20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/4 West Ham United - Newcastle United  (Lest 40482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/4 West Ham United - Newcastle United
« Svar #195 på: 26. April 2008, 19:03 »
jeg sier bare obagoal!
lt;3 Newcastle <3

mrlove

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #196 på: 26. April 2008, 19:15 »
håper aldri newcastle taper noen kamper..men håper chelsea vinner på mandag neste uke..
hater scums så jævlig..så denne kampen betyr ikke noe egentlig..bare å holde seg tapfrie di siste kampene..men vil heler chelsea skal vinne serien..

og ut med liverpool og chelsea i C L oxo....
oger

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 26. April 2008, 19:20 »
Liker selvfølgelig ikke Scums, men når Newcastle spiller håper jeg alltid vi vinner. Tror uansett at Scums tar seg sammen og vinner både mot West Ham og Wigan.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 26. April 2008, 19:40 »
Begge målene til West Ham går inn tilnærmet midt i mål!! I de posisjonene han står ved begge målene, har han selvsagt ingen sjanse til å ta skuddene, MEN hadde Harper plassert seg riktig burde begge målene vært avverget...det er desverre dårlig keeperspill fra Harper på begge målene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #199 på: 26. April 2008, 20:07 »
Når jeg tenker meg om håper jeg også at Chelsea vinner på mandag. HATER mANU!!!

alex ferguson slaktet selvfølgelig dommerne etter kampen i dag. Kan han ikke bare holde kjeft!? Det deiligste fotball-øyeblikket for meg var om Manutd hadde rykket ned. Så kunne man le av alle manutd-"supporterne" når de begynte å holde med Chelsea istedet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 26. April 2008, 20:59 »
Når jeg tenker meg om håper jeg også at Chelsea vinner på mandag. HATER mANU!!!

alex ferguson slaktet selvfølgelig dommerne etter kampen i dag. Kan han ikke bare holde kjeft!? Det deiligste fotball-øyeblikket for meg var om Manutd hadde rykket ned. Så kunne man le av alle manutd-"supporterne" når de begynte å holde med Chelsea istedet.

Jeg skulle ønske FA kunne utestengt Ferguson ettersom det ALLTID er dommernes feil at de taper kamper. Men det er vel den eneste måten dette "fantastiske" laget kan tape på... ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 26. April 2008, 21:17 »
Ser at Setanta rater Parker som MOTM og Barton som vår bestemann. Stemmer dette?
Er isåfall ganske ironisk, og igrunn ganske morsomt. Parker skulle ikke vært solgt, han skulle nok heller spilt sammens med Barton i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 26. April 2008, 21:40 »
Elsker spelestilen til Parker, han er rett og slett kongen. Ingentvil om at han skulle vert på motsattbarnehalvdel i dag ja, hadde vert konge.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 26. April 2008, 21:54 »
Ser at Setanta rater Parker som MOTM og Barton som vår bestemann. Stemmer dette?
Er isåfall ganske ironisk, og igrunn ganske morsomt. Parker skulle ikke vært solgt, han skulle nok heller spilt sammens med Barton i dag.

Er vel ingen her som fikk sett hele kampen, men skysports hadde ihvertfall Martins som vår bestemann med karakter 9. Forøvrig det samme som Parker. Ellers er jeg enig i at Parker ikke skulle vært solgt..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 26. April 2008, 23:05 »
Jo da, jeg så store deler av andre omgang på stream og noe av første og må si meg enig med skysports at Martins var vår beste, men Barton følger etter dette. Martins var et stort uromoment og hadde også en fantastisk scoring etter en herlig passning av Barton. Oba ble også nesten matchvinner da han like før slutt hadde greide å få til en god avslutning i en vanskelig situasjon. Dessverre reddet Green.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 27. April 2008, 10:35 »
http://soccerlens.com/video-highlights-26-april-08/7260/

Nydelig mål av Oba! Konge pasning fra Barton!  ;)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 27. April 2008, 11:13 »
Det er jo nesten bare sånn Oba skårer omdagen! vi slår langt og han springer.

Har savnet disse ballene som kommer rett framfor målet, slik at han kan utfordre keeper rett etter første touch. I det siste har vi slått ut mot corner flagget slik at han må jobbe seg inn framfor mål for å få avsluttet... Godt å se at det ikke bare er Geremi som kan slå Martins baller:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 27. April 2008, 15:48 »
Jeg synes det ikke var tabbe av harper, heller av forsvaret. Noble fikk jo stå helt alene og avslutte. Dette skjedde jo også mot sunderland men da ble vi ikke straffet for det.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 28. April 2008, 15:20 »

Her er alle måla. Kvaliteten er ok, men ikkje noko meir.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 28. April 2008, 15:32 »
Så høydepunktene på World nå, og må si at vi skal være SJELEGLADE for det ene poenget. West Ham kjørte hele kampen, og ble snytt for en klar straffe på slutten, da Owen handset i feltet. Vi hadde kun én eneste sjanse utenom målene, og det var ren skjær magi av Oba Martins.

Så dårlig har jeg ikke sett oss siden liverpoolkampen!