20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 67366 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #105 på: 15. Mars 2008, 18:26 »
Selvfølgelig har ikke Joey Barton spilt en god kamp for Newcastle, og selvfølgelig har ikke Butt og Smith spilt en eneste god kamp heller

Joey Barton har skuffa meg noe enormt siden han kom hit. Men å si at Butt og Smith ikke har spilt en eneste god kamp for Newcastle faller på sin egen urimelighet og viser en så selektiv og generaliserende argumentasjon fra din side at jeg rett og slett ikke gidder å diskutere med deg.

Selvfølgelig kan Butt og Smith med fordel droppes fra startoppstillingen de, bare det kommer noen annen inn og gjør en jobb i stedet. Men jeg er usikker på hvem som kan erstatte Butt som krigeren på midtbanen pr. dags dato.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 15. Mars 2008, 18:52 »
Fikk nettopp tekstmelding om at Viduka er offisielt spilleklar av KK men han har også fått vite at han ikke er garantert spilletid på mandag. Han vet heller ikke om han er med i troppen på mandag. Vanligvis får spillerne vite 1-2 dager før om de skal spille.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 15. Mars 2008, 19:12 »
Oppfordring til toon-fans i BERGEN OG OMEGN:

Kampen for å overleve i Premier League er virkelig i gang og på mandag spiller vi "6-poengs" kamp mot Birmingham. Daglig leder på Scotsman har satt opp kampen nede for oss selv om han var i tvil om noen gadd å møte opp. Nå når Remi har fikset disse rabattkortene ser jeg ingen grunn til å ikke møte oppe og støtte laget sammen i kampen for overlevelse.

MØT OPP PÅ SCOTSMAN MANDAG!!!!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 15. Mars 2008, 20:03 »
Oppfordring til toon-fans i BERGEN OG OMEGN:

Kampen for å overleve i Premier League er virkelig i gang og på mandag spiller vi "6-poengs" kamp mot Birmingham. Daglig leder på Scotsman har satt opp kampen nede for oss selv om han var i tvil om noen gadd å møte opp. Nå når Remi har fikset disse rabattkortene ser jeg ingen grunn til å ikke møte oppe og støtte laget sammen i kampen for overlevelse.

MØT OPP PÅ SCOTSMAN MANDAG!!!!!

Betaler du flybilletten da?  ;)

Selvfølgelig har ikke Joey Barton spilt en god kamp for Newcastle, og selvfølgelig har ikke Butt og Smith spilt en eneste god kamp heller.

Jeg mener at slike uttalelser som dette er grunn nok i seg selv til å bli kastet ut av forumet. Skjønner du ikke at når du lirer av deg innlegg på innlegg med piss så folk blir lei av å lese om det?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 15. Mars 2008, 21:44 »

Selvfølgelig har ikke Joey Barton spilt en god kamp for Newcastle, og selvfølgelig har ikke Butt og Smith spilt en eneste god kamp heller.

Jeg mener at slike uttalelser som dette er grunn nok i seg selv til å bli kastet ut av forumet. Skjønner du ikke at når du lirer av deg innlegg på innlegg med piss så folk blir lei av å lese om det?

Slike innlegg som det bidrar bare til at folk tar han mindre seriøst. Hans tap.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 15. Mars 2008, 22:04 »

Så kanskje du kan komme med en jævla god grunn til at Smith og Butt skal få spille enda en kamp da? Hvis du ikke har et eneste motargument så trenger du faen meg ikke å komme med slikt vrøvl. Dere provoserer mer enn dere aner angående denne Smith/Butt saken, ikke tro at dere er noen forbanna leksikon som sitter på svarene. Hvis du ska være med i denne diskusjonen så må du komme med noen motargumenter mot det jeg sier om at to spillere sakte bryter ned denne klubben!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 15. Mars 2008, 22:18 »
Jeg er helt enig i at hverken Smith eller Butt er gode nok for en plass i startoppstillinga hvis vi er et topp 4-6 lag. Jeg sier heller ikke at de spiller noe særlig bra for tiden. Det som irriterer meg er at du kommer med usaklig piss om at de aldri har spilt en bra kamp for klubben. Nicky Butt var jo kanskje vår aller beste spiller i fjor. I begynnelsen av denne sesongen spilte han også godt. I perioden etter 15 desember har Butt i likhet med Smith og Barton vært rævva. Jeg kan godt være enig i at andre hadde fortjent å få sjansen i stedet for noen av dem, men ingen av de andre spillerne i klubben har prestert så sykt bra heller. (Jeg mener enkelte her overvurderer Martins og Emre noe sinnsykt.)

