20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #270 på: 09. Feb. 2008, 15:57 »
Men da lurer jeg på: Synes ikke du det er vanskelig å støtte et lag som spiller patetisk fotball om dagen, og sanker like mange poeng som Derby? Hva er det som gir deg motivasjon? Hvilke tegn er det du ser som er i nærheten av å friskmelde dette sirkuset av et lag?
[/quote]

Selvsagt er det kjedelig når laget sliter som de gjør, vi vil alle sammen at Newcastle skal vinne alle kamper og spille underholdene fotball. Men slik er det desverre ikke, og da må vi bare støtte laget så godt vi kan utfra den situasjonen vi er i. Hjelper ikke laget hvis supporterne skal skjelle dem ut og bue dem ut etter alle kunstens regler helg etter helg. Tror du laget blir bedre av den grunn?

Nei, er man Newcastle supporter så er man Newcastle supporter. Jeg elsker Newcastle og støtter dem uansett om vi leder ligaen eller om ligger sist i 3 divisjon. Newcastle er mitt lag og vil alltid være det uansett hva som skjer. Hvis man kun klarer å støtte laget sitt i medgang så må man bare bytte lag.

Og alt er ikke så svart som mange skal ha det til. Vi har en ny ledelse som jeg tror er i ferd med å ordne opp i mye av rotet som fat fred førte med seg. Klubben har blitt feilstyrt i årevis og det er mye som må snus og ordnes før ting er som det skal igjen. Mort og Ashley tror jeg er godt i gang med den jobben. De sparket riktignok Big Sam alt for tidlig, men nå har de fått sin mann som manager og da forventer jeg at Keegan får tid på å bygge et lag. Vi har flere gode spillere allerede å bygge et lag fra, og med de riktige forsterkningene i sommer så blir dette bra!
Vi kan ikke forvente at Keegan snur alt på noen få uker bare fordi han gjorde det stort sist han var her. Mye har skjedd siden da og Keegan må sette seg inn i klubben og de spillerne vi har. Samtidig må spillerne lære seg Keegans måte å spille på. Dette er ikke gjort over natta.
Og glem ikke at 3 av våre mest sentrale spillere har vært borte en måned på Afrikamesterskapet også. Det svekker en fra før litt for tynt besatt tropp. Og hverken Arsenal x 2 borte eller Aston Villa borte er kamper som det bare er å hente seire i. Det er tøffe kamper som krever maks dager for at vi skal få noe ut av dem.

Så kjære medsupportere, innse at Newcastle ikke er som de var under glansdagene lenger. Nytter ikke å forvente seire mot alle lenger slik det var i de gode tider. Og det er selvsagt trist at det er slik, men det er faktisk realiteten om dagen og har vært i noen år nå. Mye har blitt gjort galt i Newcastle de seneste årene og det må vi nå betale for ved at vi har tatt steg tilbake samtidig som andre lag har tatt steg fremover. Vi må bare gi klubben tid og støtte laget i tykt og tynt fram mot bedre tider. For de gode tider kommer tilbake hvis vi er tålmodige og gir ledelsen, manager, støtteapparatet osv tid på å bygge stein for stein. Det er kjipt og tungt, men det må til.

Newcastle for evig og alltid, i gode OG onde dager.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #271 på: 09. Feb. 2008, 15:58 »
Man Utd(h) 0p, Blackburn(h) 0 p, Pool(b) 0 p, Birmingham (b) 0 p, Fulham (h) 3p, Tottenham (b) 0p, Reading (h) 3p, Pompey (b) 0p, Sunderland (h) 1-3p, West Ham (b) 0p, Chelsea (h) 0p, Everton (b) 0p.

Det blir vel 7-9 poeng på resten av sesongen.. Om vi er heldige klarer vi å plukke 1p i Blackburn og Birmingham matchene og redder PL status.
Jeg tipper neste seier kommer mot Fulham 22. mars

Mot Manure neste runde må vi rett og slett bare prøve å begrense tapet, men ser vel for meg noe liknende det som skjedde på Old Trafford.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 09. Feb. 2008, 16:02 »
Laguttaket irriterer med idag. Hvorfor skal f.eks. Carr spille på venstreback? I flere situsjoner hadde han mulighet for innlegg, men pga av et dårlig venstrebein fikk vi aldri ballen inn i boksen. Er sikker på at Enrique hadde gjort det bedre. Enda en gang gjør vi en dårlig annen omgang som gjør at vi taper kampen.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #273 på: 09. Feb. 2008, 16:03 »
smith kommer til å gå målløs hele sesongen. har vel hatt en avslutning på mål denne sesongen, et venstreben skudd som trilla inn til keeper. ikke lett og spille med en spiss.

Alan Smith har ikke scoret i Premier League siden november 2005. Vi er forhåpentligvis alle klar over at vi nå befinner oss i 2008, og utrolig nok blir faktisk denne mannen foretrukket på topp fremfor Mark Viduka. Det er mildt sagt overraskende spør du meg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #274 på: 09. Feb. 2008, 16:06 »
Finner det merkelig at Emre,Faye og Erique blei satt på benken da jeg mener dem er klare første valg.Når det kommer til Smith så er det rett å slett imponerende hvor lang måltørke å hvor lite mål den mannen scorer..

Pettersen85

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #275 på: 09. Feb. 2008, 16:07 »
smith kommer til å gå målløs hele sesongen. har vel hatt en avslutning på mål denne sesongen, et venstreben skudd som trilla inn til keeper. ikke lett og spille med en spiss.

