20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 112954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #270 på: 28. Okt. 2010, 00:33 »
LES SAKEN!!!

Sitat
Newcastle United have issued a statement insisting they are set to open contract talks with manager Chris Hughton.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #271 på: 28. Okt. 2010, 00:56 »
Alle vet vel at et styre som regel forsvarer manageren sin til siste slutt selv om de kanskje har seriøse planer om å få ham erstattet? Eller var det nytt for deg? Tror dog at Hughton sitter trygt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 28. Okt. 2010, 01:15 »
Jeg for vondt i meg når jeg hører de snakker om ryktene rundt Hughton-sparkingen på den måten eksempelvis han åndssvake kommentatoren på TV2 gjorde i helga. Han kan antakeligvis ikke komme med en seriøs kilde som melder noe slikt. Der er ingen som helst indikasjoner på at Hughton sitter uttrykt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 28. Okt. 2010, 08:10 »
Ja den duden fra The Gurardian var jo helt tåpelig. Han representerte den sorten som bifaller De Jong taklinger fordi PL er en "tøff liga." Han brukte den argumentasjonen i studio faktisk. De gikk gjennom 2 situasjoner fra en kamp. Den ene var en jævla stygg takling fra siden og den andre var åpenbar holdning i straffefeltet. De andre i studio mente taklinga var på grensa til rødt. Engelskmannen mente det var gult, men ikke mer. Og den åpenbare straffa syntes han var filming. herregud.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 28. Okt. 2010, 09:19 »
Jeg er ikke overrasket over ryktene rundt sparking av Hughton. Det har vært stor gjennomtrekk i gangene på St.james de siste åra. Men i år virker det som om supporterne er mer tålmodige og realistiske. Jeg tror CH signerer en 2års kontrakt i januar.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #275 på: 28. Okt. 2010, 15:02 »
Synes det var godt å se Hughton skryte av seg selv jeg :P
Selv om det er den typiske ydmykheten fra han, påpeker han at han føler kritikken og ryktene er urettferdig. Samtidig synes han at han har gjort en "descent job".
Og dette fra en mann som alltid er ute etter å heve frem alle andre enn seg selv.
Men, hvem kan være uenig? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 31. Okt. 2010, 10:07 »
Er det noen som tror at dette er en kamp Chris Hughton er nødt til å vinne for å berge jobben sin?
Etter 4 strake hjemmekamper uten seier er det på tide at den kommer. Våre største konkurrenter i nedrykkstriden tar jevnt over godt med poeng, spesielt på hjemmebane. Senest ut nå var jo Wolverhampton med sin trepoenger mot ManCity, mens WBA til stadighet imponerer.
Etter svake kamper hjemme mot Blackpool, Stoke og Wigan begynner nå snart et mye tøffere kampprogram på St. James Park. I de neste 5 hjemmekampene vil både Chelsea, LFC og ManCity komme på besøk mens Arsenal venter borte om èn uke. Det er derfor viktig at vi vinner mot de litt svakere lagene vi nå har igjen for å unngå å havne i gjørma nok en gang, og med kun 2 poengs forsprang til nest siste plass på tabellen og Arsenal borte i neste kamp ville det vært betryggende å kunne få en seier igjen på hjemmebane.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 31. Okt. 2010, 11:08 »
Jeg bryr meg egentlig ikke om vi vinner hjemmekampene så lenge vi tar nok poeng til å holde oss unna nedrykk. Og dersom Hughton får sparken dersom vi taper i dag, tror jeg rett og slett jeg ikke orker denne klubben lenger. For første gang på mange år er jeg stolt å være Newcastle supporter, og det skal han ha mye av æren for.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 31. Okt. 2010, 12:14 »
Hvis Hughton i det hele tatt står i fare for å miste jobben er det noe alvorlig galt.
Jeg er helt sikker på at hjemmeseieren kommer før eller senere, for vi har hatt en del uflaks i noen av disse hjemmekampene.

Vi har et godt tak på de røde og hvite på SJP, så jeg føler meg trygg på poeng.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 31. Okt. 2010, 12:36 »
Men kor kommer dette fra da? Alt eg har hørt er at klubben skal inngå forhandlinger om ny kontrakt med Chris. Skjønner liksom ikkje heilt bekymringen... Vi er Newcastle, så er på tide at folk lære seg å filtrere ut det som åpenbart er piss fra media !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 31. Okt. 2010, 12:44 »
Jeg deler dog bekymringene til Frode - rent plasseringsmessig. Som jeg har sagt tidligere - vi har hatt en temmelig "enkel" start på papiret, og jeg må si jeg gruer meg til vi nå skal møte flere av de virkelig gode laga. En seier er i utgangspunktet livsviktig i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 31. Okt. 2010, 12:45 »
Slike rykter kommer jo alltid når en klubb opplever litt motgang. Tror ikke det er noe hold i disse ryktene. Det er asolutt ingen grunn til å sparke CH, han er det beste som har skjedd klubben siden Sir Bobby!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 31. Okt. 2010, 13:17 »
Ingen grunn til å tenke tanken en gang, får Hughton fyken vurderer eg å finne fram repet. Vi har på ingen måte hatt ein skandaløs åpning på sesongen, vi ligger på 11. plass, og med seier i dag 7. eller 8. plass, noko som må være bra. At vi møter bedre motstand framover treng nødvendigvis ikkje være en bakdel då det virkar som vi har lett for å undervurdere dei antatt svakare laga.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 31. Okt. 2010, 17:10 »
Idag har CH bevist masse, nå blir han nok en stund, og det er jeg glad for.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 31. Okt. 2010, 17:10 »
Lurar på kvifor nokon vil sparke Hughton eg  ::) For ein manager! (Det har eg sagt sidan CCC)
Det er vel ingen her som vil sparke Hughton, men at det er grunnlag for diskusjon når han har 6-7 mnd igjen av kontrakten sin og har hatt en rekke med relativt svake resultater etter seieren mot Villa er vel naturlig.
Bra at det har tatt seg opp de siste 2 kampene. De 6 poengene er gull verdt når vi nå skal møte Chelsea, Arsenal og LFC som kommer tett opp i verandre på terminlista.