20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #255 på: 09. Feb. 2008, 15:45 »
Einaste lyspunkta i dag er Owen og Milner.

Drikker du i dag, Hans-Emil?  ;)
Haha! :D Men Milner var faktisk bra i dag. Hadde nok godt av litt hvile mot Boro samt en opptur i midtuka.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 09. Feb. 2008, 15:45 »
Tror eit nedrykk vil vere positivt me bare jo bare dårligere og dårligere for kver sesong uansett
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #257 på: 09. Feb. 2008, 15:46 »
Sammenlignet med dette spilte vi festfotball under Souness.

Helt klart. Dette er noe av det verre jeg noen gang har sett. 3 mål på de siste 9 kampene og ingen seier på samme antall kamper. Hva forteller det dere?

Det forteller om et lag fullstending blottet for confidence. Vi klapper sammen fullstendig gang på gang med én gang det kommer ett mål imot.
Fantastisk av Carr å gidde å spille håndball når ballen er på vei ut av feltet, slik at klyse Carew får hattrick. Toppen av kransekaka.

Men merk mine ord; Vi tar ManU 2-1.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 09. Feb. 2008, 15:47 »
Så er det bare å vente da, til horden med gladfans kommer utover kvelden med de ukentlige kommentarene om de "lyspunktene" som var der, at sesongen enda kan reddes og at laget bare  trenger litt selvtillit. En kan virkelig ikke unngå å bli mektig provosert av dette!

I 7, 8-tiden er man nok på plass.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 09. Feb. 2008, 15:47 »

Merk mine ord; det gjør vi IKKE!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #260 på: 09. Feb. 2008, 15:48 »
Og Beye var jo skamgod i forhold til Carr??? Var han som mista ein lett ball til Aston Villa slik at dei fikk kontra og fikk straffe. Men litt dust av Carr å ha hånda opp i duellen.
Newcastlesupporter siden 1992

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 09. Feb. 2008, 15:49 »

Merk MINE ord; heller ikke den kampen er avgjort før den er spilt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 09. Feb. 2008, 15:49 »
Så er det bare å vente da, til horden med gladfans kommer utover kvelden med de ukentlige kommentarene om de "lyspunktene" som var der, at sesongen enda kan reddes og at laget bare  trenger litt selvtillit. En kan virkelig ikke unngå å bli mektig provosert av dette!

Blir du virkelig irritert over at folk trekker fram det positive i det laget du holder med gjør?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 09. Feb. 2008, 15:49 »
Vi, slippe inn 1 - et - mål mot Man. United? Hahahaha...Det blir nok minimum 3. Er vi riktig heldige pådrar Ronaldo seg et gult kort i morra slik at han må stå over mot oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 09. Feb. 2008, 15:49 »
Dette gjør vondt.
Og JA, jeg begynner å lukte nedrykksspøkelset, jeg også. Ikke fordi vi ikke har kvalitetene til å holde oss i PL, men fordi vi er kommet i en ond sirkel hvor vi ikke klarer finne selvtilliten.
Lite å si. Vi spiller bra i førsteomgang, stresser Villa. Andreomgangen får Villa et heldig utligningsmål, og da er ALT av selvtillit sugd ut av oss. Ingenting fungerer, og spillere som spilte godkjent førsteomgang, jamfør Smith, Cacapa, Barton blant annet, faller TOTALT sammen. Det er vondt å se på.
Milner og Owen er våre menn i dag. Null tvil om det. Lille trøsten i dag er at to av mine favoritter beviser seg i dag. Bra jeg har Milner bakpå drakta i det minste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 09. Feb. 2008, 15:50 »

Joooo
5-0
Smith 3 Butt 2
 :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 09. Feb. 2008, 15:50 »
Så er det bare å vente da, til horden med gladfans kommer utover kvelden med de ukentlige kommentarene om de "lyspunktene" som var der, at sesongen enda kan reddes og at laget bare  trenger litt selvtillit. En kan virkelig ikke unngå å bli mektig provosert av dette!

Blir du virkelig irritert over at folk trekker fram det positive i det laget du holder med gjør?
Tipper Fredrik er irritert over folk som ikke klarer å se realiteten.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 09. Feb. 2008, 15:51 »
Jeg prøvde å være positiv til laguttaket før kamp, men nå må jeg si det irriterer meg.

ALL spisskompetansen vår sitter på benken, med unntak av Milner og Owen.

Vår beste stopper/DM sitter på benken i Faye, vår beste midtbanespiller i Emre og vår desidert beste venstreback i Enrique..

FAEN!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 09. Feb. 2008, 15:52 »
smith kommer til å gå målløs hele sesongen. har vel hatt en avslutning på mål denne sesongen, et venstreben skudd som trilla inn til keeper. ikke lett og spille med en spiss.
lt;3 Newcastle <3

Pettersen85

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #269 på: 09. Feb. 2008, 15:55 »
smith kommer til å gå målløs hele sesongen. har vel hatt en avslutning på mål denne sesongen, et venstreben skudd som trilla inn til keeper. ikke lett og spille med en spiss.

Har ikke vært med å diskutert før, men nå er det jaggu på tide. Trenger å dele min frustrasjon med noen. Må bare si meg helt enig med Doffi! Smith må jo være PL dårligste fotballspiller. Heller Bramble på topp enn det der. Han klarer jo ikke en verdens ting. Taper alt av dueller! Men han hadde faktisk 2 riktige pasninger på 90 min.
Hvorfor i all verden sitter de beste spillerne på benken? Carr på venstre?? Faye var jo helt konge før han dro. Emre er den beste midtbanespilleren vi har...

En tung dag(igjen)! kan jo ikke bli verre nå...