20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2008  (Lest 150902 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2008
« Svar #240 på: 13. April 2008, 15:02 »
Han mente at RBK pissa på FFK!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 13. April 2008, 15:56 »
Demidov sa til TV2 etter kampen at RBK pissa på FFK helt fra utvisningen, og frem til dommeren blåste av kampen. Og han har forsåvidt et poeng. Nå fulgte jeg ordentlig med bare den siste halvtimen av kampen, ettersom jeg prioriterte Newcastle. Men jeg så da på en liten skjerm ved siden av storskjermen med Newcastle på, at Rosenborg ble klart, klart bedre etter at Kvarme fikk rødt kort. Fredrikstad så ikke ut til å produsere noe i nærheten av en sjanse før Konan hadde bommet på en større sjanse enn den Owen bommet på (ja, sjansen var faktisk større, fordi han hadde all tid i verden til å plassere den ballen enkelt forbi keeper, mens Owen ikke hadde nubbesjans til å tenke seg om, han måtte bare slenge frem en fot og håpe på det beste). Da hadde FFK én kontring, scoret mål, og så var kampen over.

RBK burde vunnet denne kampen greit. De var mye bedre enn FFK, selv med 10 mann.

Men det er på ingen måte andre enn RBKs egen feil at de ikke vant. De som prøver å si noe annet bør skytes. Som Yssouf Kone bør skytes etter å ha bommet på et helt for jævlig dårlig straffespark.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #242 på: 13. April 2008, 18:35 »
Og i følge Demidov pisser jo RBK på alt og alle! :D

Spørs hvor seriøst man skal ta sånne drittunger.

Uansett en koselig opplevelse å se Bodø/glimt-stabæk nå. Martins og Runar Berg leiker seg med Stabæk. Herlig! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 13. April 2008, 21:29 »
På forhånd bør vi være fornøyd med et poeng mot Stabæk, men etter å ha overvært kampen på Aspmyra i dag kan jeg fortelle at Stabæk skal være mer enn fornøyd med å få med seg poeng herifra.
Nannskog og Pall Gunnarson ble totalt usynlige i dag, jeg er mektig imponert over trønderen Per Verner Rønning. Fortsetter han som dette har vi en fin stopperbauta i Glimt. Ellers er det irriterende at tre mann skader seg i dag, spesielt vil det være tragisk dersom det er alvorlig for Birkir Bjarnason som spilte utrolig bra som indreløper i dag.
Etter å ha sett dagens kamp frykter jeg nedrykk mindre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 14. April 2008, 18:08 »
Det ser ut til at Glimt har tenkt å gi alle lag problemer på Aspmyra. Det er udelt positivt (så lenge Rosenborg iuansett vinner).

Men det er synd at de ikke greier å ta de nødvendige tre poengene når de overkjører Stabæk såpass som de gjør.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 14. April 2008, 20:04 »
Haha, Håkon Opdahl er en vits!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 14. April 2008, 20:17 »
Godset er meir med nå
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 14. April 2008, 20:26 »
Haha, Håkon Opdahl er en vits!

Jepp. Og jeg føler det oppsumerer kvaliteten på det norske landslaget når han er vårt soleklare førstevalg i mål...

plebbster

• Gjest
« Svar #248 på: 14. April 2008, 20:58 »
Kanskje den styggeste kampen i historien. Første omgang er rundspilling, men når forsvaret er så elendig så fortjener vi ikke bedre. Vi fortjener ikke 3 poeng selv om vi rundspiller godset offensivt, synd å si det. Tipper  gullet havner i Stavanger i år. Heldigvis er jeg fortsatt i lykkerus over RBK-FFK 1-2 og Glimt-Stabæk 1-1 ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 14. April 2008, 21:16 »
Herre fred for en jevn Tippeliga. Dessverre er det IKKE et tegn på kvalitet.
Alle slår alle, og topplagene driter seg stadig vekk. Når Lyn leder Tippeligaen er det grunn til å rope varsko. Selv om Viking og Vålerenga er a poeng.
Ikke rart landslaget er en vits, når Tippeligaen med alle utlendingene er en vits.

Håkon Opdal har IKKE gjort sesongens første tabbe, og ei heller sesongens siste. Og denne mannen er førstevalg på landslaget? Jeg føler dessverre at det blir mer og mer riktig å dra sammenlikninger med Jørn Jamtfall.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 14. April 2008, 22:30 »
Syner vi en klassisk opprykksesong for Glimt her? :D
Opdal er oppskrytt. Veit da faen om jeg ville bytta Londak for han, og det er ikke noe spesielt bra tegn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 14. April 2008, 22:33 »
Glimt skal nok få kjørt seg på mandag! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 14. April 2008, 22:39 »
Glimt skal nok få kjørt seg på mandag! ;)

Skal vel ærlig talt innrømme at det ikke er noen kamp jeg forventer at vi skal plukke så veldig mange poeng fra.
Men, hadde vi mot formodning klart å prestere på et like høyt nivå vekke fra Apsmyra burde vi selvsagt ha sjansen til å få noe med oss fra den kampen!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #253 på: 15. April 2008, 01:48 »
Vant vi  mot de stygge fugla :D.Deilig deilig ;D.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #254 på: 15. April 2008, 10:41 »
Hvor lenge overlever den første treneren?? Et par tap til på fugla så er nok Keiko vekk igjen!