20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 67361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #90 på: 14. Mars 2008, 19:01 »
KEVIN Keegan is hoping that Joey Barton can add an extra dimension to the Newcastle United side with the box-to-box midfielder set to return for Monday's trip to Birmingham.

>:( >:( >:( >:( >:(

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 14. Mars 2008, 19:40 »
Hvis Kevin Keegan lar Alan Smith og Nicky Butt få spille denne kampen også, hvilke signaler sender dette da til de andre spillerne og ikke minst fansen og de som følger med? For fansen har det vært helt surrealistisk at Man Utds ubrukelige avfall har fått sjanse etter sjanse, uke etter uke. Er dette på noen måte rettferdig? Selvfølgelig er det ikke rettferdig, snarere tvert i mot, det burde vært ulovlig å sende ut spillere på banen som ikke har noe der å gjøre i det hele tatt. Spesielt når de har spilt x-antall forferdelige kamper for Newcastle. Hvorfor i svarte satan spiller ikke Obafemi Martins i stedet for en Alan Smith som aldri har scoret på trening en gang? Hvorfor i helvete spiller ikke hvilken som helst midtbanespiller med et snev av pasningsfot og glimt for spillet i stedet for Nicky Butt? Jeg har ikke svarene, ingen virker å ha svarene, bortsett fra Kevin Keegan og Sam Allardyce. De 2 eneste i verden med svarene. En hel fotballverden blir seende ut som store spørsmålstegn hver jævla Premier League-runde på grunn av disse fantastisk rare valgene. Vil det noen gang ta slutt?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 14. Mars 2008, 20:00 »
Hvis Kevin Keegan lar Alan Smith og Nicky Butt få spille denne kampen også, hvilke signaler sender dette da til de andre spillerne og ikke minst fansen og de som følger med? For fansen har det vært helt surrealistisk at Man Utds ubrukelige avfall har fått sjanse etter sjanse, uke etter uke. Er dette på noen måte rettferdig? Selvfølgelig er det ikke rettferdig, snarere tvert i mot, det burde vært ulovlig å sende ut spillere på banen som ikke har noe der å gjøre i det hele tatt. Spesielt når de har spilt x-antall forferdelige kamper for Newcastle. Hvorfor i svarte satan spiller ikke Obafemi Martins i stedet for en Alan Smith som aldri har scoret på trening en gang? Hvorfor i helvete spiller ikke hvilken som helst midtbanespiller med et snev av pasningsfot og glimt for spillet i stedet for Nicky Butt? Jeg har ikke svarene, ingen virker å ha svarene, bortsett fra Kevin Keegan og Sam Allardyce. De 2 eneste i verden med svarene. En hel fotballverden blir seende ut som store spørsmålstegn hver jævla Premier League-runde på grunn av disse fantastisk rare valgene. Vil det noen gang ta slutt?

Jeg er helt enig ang Smith og Butt..Det er fullstendig nedverdigende mot en spiller som Oba Martins, t.o.m Andy Carroll som har scoret en rekke kjempemål for reservelaget etter jul. Nicky Butt er et kapittel for seg selv på midtbanen, men det er ikke bare han som er problemet!! Hvis vi ser bortifra Emre, har vi ikke EN jævla god sentral midtbanespiller!! Og når Emre i tillegg er så mye skadet, er det klart at det er utrolig drepende for oss! Vi spiller faen meg med en sentral midtbane som ikke er blant de 15 beste i PL, Ikke rart vi ligger der nede som vi gjør.

Når det er sagt..Med riktig oppstilling mot B'ham har jeg absolutt troen på seier!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

pane

• Gjest
« Svar #93 på: 14. Mars 2008, 20:45 »
Dere vet da at Joey Barton faktisk er en god spiller!! Denne sesongen mistet han pre-season. Har vært under konstant hets fra medier å supportere pga av utenomsportslige episoder som såklart er hans egen feil.

