20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/4 West Ham United - Newcastle United  (Lest 40305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
26/4 West Ham United - Newcastle United
« på: 22. April 2008, 15:05 »
Kevin Keegan vil ha en mengde spillere å velge mellom i lørdagens batalje mot West Ham på Upton Park. Situasjonen i Newcastle er nemlig slik at kun målvakt Shay Given er ute med skade.

Hvis ting går som planlagt for The Magpies denne uken, vil Emre, Milner, Carr og Cacapa alle være tilgjengelige for kampen mot londonlaget til helgen. Men det er ikke ventet noen store forandringer i lagoppstillingen som er ubeseiret de siste seks kampene.

Stephen Harper vil selvfølgelig fylle plassen mellom stengene, og med mindre noen skader skulle oppstå, vil forsvarsrekken se ut som tidligere, med Beye, Taylor, Faye og Enrique i godt slag. Det er på midtbanen eventuelle forandringer vil skje. Med Emre, James Milner og Charles N?Zogbia klare til kamp, er det mulig at det vil skje rokkeringer her. Det er ihvertfall store muligheter for at minst én av de ovenfornevnte vil innta en plass på benken. Foran vil Owen, Martins og Viduka temmelig sikkert fortsette den gode trenden, med unggutten Andy Carroll på alerten på sidelinjen.

Newcastle har fortsatt en teoretisk mulighet til å gå forbi West Ham på tabellen, men da må det bli seier på lørdag. Newutd.no følger kampforberedelsene tett.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/4 West Ham United - Newcastle United
« Svar #1 på: 22. April 2008, 15:15 »
West Ham er i dårlig form og her tror jeg vi har en god sjanse til å vinne. Før seieren mot Derby hadde de veldig mange tap på rad og selv om de vant mot Derby tror jeg spillet ikke var alt for bra. Er selvfølgelig en liten sjanse for utbytting på midtbanen, men slik jeg ser det er det ingen grunn til å benke noen av de som spiller der. Geremi, Barton og Butt har spilt bra og er i form og fortjener å få fortsette.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 22. April 2008, 15:20 »
Har av en eller annen merkelig grunn følelsen av at vi taper denne. Tipper 2-0 til West Ham.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22. April 2008, 15:20 »
West Ham ble pepet ut av banen mot Derby, så de kan ikke ha imponert noe særlig...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. April 2008, 15:25 »
Derby fortjente vistnok minst et poeng fra den kampen, etter hva jeg har lest ihverfall.
Uansett, Hammers er forøvrig sett bort fra Everton hjemme det eneste laget på øverste halvdel vi har prestert å slå denne sesongen. La oss satse på at vi gjentar den bedriften, mot begge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. April 2008, 15:49 »
Jeg tror vi har en bra sjanse til å slå West Ham, det virker som om det er liten sprut over dem nå.

Jeg tror på samme laget, men jeg håper egentlig at vi gjør to forandringer. Milner inn for Geremi og Carroll inn for Viduka. Gi Carroll de tre siste kampene, så kan han få vise hva han kan!! Om det er isteden for Viduka, Martins eller Owen driter jeg i, mitt førstevalg på topp resten av sesongen er Andy Carroll!!

Tipper 2-0 til oss. Barton scorer sitt første spillermål, mens Owen også putter..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. April 2008, 16:16 »
Spela vi slik vi har gjort dei siste 6 kampane so vinn vi denna. 0-3. Owen, Martins og Viduka scorar.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. April 2008, 16:36 »
Ut med Geremi i hvert fall, og inn med N`Zogbia. Merk mine ord, det vil gi en ny dimensjon.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. April 2008, 16:58 »
Det skjer ikke Fredrik....Slik jeg tyder signalene fra KK er at Zog har spilt sin siste kamp i Newcastle.

Gutten er en bra fotballspiller som jeg tror ville passet bra inn i det systemet vi spiller nå, men det faktum at han er ei survebøtte har ødelagt for ham..Jeg synes det er synd at det har blitt slik, fordi han er en veldig morsom og spennende spiller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 22. April 2008, 18:08 »
Gå forbi west ham og tottenham hadde vore helt konge.. =) Men ser ut som om kampen ikke går på tv?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. April 2008, 18:16 »
Virker som den dessverre ikke gjør det nei. Canal + viser heller Tottenham - Bolton og Man City - Fulham. Får håpe myp2p fikser noen streamer...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. April 2008, 22:57 »
Jævla trist å si det, men jeg føler nok også at Zog er en lost case.
Ser dog gjerne at Milner utprøves i Geremis posisjon. Ifølge King Kev er Milner så godt trent at han ikke trenger noen kamper under beltet for å bli fullstendig fit, så derfor vil jeg gjerne se hvordan Milner kunne gjort det i Geremis posisjon. Men utfra det King Kev har sagt, er det vel i bestefall lov å håpe på benkplass for de kara som kommer tilbake fra skade.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. April 2008, 23:15 »
Geremi ut, og Emre inn om han er frisk nok!!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. April 2008, 23:43 »
hvorfor skifte på noe som funker? Jeg mener ikke Geremi har spilt seg ut av laget på noen som helst måte. Men jeg vil se Carroll få en hel omgang. Ta gjerne med Lua Lua på benken, som evt kan bytte med Geremi på slutten. Hadde vært så gøy å få sett de unge mer på slutten av sesongen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. April 2008, 23:47 »
Enig der, men jeg er veldig interessert i å se hvordan Milner hadde passet i dagens formasjon!