Alan Smith har ikke scoret i Premier League siden november 2005. Vi er forhåpentligvis alle klar over at vi nå befinner oss i 2008, og utrolig nok blir faktisk denne mannen foretrukket på topp fremfor Mark Viduka. Det er mildt sagt overraskende spør du meg

Like morsomt å tenke på er at Laursen har scoret flere mål enn martins og owen tilsammen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 09. Feb. 2008, 16:12 »
det har han nok ikke , martins og owen har 10 PL mål
lt;3 Newcastle <3

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 09. Feb. 2008, 16:12 »
Så er det bare å vente da, til horden med gladfans kommer utover kvelden med de ukentlige kommentarene om de "lyspunktene" som var der, at sesongen enda kan reddes og at laget bare  trenger litt selvtillit. En kan virkelig ikke unngå å bli mektig provosert av dette!

I 7, 8-tiden er man nok på plass.

da er forhåpentlig vis småguttene gått å lagt seg, slik at de som tenker litt før de snakker får komme med sitt.

Smith gjorde helt greit i første omgang. er ikke god nok nei, men samspillet har kommen seg litt med Owen. Satser på Viduka er matchfit igjenn, eller at Martins kommer seg på føtterne igjenn.  Owen får godkjent. Duff prøver og Carr har forbedret seg ifra forrige kamp. har ikke venstrefot, så det er jo egentlig håpløst i utgangspunktet.  Flere spillere viser seg mer og mer giftig, må innrømme at jeg mistet siste 30 av andre omgangen pga jobb, så jeg snakker stort sett om første omgangen, og da var jeg fornøyd med Newcastle!  

Ser muligheter for forbedring!:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #278 på: 09. Feb. 2008, 16:16 »
Enig med Erlend, veldig bra sagt.
Men må også trekke fram MIlner som gjør en veldig god jobb i dag.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #279 på: 09. Feb. 2008, 16:16 »
Jeg kjenner at jeg blir heit i toppen når jeg leser innlegg fra Doffi som vil knuse kneskålene til Smith eller til fredrik som hater folk som ser det lille positive som finnes fra denne kampen og andre.
Gjør oss alle en tjeneste og les gjennom innleggene før der poster dem, og gi faen i å drite ut folk som faktisk heier på laget sitt. Og Asbjørn: Det virker som du fryder deg over at du fikk rett mhp stortap. Ikke bra!

Det er greit Olav at man kan lufte litt frustrasjon i kamptråden, men alt med måte. Kjenner at jeg har lyst å fike til Doffi etter den kommentaren om Smith. Det er jo FAEN ikke han sin feil at han blir valgt hver gang? Hadde ikke du villet spille hvis du ble foretrukket på topp istedenfor Viduka?
Jævla medgangssupporter!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 09. Feb. 2008, 16:18 »
Javel Erlend Simonsen, da kan vi like gjerne konkludere med at du synes dette var en god kamp av Newcastle. Med andre ord kan jeg ikke hjelpe deg. Hvilke smågutter sikter du til forresten? Deg selv kanskje? Du opptrer i hvert fall usedvanlig ukorrekt og hodeløst ved bl.a å si at Carr spilte en god kamp. Dette er grunnlag nok for å vinke adjø til deg.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 09. Feb. 2008, 16:21 »
Det er jo også irriterende at det kun er Smith som får dritten. Han var svak i andreomgang han også ja, men det var da jaggu meg stort sett hele backlinja også så til de grader, samt Duff som var helt drittdårlig i andreomgang. For meg er det kun Owen og Milner som får fullt ut godkjent fra denne kampen. De gav aldri opp. Syns forøvrig Owen har vokst med kapteinsbindet. Han jobber knallhardt og trår til i duellene, og fremstår som en som virkelig vil vinne der utpå.
Jeg veit ikke, men jeg tror Erlend nå fokuserte på førsteomgang, for der spilte jo Carr faktisk til godkjent. Noe han forøvrig i likhet med sine forsvarsskamerater ikke gjorde ut kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #282 på: 09. Feb. 2008, 16:22 »
Supporterne sin jobb er ikke å klage, men å støtte laget samma hva f*** som skjer.
I dag var det trist, men hjelper det noe å dra over å knekke beina på Smith? Nei
Men kanskje det hjelper å gi dem litt støtte for en gangs skyld i neste kamp...
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 09. Feb. 2008, 16:26 »
Javel Erlend Simonsen, da kan vi like gjerne konkludere med at du synes dette var en god kamp av Newcastle. Med andre ord kan jeg ikke hjelpe deg. Hvilke smågutter sikter du til forresten? Deg selv kanskje? Du opptrer i hvert fall usedvanlig ukorrekt og hodeløst ved bl.a å si at Carr spilte en god kamp. Dette er grunnlag nok for å vinke adjø til deg.

Kan vi ikkje ta ein avstemning om ken so vil ha deg her då, so vi kan vinka adjø til deg!!! Du snakkar om at folk må sjå realiteten og kor dårlege vi er etter kvar kamp. OM KOR JEVLA INTENST DU HATA SMITH OG BUTT. Du gjentek deg etter kvar jevla kamp!!! Kva er vitsen med det? OG IKKJE KOM MED DENNE REALITETEN DIN. Vi ser alle realiteten her inne, det ser ein berre på tabellen.

Avstemning: *hånda opp for "adjø" til deg*

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 09. Feb. 2008, 16:26 »
det er ikke kun smith som får dritten, tvert i mot, folk har jo skryti av innsatsen hans. det hjelper lite når du er spiss og har 400 kamper uten mål. På tide at han for litt pepper.

det er vel ikke lenger nødvendig og kritisere spillere som carr og butt. alle vet at de suckser ræv. på tide og gi zoggy venstrekanten istedet for duff og.
lt;3 Newcastle <3