Sier seg jo selv at ingen kan prestere opp i mot hva de kan når de lever under tilstandene Barton har gjort det siste året. Ja, det er hans egen feil at han kommer opp i problemer som mediene vet å angripe, men hets fra supportere og da Newcastle-supportere hjelper ikke akkurat på prestasjonene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 14. Mars 2008, 21:07 »
Dere vet da at Joey Barton faktisk er en god spiller!! Denne sesongen mistet han pre-season. Har vært under konstant hets fra medier å supportere pga av utenomsportslige episoder som såklart er hans egen feil.

Sier seg jo selv at ingen kan prestere opp i mot hva de kan når de lever under tilstandene Barton har gjort det siste året. Ja, det er hans egen feil at han kommer opp i problemer som mediene vet å angripe, men hets fra supportere og da Newcastle-supportere hjelper ikke akkurat på prestasjonene.

Joey Barton er en priviligert fyr som får tjene millioner av kroner på fotball, han får lov til å drive med fotball hver dag noe alle som driver med fotball drømmer om, han blir hentet til Newcastle for 60mill kr etter å ha driti på draget med mange usportslige episoder i city. Han får en unik sjanse av Allardyce til å blomstre igjen som FOTBALLspiller. Det han gjør i romjula ute på byen i Liverpool er et svik mot Allardyce, et svik mot klubben, supportere og alle andre som bryr seg om Newcastle. Han har også klart å uttale seg negativt om Toon Army, som ga han en VANVITTIG velkomst i hans debut på SJP mot Spurs(jeg var der, det var sinnsyke tilstander).....Når Keegan tar over så får Barton ny støtte og sympati. Så spm mitt.....Hvorfor i all verden klarer ikke denne mannen og få orden på livet sitt!?!?!....og Hva i svarte helvette skal til for at denne personen skal prestere!!?!?!!?!?!?! En person kan ikke få mer støtte enn det han har fått i Newcastle, vi kjøpte en voldsmann!!! Vi ga en forbryter en ny sjanse i livet, og han driter en lang vei i hele klubben...

Visst har han bevist at han er en god fotballspiller, men ikke i Newcastle! Han har vært pur elendig helt fra debuten til dags dato..ikke en eneste god kamp har han prestert! Det at han var skadet var selvsagt synd, men nå er det over et halvt år siden, og det skulle være fullt mulig å spille god fotball nå!

At han har fått store deler av fansen i mot seg er til pass for han selv. Det har han gjort seg fortjent til. Jeg har NULL sympati med Joey Barton og jeg håper han får en lærepenge bak lås og slå.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 14. Mars 2008, 21:55 »
har han i det hele tatt gjort noe galt etter Keegan kom? Synes han har prestert bedre å bedre...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 14. Mars 2008, 22:51 »

Bravo.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 15. Mars 2008, 10:56 »
Hvis Kevin Keegan lar Alan Smith og Nicky Butt få spille denne kampen også, hvilke signaler sender dette da til de andre spillerne.

Jeg vil regne med at det gir signaler til de andre spillerne om at 100% innsats og motivasjon er det som trengs. Er enig med deg i at Alan Smith ikke bør spille neste kamp, men signalene det sender er nok at de som jobber hardest får plassen og akkurat det er det ingen ting å si på.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 15. Mars 2008, 13:21 »
Så du er en tilhenger av "innsats teller mer enn ferdighet"-teorien? Jeg, for min del, blir kvalm av akkurat det...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 15. Mars 2008, 14:41 »
Du snakket om hva slags signaler dette sendte ut til de andre spillerne. Signalene dette sender ut er at du må jobbe hardt for å få plassen på laget. Du sier du blir kvalm av at de med innsats går foran i køen. Jeg for min del blir kvalm av at spillere som har alle forutsetninger for å gjøre det godt ikke gidder ta i for laget sitt og har full forståelse for at de i så fall blir vraket. Holdninger er alfa og omega i fotball. Når det er sagt ser jeg gjerne at noen annen enn Smith får sjansen i denne kampen, men det du sier med signaler henger ikke på greip. Det må jo være riktig at du må yte for å komme på førstelaget og at du ikke bare kan kommer dit uten å jobbe for det.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #100 på: 15. Mars 2008, 15:08 »
men no ska det jo sies at insats og ferdigheter går hand i hand! man må jo stå på for og hold ferdighetan vedlike! trur heller problemet kan vær at enkelte av de store stjernan får spill uansett om dæm spille bra eller dårlig, dæm får spill pga navnet sitt! og det trur æ no ikke er tilfellet for butt og smith!
men uansett få dæm av banen, spesielt smith!!! martins og owen på topp!!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #101 på: 15. Mars 2008, 17:34 »
Det er helt greit med innsatsvilje. Smith og Butt har dessuten sannsynligvis en moral som er aldeles fantastisk(de må de ha, tatt i betraktning at de klarer å manne seg opp til å snøre på seg støvlene kamp etter kamp tatt prestasjonene i betraktning), men desverre for de og oss, mangler de åpenbart fundamentale ferdigheter som også er nødvendig til å spille på et relativt høyt nivå i Premier League.

