg så han komme ut til andre omgang, og det hadde jeg og også grunn til. Vi la om til en helt tannløs 4-4-2 som ikke fungerte i det hele tatt. Viduka var kanskje ikke så kjempegod i dag, men fy søren så mye bedre han er enn Smith. Hvis Smith fortsatt er i Newcastle neste sesong blir jeg forbanna. Han suger balle, og det bør alle klare å se. I tillegg var han en av to som sto rett ved Ballack uten å gjøre en dritt ved det første målet, og husker jeg ikke feil, mistet han ballen til Chelsea før det andre målet. Han er udugelig som spiss og udugelig som midtbanespiller.

Utenom min frustrasjon for Smith, synes jeg første omgang var grei, i hvert fall ganske positiv defensivt, også offensivt ved noen anledninger. Synes Martins, Taylor og Faye var de beste i dag. Beye og Enrique (for det meste) gjorde en ok jobb. I andre omgang var nesten alle litt dårligere, var litt skuffet over Barton og Butt som rotet bort ballen en del, men ganske mye kan skyldes på den utrolig elendige Smith. Duff var heller ikke noe særlig god. Hva skjer med å bare legge seg ned på 16-meteren når du er på vei gjennom?

Er litt skuffet over at det ble tap i dag med tanke på at vi har vært gode i mange av de siste kampene, men jeg skylder alt på Smith.
Norwegian blood, Geordie heart

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Enig med børsen til kø1 bortsett fra 2 spillere, Smith og Enrique bør ned et par hakk.

Midtbanen er vårt desidert svakeste ledd og må forsterkes i sommer. Mangler alt som mangles kan av offensive kvaliteter omtrent, fra hurtighet til ballkontroll og videre til overblikk og gjennombruddshissighet.
Er glad denne sesongen snart er over!  8)

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Enig med anti-mackem. Jeg sa det når smith kom på bana, da taper vi. Neimen hadde jeg ikke rett. Når han er på bana spiller vi med 10 mann.

JEG HATER ALAN SMITH!!!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Faye en av våre beste?
Jeg synes Faye var slurvete og dårlig i dag. Jeg mener Faye bør ta deler av skylda, sammen med Smith, for 1-0. Faye gir bort et tåpelig frispark. Ja, jeg mener faktisk at han skulle latt Malouda få fortsette, i stedet for å felle ham. Tror faktisk det hadde økt sjansene våre til å rydde opp. Dessuten synes jeg han hadde en del slurvfeil ved flere andre anledninger også. Jeg synes å huske at det var Taylor som hovedsaklig ryddet opp når det trengtes som mest. Taylor vant duellene, og Taylor fikk ballen ut av faresonen. Vil ikke gi Faye mer enn en 6-er på børsen.

Alan Smith er et kapittel for seg selv. Han vant et par hodedueller offensivt i dag, og en av dem kunne kanskje skapt noe farlig, men ellers løper han rundt som en hodeløs kylling, og vet ikke hva han skal gjøre. Pasningene er horrible. Treffer omtrent ikke med en eneste en. Ihvertfall ikke defensivt. Defensivt taper han vel omtrent hver eneste duell han er involvert i, og jeg innbiller meg at det er Smith som bare følger Terry halvveis, på den store sjansen hans tidlig i andreomgang. Taylor ser faren og hiver seg inn i duellen, for å prøve å avverge, men jeg tror ikke han kunne gjort noe fra eller til, hadde headingen til Terry gått i mål.

Smith står også bare og ser på Ballack på 1-0, og er knapt nok i ryggen på ham i det hele tatt. Latterlig dårlig markering. Direkte håpløst.
Jeg synes Viduka var bedre defensivt og holdt bedre på ballen offensivt enn det Smith gjorde. Jeg har sett Viduka langt svakere enn dette.

Harper 6
Beye 6
Taylor 8
Faye 6
Enrique 6
Geremi 4
Butt 7
Barton 6
Owen 6 - jeg synes han er mye involvert, og gjør som best han kan. Skal trekkes for at han ikke setter sjansene, men jeg synes det er vanskelig å laste Owen for at Chelsea vet å forsvare seg.
Martins 7
Viduka 6

Smith 3 - tror han er verdensmester - flopper totalt! SELG!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
Smith kan dra tilbake til leeds. et nivå han hører hjemme på

