20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #285 på: 09. Feb. 2008, 16:27 »
Jeg kjenner at jeg blir heit i toppen når jeg leser innlegg fra Doffi som vil knuse kneskålene til Smith eller til fredrik som hater folk som ser det lille positive som finnes fra denne kampen og andre.
Gjør oss alle en tjeneste og les gjennom innleggene før der poster dem, og gi faen i å drite ut folk som faktisk heier på laget sitt. Og Asbjørn: Det virker som du fryder deg over at du fikk rett mhp stortap. Ikke bra!

Ja jeg fryder meg over at vi nærmer oss nedrykk. Eller er det bare du har et stort problem, som ikke klarer å se realiteten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 09. Feb. 2008, 16:29 »
bjørni er du tett i hodet? er du fornøyd med og ha alan smith på banen, det er han som driter ut laget , ikke oss som klager på han.
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 09. Feb. 2008, 16:29 »
Supporterne sin jobb er ikke å klage, men å støtte laget samma hva f*** som skjer.
I dag var det trist, men hjelper det noe å dra over å knekke beina på Smith? Nei
Men kanskje det hjelper å gi dem litt støtte for en gangs skyld i neste kamp...

Hjelper nok svært lite om vi sitter hjemme foran PCn hjemme og gir støtte til Smith & Co. Støtte fikk de mer enn nok av i dag. Da snakker jeg om fra Toon Army.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #288 på: 09. Feb. 2008, 16:30 »
Alle ser vel realiteten, men hjelper det å klage mer når de fleste allerede har klaget helt siden Souness. Kanskje klaging og latterligjøring av egne spillere ikke er løsningen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #289 på: 09. Feb. 2008, 16:30 »
Som vanlig etter et tap begynner folk å fyre løs på hverandre er inne. Patetisk gutter, patetisk.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 09. Feb. 2008, 16:31 »
Javel Erlend Simonsen, da kan vi like gjerne konkludere med at du synes dette var en god kamp av Newcastle. Med andre ord kan jeg ikke hjelpe deg. Hvilke smågutter sikter du til forresten? Deg selv kanskje? Du opptrer i hvert fall usedvanlig ukorrekt og hodeløst ved bl.a å si at Carr spilte en god kamp. Dette er grunnlag nok for å vinke adjø til deg.

Sier jo også ganske klart at jeg har bare mulighet til å snakke konkret om første omgangen hvis du leser forrige innlegg. Og man kan ikke benekte at han gjorde det ganske greit:)

Til de som ikke skjønner hvorfor Enrique og Faye sitter på benken så kan vell det forsvares med at Keegan ikke kjenner disse spillerne. Det er ikke sikkert han har fulgt Newcastle med argusøyne og vet hvem som virkelig har gjort det bra. Han har satset på de spillerne han kjenner og vet hva han får ifra. Og det synes jeg det står respekt av. Når han blir bedre kjent med styrkene og svakhetene i laget så tror jeg vi vil se forandringer.

Tenkte faktisk på 1-0 til Newcastle at uansett om dette resultatet skulle stå seg, så vil vi nok se endringer på laget som møter ManU. Med eller uten seier. For vi har bedre spillere i stallen en den første 11'rn som startet idag.
Han kom, ble mett og dett var dett....

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 09. Feb. 2008, 16:31 »
Supporterne sin jobb er ikke å klage, men å støtte laget samma hva f*** som skjer.
I dag var det trist, men hjelper det noe å dra over å knekke beina på Smith? Nei

Hjelper nok svært lite om vi sitter hjemme foran PCn hjemme og gir støtte til Smith & Co. Støtte fikk de mer enn nok av i dag. Da snakker jeg om fra Toon Army.

Ja og takk og lov for at Newcastle har slike fantastiske fans, og den norske newcastle fansen er en vits
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 09. Feb. 2008, 16:32 »
asså det er forskjell på og støtte newcastle som lag og på å skjelle ut enkelt spillere.

JEG VIL ALLTID STØTTE NEWCASTLE, men vil aldri like enkelt spillere som svekker laget gang på gang og ikke har noe i drakta og gjøre.
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 09. Feb. 2008, 16:32 »
Javel Erlend Simonsen, da kan vi like gjerne konkludere med at du synes dette var en god kamp av Newcastle. Med andre ord kan jeg ikke hjelpe deg. Hvilke smågutter sikter du til forresten? Deg selv kanskje? Du opptrer i hvert fall usedvanlig ukorrekt og hodeløst ved bl.a å si at Carr spilte en god kamp. Dette er grunnlag nok for å vinke adjø til deg.

Kan vi ikkje ta ein avstemning om ken so vil ha deg her då, so vi kan vinka adjø til deg!!! Du snakkar om at folk må sjå realiteten og kor dårlege vi er etter kvar kamp. OM KOR JEVLA INTENST DU HATA SMITH OG BUTT. Du gjentek deg etter kvar jevla kamp!!! Kva er vitsen med det? OG IKKJE KOM MED DENNE REALITETEN DIN. Vi ser alle realiteten her inne, det ser ein berre på tabellen.

Avstemning: *hånda opp for "adjø" til deg*

Hva med å skrive korrekt bokmål/nynorsk før du skal gyve løs? Noen motargumenter mot mine synspunkter hadde heller ikke vært å forakte. *Venter i spenning*
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 09. Feb. 2008, 16:38 »
Jeg ville valgt å vinke til Fredrik ihvertfall

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 09. Feb. 2008, 16:40 »
For å si det slik, jeg er JÆVLA glad at de ekte supporterne som sto på Villa Park i sorthvitt i dag IKKE har den lousy holdninga som en finner litt for mye av her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 09. Feb. 2008, 16:41 »
For å si det slik, jeg er JÆVLA glad at de ekte supporterne som sto på Villa Park i sorthvitt i dag IKKE har den lousy holdninga som en finner litt for mye av her.

Ja det er jeg og. Man hadde disse som har den holdninga her vært engelske Newcastle supportere tviler jeg på at de hadde tatt orket med å dra på bortekamp

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #297 på: 09. Feb. 2008, 16:41 »
Det går jo faen ikke an å argumentere mot deg fredrik, for du er jo fullestendig avvisende til andre sine argumenter uansett. Og å rakke ned på folk sine små skrivefeil sier bare alt om hva slags sopp du er. Kan du ikke stikke på dagblad forumet isteden da, og lire av deg personlige fornermelser mot folk som ikke heier på NUFC? Da er du iallefall blant likemenn

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 09. Feb. 2008, 16:43 »

Ja og takk og lov for at Newcastle har slike fantastiske fans, og den norske newcastle fansen er en vits

Du har med andre ord ikke lest på Newcastle-Online forumet. Dette er blåbær i forhold til hva som skrives der inne.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 09. Feb. 2008, 16:44 »
Sier meg enig i det han tidligere sa her. Dårlig tap også begynner folk å kaste løs på hverandre.

Synes det blir litt for dumt at dette forumet skal blir 2 grupperinger. "De Positive" og "De Negative."

Så lenge du mener noe har du all rett til å si det, men måten ting blir sakt her inne bør nesten administrator slå ned på. Gule og Røde kort bør vi begynne å dele ut til de mest usaklige og spydige for å få litt orden på ting.

Eller bare prøve å overse det værste. er som med hunder. Oppmerksomhet til hunden når den gjør ugang, vil den ta som belønning og fortsette:)
Han kom, ble mett og dett var dett....