Om alternativene er bedre i vår situasjon? Det aner vi egentlig ikke, men vi kan plutselig havne i CCC om vi fortsetter med de på banen. Og hva skal vi si da? Vi hadde hvertfall jævlig god arbeidsinnsats og innstilling. MEN det hjelper faen ikke.. for vi er fortsatt i CCC. Det er på tide å prøve noe nytt før det er for sent.

Når det gjelder Joey Barton. Kan noen virkelig med hånden på hjertet si at de mener han har prestert godt for Newcastle United når han har fått sjansen? Virkelig? Personlig syns jeg han har vært en katastrofe utenfor banen og en gedigen skuffelse på banen. At han han eventuelt ikke har fått nok spilletid er ingen unnskyldning i hans tilfelle. Når årsaker til hans fravær fra startoppstillingen er fengsel og rettsmøter kan han faen meg ikke forvente noe tålmodighet eller sympati, hvertfall ikke fra min side.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 15. Mars 2008, 18:09 »
Selvfølgelig har ikke Joey Barton spilt en god kamp for Newcastle, og selvfølgelig har ikke Butt og Smith spilt en eneste god kamp heller, men av en eller annen grunn, er det enkelte som klamrer seg fast til et mikroskopisk halmstrå om at de skal begynne å blomstre. Til og med når de skuffer hver eneste jævla kamp så får de ikke høre det av enkelte. Jeg vet ikke hvorfor, jeg vet ikke hvorfor de forsvares til det ytterste etter forkastelige kamper. Det er ingen logisk forklaring.

Dette med innsats blir helt feil. Selvsagt skal man ha innsats når man spiller fotball, men det må da ligge basisferdigheter til grunn når man spiller fotballkamp, må det ikke? Hva i satans navn gjør Smith og Butt på en fotballbane hver uke annet enn å samle på de gule kortene sine? Kan noen forklare meg det? Joda, jeg skal ikke ta fra dem at de har innsats, men hva faen hjelper det når de ikke klarer å gjøre noe med en fotball. Du trenger innsats, men du trenger også ha en viss porsjon med ferdigheter for å utføre det du har til hensikt å gjøre med innsatsen din!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 15. Mars 2008, 18:17 »
Selvfølgelig har ikke Joey Barton spilt en god kamp for Newcastle, og selvfølgelig har ikke Butt og Smith spilt en eneste god kamp heller,

Er helt enig i at Joey Barton ikke har spilt en god kamp for Newcastle. Det samme kan du selvsagt ikke si om Alan Smith og Nicky Butt. Ingen av de har riktignok spilt en god kamp etter jul, og de fortjener heller ikke å spille for Newcastle slik de har fremstått i det siste. Men Nicky Butt hadde noen veldig gode kamper for oss i høst, mens Alan Smith også har spilt noen mer enn godkjente kamper. Man trenger ikke overdrive mer enn nødvendig her!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 15. Mars 2008, 18:22 »
Sitat
og selvfølgelig har ikke Butt og Smith spilt en eneste god kamp heller

No lyg du. Påstår du at Butt aldri har spelt ein god kamp for Newcastle? Dette er jo sjølvsagt heilt feil og det veit alle her inne veldig godt.