20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 111401 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #300 på: 08. Nov. 2010, 17:35 »
Folk her inne har gått fra Hughton 4 life, til spark han i morgen og nå igjen Hughton for President.

At CH har prestert bra som manager er det fint liten tvil om. Rykket opp på første forsøk, noe som ikke er like lett som det burde vært. Funnet spillere som forsterke laget, ikke bare spillere som er like bra som andre. Han tar affære når spillere ikke presterer, (riktignok så gir han de en sjanse først) les: James Perch.

Han samler laget, slik at de spiller som et lag, og ikke en gjeng med individualister.

Derfor mener jeg at han burde få ny kontrakt, men at vi godt kan vente med kontraktsforhandlinger til jul, slik at han får bevist en gang for alle at han er bra nok!! For at han er det, er det ingen tvil om!!

Siste ting, jeg mener uansett han burde få minimum 3 år til, slik at man får se hva effekten av kontinuitet er. Det har man ikke sett i denne klubben, siden Sir Bobby's dager!!
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #301 på: 08. Nov. 2010, 17:46 »
Helt enig med deg SvampeBoB.
La klubben, og ikke minst Houghton, få tid til å tilpasse seg og bygge et slagkraftig lag som om noen sesonger kan være med og kjempe om europacup-plasser.

Og at det er sterke meninger om alt som skjer i klubben, vel..Det er bare slik det er i Newcastle og alle som holder med denne fantastiske klubben vet at det sannsynligvis aldri kommer til å  endre seg heller(forhåpentligvis). Engasjemang til klubben beviser bare at man bryr seg ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 08. Nov. 2010, 17:48 »
Har ikke Hughton har signert en tre- eller fireårskontrakt innen utgangen av november, bør han være sparket, og erstattet med en annen manager. For vi kan ikke leve med en manager på utløpende kontrakt.

Jeg gadd ikke lese hele innlegget ditt, men det virker som du har fullstendig panikk.

Ja, jeg vil ha Hughton og selvfølgelig håper jeg en ny kontrakt er på plass så fort som mulig. Men det er ingen hensikt å miste hodet her, ingen i klubben har vist noe misnøye ang Hughton. Saken rundt Hughton sin posisjon er mediaskapt og storm i et vannglass.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 08. Nov. 2010, 17:52 »
Jeg vil ikke gå så langt for å prøve å utrope Hughton til president. Jeg prøver bare å argumentere for at han allerede har vist nok til at han er en mann å satse på. Dessuten er det veldig, veldig, veldig viktig at vi ikke går inn i 2011 med en manager på oppsigelse. Og ikke bare 2011. Veldig viktig at vi går inn i den ekstremt viktige juleperioden med en trygghet som sprer seg fra ytre høyre, og helt inn til Derek Llambias' kontor.
Den tryggheten kommer gjennom at Hughton 1. har fått ny kontrakt og 2. fått håndplukke sin egen assistent.

Chris Hughton skal ikke sparkes. Ikke om vi så skulle rykke ned heller. Vi må for en gangs skyld tenke langsiktig. Vi må ansette en trener på lang kontrakt, og gi han tillit over tid, og ikke halshugge han med en gang det butter litt imot. I motbakker går det oppover, som Skjelbred og Strand synger i DDE sin Rosenborg-sang.

Det er ikke akkurat sånn at Chris Hughton ble ansatt som en kortsiktig løsning foran denne sesongen, bare sånn for at vi skulle ha en til å lede laget. Hughton ledet tross alt dette laget til opprykk i fjor, mot det de fleste ekspertene hadde tippet på forhånd. Og ikke bare opprykk, vi vant Wankership med SUVEREN margin. Vi lekte oss opp til Premier League, og vi har tatt ligaen med storm. Vi har utrolige 17 poeng på 11 kamper! Hvis ikke det er nok til å se at Chris Hughton er en talentfull manager, og at han bør få tillit, så vet ikke jeg.

Jeg sier ikke at Hughton er ufeilbarlig. Jeg sier ikke at det ikke kan komme motgang, og tre strake tap. Jeg sier ikke at vi kommer til å kjempe om CL-plass i mai.
Jeg sier som så at det vil bli en tøff sesong, med opp- og nedturer. Helt sikkert en god del nedturer. Og mitt mål er fremdeles 17. plass, og ingenting mer.
Men jeg forventer det ikke. Jeg krever det ikke, og jeg mener Hughton bør få sitte i tre år uansett hva som skjer tabellmessig, så lenge vi ser en utvikling, så lenge vi ser tendenser til fremgang.