Meget god første omgang idag, og owen bør sende oss til pause med to store glis. Når det ikke skjer spiller chelsea oss utrolig lave i andre omgang og er mer effektive enn oss dessverre. typisk jævla chelsea. flakser med seg 3 p i begge kampene mot oss i år. sånn er livet gitt....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Faye som slapp Terry, og Butt som i utgangspunktet hadde Ballack. Smith hadde i forkant en annen han markerte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Faye en av våre beste?
Jeg synes Faye var slurvete og dårlig i dag. Jeg mener Faye bør ta deler av skylda, sammen med Smith, for 1-0. Faye gir bort et tåpelig frispark. Ja, jeg mener faktisk at han skulle latt Malouda få fortsette, i stedet for å felle ham. Tror faktisk det hadde økt sjansene våre til å rydde opp. Dessuten synes jeg han hadde en del slurvfeil ved flere andre anledninger også. Jeg synes å huske at det var Taylor som hovedsaklig ryddet opp når det trengtes som mest. Taylor vant duellene, og Taylor fikk ballen ut av faresonen. Vil ikke gi Faye mer enn en 6-er på børsen.

Alan Smith er et kapittel for seg selv. Han vant et par hodedueller offensivt i dag, og en av dem kunne kanskje skapt noe farlig, men ellers løper han rundt som en hodeløs kylling, og vet ikke hva han skal gjøre. Pasningene er horrible. Treffer omtrent ikke med en eneste en. Ihvertfall ikke defensivt. Defensivt taper han vel omtrent hver eneste duell han er involvert i, og jeg innbiller meg at det er Smith som bare følger Terry halvveis, på den store sjansen hans tidlig i andreomgang. Taylor ser faren og hiver seg inn i duellen, for å prøve å avverge, men jeg tror ikke han kunne gjort noe fra eller til, hadde headingen til Terry gått i mål.

Smith står også bare og ser på Ballack på 1-0, og er knapt nok i ryggen på ham i det hele tatt. Latterlig dårlig markering. Direkte håpløst.
Jeg synes Viduka var bedre defensivt og holdt bedre på ballen offensivt enn det Smith gjorde. Jeg har sett Viduka langt svakere enn dette.

Harper 6
Beye 6
Taylor 8
Faye 6
Enrique 6
Geremi 4
Butt 7
Barton 6
Owen 6 - jeg synes han er mye involvert, og gjør som best han kan. Skal trekkes for at han ikke setter sjansene, men jeg synes det er vanskelig å laste Owen for at Chelsea vet å forsvare seg.
Martins 7
Viduka 6

Smith 3 - tror han er verdensmester - flopper totalt! SELG!

I utgangspunktet, hva vil du velge mellom hvis du kunne velge om motstanderen skulle få ett frispark ganske langt ned mot dødlinja, eller at Malouda skal få fri vei rett inn i boksen vår? Mittt svar er i alle fall enkelt! Og det virker det som om Faye og synst. Det var rutine, og det er sånn kynismen som vi har mangla dei siste åra. Tror du Carra ville latt han gå fritt inn i boksen? Neppe ;)

Faye er pure class og det er konge å ha han slik rolig, fin type, som smeller til i duellene!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Er så jæævla dritt lei Geremi sin dårlige frisparkfot. Tror helt seriøst at jeg hadde gjort det bedre, for han treffer faen ikke med EN ball!! Smith er en katastrofe i seg selv.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
I utgangspunktet er jeg helt enig i at Smith gjør en svak kamp, men problemet er bare dette totalt skjeve synet. Når Alan Smith er på banen og vi taper som i dag får jo han all mulig skyld. Han legger da absolutt ned god innsats i dag. At han har fått beskjed om å løpe mindre har jo sånn helt btw faktisk Keegan sagt.  Michael Owen gjør jo lite bedre i andreomgangen sammenlignet med Smith, og Viduka gjør overhodet ikke noen bedre kamp første halvdel av kampen. Smith bød i mine øyne stopperne til Chelski på mye mer trøbbel enn Viduka i dag mens Smith fikk spille spiss. Problemet var jo at Smith etterhvert ble flyttet ned til midtbanen iløpet av kampen, og der fungerer han jo overhodet ikke. I mine øyne var det en feil formasjon da Duff kom inn for Geremi. Da ble jo Smith flytta ned på midten tidvis. Vi veit jo han ikke er midtbanespiller. Samtidig var det vel overhodet ikke noe sjokk at Chelski kom til å gå ut som et fullstendig annet lag i andreomgang. Følte tapet kom allerede til pause jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Bullard er den perfekte erstatar for Geremi. Han har rutinen som vi kan komme til å savne, men han er også muligens PL´s beste på dødball. Løp og kjøp!