20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chris Hughton  (Lest 112411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chris Hughton
« Svar #255 på: 23. Okt. 2010, 21:16 »
Skammelig hvordan TV2´s kommentator brukte nesten all småpraten underveis til å diskutere jobben til Chris Hughton med seg selv. Har hørt han kommentere Newcastle noen ganger denne sesongen, og han har blant annet tatt feil av Ben Arfa og Steven Taylor på et tribunebilde.

Uansett. Jeg mener Hughton har gjort en god jobb med dette laget, og ikke minst han GJØR en god jobb fortsatt. Han jobber hardt, er ydmyk, tar grep og han tar skalper! Det viser potensiale i både laget og Chris Hughton. På lik linje med laget, så trenger Chris Hughton og stabilisere seg. Jeg har troen på han, og jeg synes han gjør mye klokt og riktig med Newcastle. Hvis vi fortsetter å plukke jevnt med poeng fremover nå, så er det ikke meg imot at han får en ny kontrakt utover vinteren.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 23. Okt. 2010, 21:26 »
Skammelig hvordan TV2´s kommentator brukte nesten all småpraten underveis til å diskutere jobben til Chris Hughton med seg selv. Har hørt han kommentere Newcastle noen ganger denne sesongen, og han har blant annet tatt feil av Ben Arfa og Steven Taylor på et tribunebilde.
Rart at dere hadde norske kommentatorer og ikke jeg. I første omgang hadde jeg ikke noen kommentator, og litt uti andre omgang fikk jeg engelske :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 23. Okt. 2010, 21:29 »
De trekkene CH gjorde i dag var virkelig gode. Ga maksimal uttelling. Liker at han ikke er redd for å gjøre forandringer når ting åpenbart ikke fungerer. Han har tydelig sett at Routledge ikke fungerer på kant fordi han ikke slår ett forbanna godt innlegg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 23. Okt. 2010, 21:50 »
In Hughton we trust!!

Selvom CH muligens har mangler som manager tror jeg det så absolutt ikke er nyttig for oss å sparke han på nåværende tidspunkt. For det første er vi ikke stand til å hente noen bedre, og for det andre har vi på første gang på en del år begynte å vise tendenser til stabilitet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 23. Okt. 2010, 22:04 »
Resultatene våre har ikke vært optimale, men jeg synes ikke dette erCH sin feil.
Kan ikke se for meg at noen kunne gjort en bedre jobb med Newcastle. Folkmå ikke glemme hvilken stand laget var i da han tok over, og hvordan han reddet en synkende skute. Newcastle er ikke verdens beste lag, og vi kan ikke forvente seier hver uke. Vi har vært uheldige i noen kamper som vi definitivt skulle ha vunnet, men jeg tror ikke det var noe CH kunne gjort annerledes i disse kampene.
Det viktigste for oss nå er noe vi sjeldent har hatt før, men som jeg mener CH gir oss, nemlig stabilitet. Nå vant vi dagens kamp og ligger på 9. plass, noe som absolutt er godkjent, men selv om vi hadde tapt hadde det vært feil å sparke CH, for han er, etter min mening, vårt desidert beste alternativ!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #260 på: 24. Okt. 2010, 14:55 »
nufc.com melder at Steve Clarke kan bli Hughtons assistent.
Sitat
The Sunday papers then contained further claims that former Magpies coach Steve Clarke is set for a return to SJP as Hughtons' number two. Clarke has been out of a job since exiting from West Ham in June 2010.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 24. Okt. 2010, 15:23 »
Det jeg liker er med dagens newcastleutgave er at gutta står på helt til fløya blåser. Vi har nå klart å komme tilbake i 2 kamper. Og det står det respekt av. Tror CH, Smith og Nolan skal ha mye av æren for det. Slike comebacki skjedde aldri 3 sesonger tilbake.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 24. Okt. 2010, 15:24 »
Det var gledelig at vi klarte å vinne en kamp med 4-4-2 formasjon på bortebane, selv om Carroll lå ganske dypt til tider. Flere ganger var han ute på venstrekanten, nede ved hjørneflagget. Var meningen at innleggene skulle komme fra Bartons Høyreside, og at han skulle komme stormende inn? Jonas og Enrique var i god innleggsposisjon flere ganger, men hadde Carroll to meter fra seg.

Han traff 100% ved å bruke barton på kanten. Barton hadde målgivende, og i tillegg la han vell inn før Carroll headet ned til Nolan?
Barton kom mye inn i banen, men spilte godt når han først var der inne. Wham hadde ikke en eneste sjangse i 2.omgang. de var farlige på sin venstrekant i 1.omgang, men vi klarte å stenge den ruta i 2.omgang.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 24. Okt. 2010, 18:06 »
Det jeg liker er med dagens newcastleutgave er at gutta står på helt til fløya blåser. Vi har nå klart å komme tilbake i 2 kamper. Og det står det respekt av. Tror CH, Smith og Nolan skal ha mye av æren for det. Slike comebacki skjedde aldri 3 sesonger tilbake.

Slenger du på Wolves matchen så er det tre kamper vi har kommet tilbake i og tatt poeng. Vi hentet også opp ledelsen mot City, selv om det ikke ble poeng så var det veldig sterkt å komme tilbake der også! Dette er strålende tendenser, og jeg husker laget til Sir Bobby var ekstreme på dette, at de maktet å komme tilbake i kamper hvor de lå under.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 24. Okt. 2010, 23:32 »
Sleng på Ligacup-kampen mot Chelsea og.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 27. Okt. 2010, 20:32 »
http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2010/10/27/chris-hughton-believes-carling-cup-not-a-priority-61634-27548414/

Kanskje dårlig timing, men det er rett og slett fordi jeg ikke har rukket det før. Syns dette er en interessant artikel hvor Hugton snakker fornuftig om langsiktige mål. De fleste, både her inne og fans ellers, har nok innsett dette for lenge siden nå, men det er utvilsomt posetivt å høre Hughton snakke på denne måten. Det er ikke alltid våre managere har vært like fornuftige som det Hughton er her.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 27. Okt. 2010, 22:54 »
Jeg har veldig stort tillit til Hughton. Jeg synes han gjør en strålende jobb i newcastle om dagen. Han har forsterket klubben smart og nå begynner vi å se et lag som har et spillemønster. Jeg har full tillit til at han klarer å holde oss oppe! :) jeg tror også Hughton er en mann som kan bli i Newcastle i mange mange år! Han er ikke typen som stikker til en annen klubb hvis han får tilbud. Jeg tror han blir.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #267 på: 28. Okt. 2010, 00:10 »
Sky spekulerer i om Hughton er neste manager til å bli sparket

Sitat
Some bookmakers had closed the market on the next Premier League manager to be sacked, such was the extent of money being taken on Hughton to depart.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_6472153,00.html

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 28. Okt. 2010, 00:17 »
Jeg er overbevist om at det er pisspreik av en annen verden. Lavmål fra den mest bedritne delen av engelsk presse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #269 på: 28. Okt. 2010, 00:28 »
Nå vet jeg ikke hvor disse ryktene startet, men Sky er vel en av de få seriøse nyhetsformidlerne på balløyen. Håper selvfølgelig at dette er tull, men jeg føler meg ikke helt trygg mtp hvem som skal ta slike avgjørelser i klubben.