Men i Newcastle har kontinuitet alltid vært en jævlig fin bil. Så jeg har ikke videre tro på at mitt ønske blir oppfylt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #304 på: 09. Nov. 2010, 02:52 »
CH må definitvit være den manageren i PL som løper mest pr million han tjener:
http://fotball.aftenposten.no/england/article185296.ece
Gan canny doon Toon!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #305 på: 09. Nov. 2010, 03:36 »
CH må definitvit være den manageren i PL som løper mest pr million han tjener:
http://fotball.aftenposten.no/england/article185296.ece

Tipper Avram Grant ligger på bunnen av den lista, uavhengig av hvor mye de tjener.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 09. Nov. 2010, 11:01 »
http://www.sport.co.uk/news/Football/46490/Wright_slams_disgraceful_Ashley_for_stalling_Hughton_talks.aspx?

Ian Wright syns klubben behandler Hughton elendig - og mener det er kun fordi han ikke er noe stort navn. Han øser på med lovord, og mener klubben bør innse hva de kan miste før det er for sent. Enig.

Daily Telegraph kommer med følgende forslag til Spuds:
After Capello, England will want a motivator such as Redknapp, his credentials enhanced by involvement in the Champions League.

Spurs? unfortunate loss would be England?s gain but there?s an obvious replacement, a familiar face at the Lane.

One of their old lilywhite idols, a committed full-back who won two FA Cups and the Uefa Cup during 13 years playing for Spurs, is now looking increasingly at home in management. Chris Hughton has set Newcastle United up well tactically and mentally, producing good, hungry attacking football.

Hughton may not be deemed high profile enough yet for Spurs but by 2012, why not? Hughton loves Spurs and coached there for 14 years, including a six-game spell as caretaker in 1998.

After working for the soulless, penny-pinching regime of Mike Ashley and Derek Llambias, Hughton certainly deserves more caring employers.

Jeg håper han snart har ny kontrakt - med en fortjent lønn atåt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 09. Nov. 2010, 11:55 »
Det er nettopp dette som er problemet.
Det har skjedd før i Newcastle at en manager har ført klubben til opprykk, for så å stikke av etterpå, fordi han ikke følte han hadde styrets tillit. På grunn av mangelen på kontraktstilbud.

Jo lenger vi venter, jo større er sjansen for at Hughton sier "nei, dette gidder jeg ikke. Jeg føler ikke at jeg har deres tillit", og i stedet drar til en annen klubb. Skulle han lede Newcastle til en mid table-plassering denne sesongen, vil det nok være en fin kø av klubber som ønsker hans tjenester.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 09. Nov. 2010, 12:14 »
Nå lager dere sak ut av ingenting igjen gutter..Det ble spesifisert i CH forrige kontrakt at ny kontrakt skulle fremforhandles nå til jul. Tror både CH og MA forholder seg til dette. Ligaplassen er på langt nær trygg ennå og det er dumt å måtte ut med en klekkelig fallskjerm for å løse ut CH hvis resultatene fremover uteblir.. (bank i bordet på at det ikke skjer)

Saken hadde selvsagt vært en helt annen hvis det ikke hadde vært noe som helst kontakt mellom CH og MA vedrørende ny kontrakt. Men det har det vært, hvilket betyr at CH har noe å forholde seg til. Dessuten trenger det ikke å være negativt for CH overhodet: Fortsetter han i samme stil, vil han ha meget sterke forhandlingskort rundt juletider..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 09. Nov. 2010, 12:17 »
Hvor er det bekrefta at de har blitt enige om å forhandle etter jul? Chris Hughton sa blant annet i sommer at han var klar til å forhandle frem en ny kontraktsforlengelse allerede da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 09. Nov. 2010, 12:24 »
Det ble sagt det da det var spekulasjoner om at han skulle få sparken. Det er selvfølgelig sannsynelig at vi blir enig med Hughton, men etter det han har gjort for denne klubben burde vi sette oss ned med han med en gang. Virker som styret ville vente å se hvordan det gikk i PL, men når Hugton har gjort det så bra og har så stor tilitt i spilelrgruppen sender det ut helt feil signaler å vente med å gi han ny kontrakt.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 09. Nov. 2010, 12:27 »
Ser også denne;

Henry Winter: Tottenham can turn to Chris Hughton if England appoint Harry Redknapp
When a lack of communication and esprit de corps in the England camp under Fabio Capello finally extinguishes any hopes of Euro 2012, the Football Association may well turn to Harry Redknapp.

http://www.telegraph.co.uk/sport/columnists/henrywinter/8118207/Henry-Winter-Tottenham-can-turn-to-Chris-Hughton-if-England-appoint-Harry-Redknapp.html

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #312 på: 09. Nov. 2010, 12:39 »
Se og gi mannen ny kontrakt da!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 09. Nov. 2010, 19:16 »
Er det ikke lov å gjøre det bra i pl før halve laget + trener skal bli kjøpt opp av større klubber????

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 09. Nov. 2010, 23:18 »
Vel, hva angår Hughton, så trenger de ikke engang betale. Han kan de få gratis, hvis han ikke signerer ny kontrakt ganske snart.