Når det gjelder Smith og Barton kan vel ingen med hånden på hjertet påstå at de direkte har slått an i Newcastletrøya. Barton ble skadet like etter han kom til klubben og har i tillegg vært nokså idiot utenom banen. Selv om jeg er en fan av fotballspilleren Barton, skal jeg ikke påstå at han har vært direkte god i år, selv om han har hatt sine lyspunkt.

Når det gjelder Smith har han heller ikke prestert som Cristiano Ronaldo. Det at kalenderen viser 15 mars og han fortsatt ikke har putta et mål for klubben er ikke bra nok. Men når du sier at han aldri har spilt en bra kamp for klubben, og dette er ikke den eneste gang du har liret av deg usakligheter mot Smith, tar du jo selvsagt feil. Han hadde en god periode som spiss, selv om målene uteble. Når han har spilt høyrekant eller offensiv sentral midtbane har han derimot ikke vært direkte god.

Poenget mitt er at selv om hverken Butt, Smith eller Barton har vært spesielt gode kan du holde deg for god til å komme med slikt piss. Regner med det er en grunn til at både Sam og Keegan ga disse spillerne tillit. Hvem skal vi sette inn da? Geremi har jo også vært elendig i år og Emre har bidratt med 1 mål, 1 assist, et tåpelig rødt kort og en haug med skader. Ikke akkurat noe å juble for det heller...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 15. Mars 2008, 22:42 »
Til opplysning så har Emre en ganske fin statistikk denne sesongen hvis vi ser utifra antall kamper..14 kamper(kun 6 fra start) 1 mål og 4 assist. Emre ble nedprioritert av BigSam(forstå det den som kan)...

Får håpe Emre er i planene til KK. Men det bekymrer meg voldsomt at laguttakene til KK er nokså like BigSam.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 15. Mars 2008, 23:27 »
Får håpe Emre er i planene til KK. Men det bekymrer meg voldsomt at laguttakene til KK er nokså like BigSam.

Det skremmer meg også, men kanskje ikke på samme måte. Det sier meg nemlig at det er en god grunn til at enkelte ikke får spille kamper som vi som supportere kanskje ikke får øye på.

Til Fredrik: Det er ingen her som er leksikon, men vi holder oss for gode til å si ting som alle vet ikke er sant. Selvfølgelig skulle alle ønske at vi hadde enda bedre spillere og kjempet om en topplassering i serien, kan du vise meg hva du pr. dags dato er Newcastles beste ellever, siden du virker å ha så mye i mot mange spillere?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 16. Mars 2008, 00:19 »
Newcastles beste ellever med skadefri tropp(3 beste denne sesongen uthevet):

-----------------------Given-------------------------
Beye---------Taylor----------Cacapa------Enrique
--------------------------------------------------------
Milner-----------Faye-------Emre---------N`Zogbia
--------------------------------------------------------
-----------------Owen--------Martins----------------

Benk: Harper, Geremi, Viduka, Duff, Carroll

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 16. Mars 2008, 00:24 »
Noen som vet om et bra sted for å se denne her på Geilo.

altitudes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #116 på: 16. Mars 2008, 01:13 »
Vi kan jo prøve oss med Smith og Viduka på topp. Vi så jo at det var en suksess i Leeds?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 16. Mars 2008, 09:57 »
Vi kan jo prøve oss med Smith og Viduka på topp. Vi så jo at det var en suksess i Leeds?

Haha:) joda, men det er ikke en duo som er kjent for å holde hode kaldt i et nedrykksdrama:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #118 på: 16. Mars 2008, 12:25 »
For å si det sånn.. Slik resultatene ble igår, så blir ikke dette en 3 poengs kamp, heller en 12 poengs kamp..
Nå har vi vært ekstremt heldige i de siste kampene med resultatene under oss, igår ble vi det igjen..

Nå er det opp til oss selv å avgjøre dette. Noe jeg har tror for at vi skal greie..
Håper vi slipper til 2 ungutter i denne kampen. LuaLua å Carroll.. Men regner heller med Geremi blir foretrukket istedenfor LuaLua å Owen\Martins blir foretrukket foran Carroll.. Det er kansje like greit med det siste. Men vist Owen ikke har alverdens god kamp frem til pause, ja da SKAL Carroll få sjansen mener jeg..

Uansett lykke til folkens.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 16. Mars 2008, 12:47 »
For å si det sånn.. Slik resultatene ble igår, så blir ikke dette en 3 poengs kamp, heller en 12 poengs kamp..

Forklar?? 12 poengskamp? En 6 poengskamp er et begrep på viktige kamper fordi begge lag SÅRT trenger 3 poeng, men 12 poengskamp...det har jeg aldri hørt om.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM