20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 68235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #75 på: 13. Mars 2008, 18:35 »
no må det snu!!!! tippe 0-3 til newcastle!

noen som veit om Emre er tilbake??
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 13. Mars 2008, 18:37 »
Emre er ikke klar. Spiller kanskje mot Fulham neste helg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 13. Mars 2008, 18:40 »
Formasjon:4-3-3                          Harper

Beye     Taylor     Faye    Enrique

Lua lua        Geremi             Duff

Owen/Smith      Viduka     Martins

Håper på et angrepsterkt lag mot birmingham. Vi må skape flere sjanser foran mål!

Hvis duff og lua lua spiller ballen høyt mot Viduka blir det mål. Smith var kanongod i Leeds. håper han får tilbake storformen.

4-3-3 med Martins, Smith som ving.....med Viduka som midtspiss...skrekk og gru!!! Var vel dette som fellte Allardyce..

Vi må bare fortsette og ha tro på 4-4-2..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #78 på: 13. Mars 2008, 19:52 »
Enig med Kø1. Her er det bare å finne en verdig erstatter for milner som ikke spiller og kjøre hardt på kantene.
Jeg ser personlig for meg en slik lagoppstilling jeg:

Harper
Beye - Cacapa - Faye - Enrique
Duff - Geremi - Butt/Smith - N'Zogbia
Martins - Owen

Benk: Forster - Taylor - Viduka - Barton - Butt/Smith

Savner allerede Carroll og Edgar på denne benken, men tror kanskje dette er det mest realistiske laget, hvis man tør å ønske seg Owen - Martins-partnerskap på topp fra start. Jeg lurer også litt på om Cacapa eller Taylor skal starte, men tror kanskje Cacapa har litt bredere erfaring enn Taylor ennå...slik at det kan hjelpe oss mot nedrykk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 13. Mars 2008, 20:17 »
Hvis du flytter om på Zog og Duff, blir jeg fornøyd. Duff er talentløs med høyrefoten. Zog er omtrent like god med begge bein.
Og sett gjerne inn Barton sammen med Geremi. Geremi sammen Butt/Smith er en dårlig kombinasjon. Blir lite fremdrift av det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 13. Mars 2008, 20:38 »
Det er mer sannsynlig at Duff spiller på høyre enn at N'zogbia gjør det. Duff har gjort det mange ganger for Chelsea, og er god til å dra seg innover i banen. Begge er elendige med høyrefoten, ingen trenger å fortelle meg om zog sin scoring mot boro, det var et lykktreff uten like. Zog er dessverre ikke veldig bra med høyre, bare se på hvilken som helst Newcastle kamp, så ser man det lett.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 13. Mars 2008, 20:43 »
Sånn som jeg kjenner Keegan nå i sin andre periode tror jeg vi sannsynligvis kan forvente Geremi - Barton - Butt - Duff. Kunne gjerne tenke meg å se Zog på banen, men jeg tror faktisk ikke Keegan blir å sette han inn i denne kampen. på topp er det bare å håpe han tar prestasjonen til Martins i forrige kamp med seg videre og satser på han på topp. For Martins er den eneste spissen vi har som går etter mål. Owen har fokus på kapteinsbindet sitt og er tidvis like mye offansiv midtbane og spiss. Smith kriger, og midtbanen vår er ikke målfarlig.

Så vi trenger en Martins på topp som bare tenker på 2 ting! seg selv og mål ;D Vi begynner å få spillere som skaper sjangser for laget nå, nå trenger vi innpå en som bare tenker på å  sette disse sjangsene:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 14. Mars 2008, 08:12 »
Veldig off-topic, men hva gjør man ikke for sine venner? Eivind, forsiktig i påska!!! :D

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/14/529679.html

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 14. Mars 2008, 10:18 »
Hahaha... Å, fytti helvete...  :o :o 10 000 spenn? Kødder dem, eller?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 14. Mars 2008, 15:07 »
Gjelder det hunder og ? det er noken hylere t og pisse og drite midt i skiløypa
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 14. Mars 2008, 15:56 »
Betyr dette at dersom jeg blir pissatrengt på skitur i Trysil-fjellene, så må jeg bare gjøre i buksa i stedet for å lufte junior bak noen busker?
Høres lovende ut...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 14. Mars 2008, 16:13 »
Hadde ikke forventet mg noenting fra Liverpool-kampen og att vi ikke hadde sjans var ventet.
Men vi begynner å få til spillet bedre og bedre og sjansjene kommer, derfor er det viktig med spisser med selvtillitt og det har helt sikkert unge Carroll etter å ha gjort sakene sine bra på reservelaget..men han er fortsatt ung og det er jævla stor forskjell på reservelaget og PL..Jeg håper ihvertfall på Owen og Martins på topp med Carroll på benken der han helt sikkert får sjansjen om spissene våre svikter.
Om ikke Emre rekker kampen, så håper jeg Barton får den offensive midtbanerollen.Han hadde tross alt en del veldig fine og presise bakromspassninger mot Blackburn og det trenger vi mot ett defensivt svakt Birmingham.
Vill heller ha Geremi på den defensive midtbanen enn Butt...

Tipper vi vinner med 1-0

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 14. Mars 2008, 16:37 »
Gruer meg kaktisk til kampen når eg tenker meg om.Frykter nok eit dårlig resultat...No trur eg det ikkje går an å ha meir uflaks enn det vi har hatt og ein gong MÅ det snu, og vi ska ikkje se vekk i frå at det blir i denna kampen.

NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Lauritz

• Gjest
« Svar #88 på: 14. Mars 2008, 17:37 »
Dette blir en av de viktigste kampene Newcastle noensinne kommer til å spille!
Vi må ha minst 1 poeng med oss fra St. Andrews, men bør helst ha full pott..

Vi scorer ikke mål med Owen og Smith på topp, og derfor må Martins starte! Han kan vise seg å være den spilleren som utgjør forskjellen på om vi fortsatt spiller i PL neste år..

Den som sier at Butt gjør en god jobb i denne klubben kan ikke følge særlig mye med. Han er en grei spiller å ha i de kampene vi må slite og forsvare oss, men  i kamper hvor vi skal føre eller blir liggende under er Butt en tragisk spiller å ha på banen. Han er altfor treg med ball, treffer nesten aldri på crossballer og han hindrer framdrift pga alle støttepassningene han slår..

Skal denne klubben klare å klatre noe på tabellen, må de beste spillerne spille. Det skjer ikke når Butt og Smith er på banen.
Personlig har jeg ingenting imot Smith og Butt, men det er nesten en tragedie når de to spiller i stedet for Martins og Barton/Geremi.

-------Martins - Owen --------
N'Zogbia - Geremi - Barton - Milner
Enrique - Taylor - Faye - Beye
----------- Harper --------------

Dette er laget jeg vil at KK skal sende ut på mandag. Gjør han det, så vinner vi kampen!

Howay The Lads!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 14. Mars 2008, 17:58 »
Vi MÅ ha poeng i denne kampen. Gode nyheter for oss er at Cameron Jerome, mannen som scorte målet mot oss på St.James, muligens er ute.

Håper på dette laget:

Given
Beye - Taylor - Faye - Enrique
Duff - Geremi - Barton - Zog
Owen - Martins