20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150902 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #255 på: 15. April 2008, 15:52 »
Hvor lenge overlever den første treneren?? Et par tap til på fugla så er nok Keiko vekk igjen!
Det overrasker meg overhodet ikke. Hadde en stund tro på Tom Nordlie, men ser nå at han er en veldig, veldig, veldig, veldig blek tjuvkopi av Nils Arne Eggen.

Er spent på om Henriksen blir førstemann ut, eller om noen andre trenere må dra før 1. juni (en dag jeg virkelig ser frem til). Hvis noen må dra før den tid, så er det nok Keiko.

Opdal er oppskrytt. Veit da faen om jeg ville bytta Londak for han, og det er ikke noe spesielt bra tegn.
Hehe. Det er absolutt ikke noe bra tegn. Verken for Londak eller Opdal.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 15. April 2008, 17:08 »
Keiko er jo i helt feil klubb. Alle styrkene han har å lære bort, har jo vært styrkene til LSK i alle år. han kommer liksom ikke med noe nytt. Hvorfor de sparket Røsler har jeg aldri skjønt.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #257 på: 16. April 2008, 00:48 »
Hvor lenge overlever den første treneren?? Et par tap til på fugla så er nok Keiko vekk igjen!

Ja uten tvil.Hvis ikke Nordlie får skjerpings på resultatene å spillet snart så er det uten tvil at han er en av de første kandidatene til å bli den første til å stå veldig i faresonen for å få fyken i år.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 16. April 2008, 09:42 »
Keiko er jo i helt feil klubb. Alle styrkene han har å lære bort, har jo vært styrkene til LSK i alle år. han kommer liksom ikke med noe nytt. Hvorfor de sparket Røsler har jeg aldri skjønt.

Det var håpløst. Røsler klarte å få et Lillestrøm-lag nesten blottet for kreative spillere til å prestere ganske bra. Ser for meg at det heller måtte vært nye spillere enn ny trener som kunne fått dette laget enda bedre.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #260 på: 16. April 2008, 16:59 »

Det var håpløst. Røsler klarte å få et Lillestrøm-lag nesten blottet for kreative spillere til å prestere ganske bra. Ser for meg at det heller måtte vært nye spillere enn ny trener som kunne fått dette laget enda bedre.

Ja sparkinga av Røsler var idiotisk.Vill aldri forstå det men jeg klager ikke..presterer Lillestrøm som dem gjør nå i evigheter så er jeg glad for det.haha :D ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 16. April 2008, 21:46 »
Fine tifoer fra Bergen der.

Når det gjelder LSK og Rösler/Nordlie er det et stort mysterium. Nordlie vil jo helst spille litt "penere" fotball, en slag ekstremt blek Eggen 4-3-3-variant. Men i LSK er det jo opplest og vedtatt at man IKKE skal spille fotball. Man skal SPARKE fotball. Derfor er det et stort mysterium at man sparket Rösler, som faktisk ønsker å SPARKE fotball, og erstattet ham med en mann som vil SPILLE fotball. Det er ikke overraskende at Nordlie sliter når han ikke får laget til å spille på hans måte. Men det er særdeles merkelig at en mann som Nordlie kjøper spillere som Bjørkøy og Riseth, som vel aldri har vært kjent for sine tekniske detaljer.
Tom Nordlie kommer stadig lenger og lenger unna det Odd-laget som ga han et navn som trener.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #262 på: 17. April 2008, 04:43 »
Ja men Bjørkøy kjøpet var maks overbetalt som det er mulig :D.Plus at han er på ingen måte en klar forsterkning i troppen.Riseth har erfaringa å er en kriger men i mine øyne heller ikke en spiller som forsterker LSK synes jeg.Lsk er på ingen måte blitt bedre med disse forsterkningene heller synes jeg!.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 17. April 2008, 16:53 »
Og når LSK også bruker Steinar Pedersen og Jon Midtun Lie på hver sin back, så forklarer det en hel del!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 17. April 2008, 18:07 »
Steinar er vel helt okei, men Lie?? Haha! Ble nesten letta når han forlot Start

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 17. April 2008, 19:17 »
Er Lie back ? Trodde han var angrepspiller
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 17. April 2008, 20:20 »
Ja men Bjørkøy kjøpet var maks overbetalt som det er mulig :D.Plus at han er på ingen måte en klar forsterkning i troppen.Riseth har erfaringa å er en kriger men i mine øyne heller ikke en spiller som forsterker LSK synes jeg.Lsk er på ingen måte blitt bedre med disse forsterkningene heller synes jeg!.
Tror ikke det kan være en sjel, andre enn Jan Åge Fjørtoft og Tom Nordlie som tror at John Anders Bjørkøy og Vidar Riseth forsterker et allerede godt lag. Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at Fjørtoft og Nordlie mener det heller. Jeg er veldig glad for å være kvitt Riseth.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 17. April 2008, 20:49 »
Da må jeg desverre meddele at du har sett alt for lite av Bjørkøy, Joakim. En meget, meget god spiller som ville spilt seg inn på nesten alle midtbaner i Norge.
« Siste redigering: 17. April 2008, 21:43 av danield »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 17. April 2008, 21:46 »
Jeg har ikke sett veldig mye av Bjørkøy, men når Fredrikstad blir bedre av å kvitte seg med ham, og Lillestrøm blir dårligere, da har jeg ikke spesielt stor tro på ham.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 17. April 2008, 21:52 »
Jeg har ikke sett veldig mye av Bjørkøy, men når Fredrikstad blir bedre av å kvitte seg med ham, og Lillestrøm blir dårligere, da har jeg ikke spesielt stor tro på ham.

Fredrikstad har da ikke blitt noe bedre av å kvitte seg med han. Gashi har spilt som er ræv sålangt denne sesongen og jeg kunne ønske at Bjørkøy fortsatt var i FFK.

Og at LSK er blitt dårligere pga. Bjørkøy er jo bare piss. Hvorfor gidder du og i det hele tatt skrive det?