20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/4 West Ham United - Newcastle United  (Lest 40465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/4 West Ham United - Newcastle United
« Svar #210 på: 28. April 2008, 15:43 »
Så de samme høydepunktene i morges og hadde nøyaktig samme inntrykk som deg Eivind......men det er dette som kjennetegner gode lag ;) Og få poeng på dårlige dager altså..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #211 på: 29. April 2008, 15:03 »
Jeg håper ikke oppsummeringen på World er beskrivende for hvordan kampen var, men på vg.no/live så står det jo bare: Ashton skyter, Ashton forsøker igjen, Ashton ditt, Ashton datt...

Kanskje vi burde kjøpt Ashton?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 29. April 2008, 15:15 »
Hehe, Ashton var dyktig når han scoret mot oss, og jeg har vel lenge proklamert Ashton som et glimrende kjøpsobjekt her inne!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 29. April 2008, 17:23 »
Ashton gjorde jo (nesten) ikke annet enn å bomme mot oss, da... Men jeg griner ikke hvis han kommer. Syns dog vi skal satse på Gomis, som ser svært spennende ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 29. April 2008, 22:54 »
Ashton gjorde jo (nesten) ikke annet enn å bomme mot oss, da... Men jeg griner ikke hvis han kommer. Syns dog vi skal satse på Gomis, som ser svært spennende ut.

Er faktisk enig, dersom Gomis er så lovende som man skal ha det til. Han vil antakeligvis bli en hel del billigere enn Ashton, som er en spennende, ung engelsk spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #215 på: 29. April 2008, 23:11 »
Ashton kan vi klare oss helt fint foruten. At han gjorde en god kamp mot oss betyr ikke nødvendigvis at han er spesielt god.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 29. April 2008, 23:14 »
Ashton er spesielt god, og har absolutt potensialet til å bli bedre. I en spisstrio med Owen og Martins danker han i mine øyne lett ut Viduka, og har enda mange år å bli bedre på. Dette sier jeg som verdsetter Vidukas talent ganske godt!  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 30. April 2008, 18:54 »
Jeg har problemer med å se at Ashton glatt skal kunne danke ut Viduka per dags dato. Selv om Viduka er lite bevegelig og ikke gjør særlig mye utav seg, så synes jeg han ser mer målfarlig ut, og bedre som tilrettelegger enn Ashton, som trolig er bedre i lufta, men neppe på bakken.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 01. Mai 2008, 18:40 »

Er faktisk enig, dersom Gomis er så lovende som man skal ha det til. Han vil antakeligvis bli en hel del billigere enn Ashton, som er en spennende, ung engelsk spiller.

tviler på at gomis blir billigere en ashton sjølv om han er engelsk.. er ganske mangen lag som følger med på gomis og det er snakk om en pris på opp mot 10-15 mill £.. ashton blir vel neppe så dyr, men vi burde uansett gå for gomis
- carry on!