20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #195 på: 09. Feb. 2008, 15:03 »
Nå var det akuratt det med at hvis vi gjorde jobben i 2 omg så kunne vi dra en seier i land..men isteden så faller vi sammen totalt som en kortstokk!.Jaja ser det ut som det blir nok et tap..what a suprise

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 09. Feb. 2008, 15:06 »
Bare Villa denne omgangen. Ingen individualister hos Newcaslte på banen og hva i helvete gjør Smith fortsatt på banen?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #197 på: 09. Feb. 2008, 15:06 »
Tipper Villa vinner 3-1 dessverre.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #198 på: 09. Feb. 2008, 15:06 »
UT med Smith nå snart då, herregud han taper jo alt
Newcastlesupporter siden 1992

BallaJazz

• Gjest
« Svar #199 på: 09. Feb. 2008, 15:07 »
Vill se en kreativ emre nå...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #200 på: 09. Feb. 2008, 15:11 »
Håper å se Emre og Viduka på banen snart. Vi må gjøre noe for å få noe ut av denne kampen nå, men det er ikke kjørt. Så hiv inn skytset king kev!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #201 på: 09. Feb. 2008, 15:11 »
Ingen spillere som er i oppvarming engang
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 09. Feb. 2008, 15:16 »
Kunne fort stått 5-1 nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 09. Feb. 2008, 15:17 »
3-1 Carew, vi er meget gode nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 09. Feb. 2008, 15:17 »
Nå synes jeg at negativiteten tar av her.

Kampen er ikke avgjort ennå. Noen har allerede prestert å skrive at Keegan ikke sitter lenge...?
Dette blir for dumt. Keegan mønstret et sjokkerende lag i første omgang, men da viste det seg at han hadde gjort rett. Vi mister hodet i andre omgang, men jeg har ennå troen på at vi skal berge et poeng.

Vi spiller mot et lag som har en tabell posisjon som du kan gange med 2 og de ennå ligger framfor oss. og der er på deres hjemmebane. Det skal være vanskelig for et lag i motgang, men vi er på rett kurs.

Er egentlig ikke sjokkert over lag oppstillingen siden Keegan ikke kjenner mange av spillerne, og det er positivt at han gir dem ro. Det ordnar seg:) Hvis vi klarer å løfte hodet etter å ha fått 2 mål i tryne, tror jeg vi tar med oss mye selvtillitt til kampen mot ManU!:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 09. Feb. 2008, 15:18 »
se på butt da haehaeheaeheahea fy faen for en gjeng. KJØP EN NYTT LAG TIL 3 milliarder.
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 09. Feb. 2008, 15:19 »

Kampen er ikke avgjort ennå. Noen har allerede prestert å skrive at Keegan ikke sitter lenge...?
Dette blir for dumt. Keegan mønstret et sjokkerende lag i første omgang, men da viste det seg at han hadde gjort rett. Vi mister hodet i andre omgang, men jeg har ennå troen på at vi skal berge et poeng.

Vi spiller mot et lag som har en tabell posisjon som du kan gange med 2 og de ennå ligger framfor oss. og der er på deres hjemmebane. Det skal være vanskelig for et lag i motgang, men vi er på rett kurs.

Er egentlig ikke sjokkert over lag oppstillingen siden Keegan ikke kjenner mange av spillerne, og det er positivt at han gir dem ro. Det ordnar seg:) Hvis vi klarer å løfte hodet etter å ha fått 2 mål i tryne, tror jeg vi tar med oss mye selvtillitt til kampen mot ManU!:)

Kan ikke du holde kjeft med slike misvisende utsagn. Jeg vet ikke hvilken lykkerus du går på, men du er langt ute på viddene, og gjør bare vondt verre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #207 på: 09. Feb. 2008, 15:19 »

Det var meg. Ikke fordi jeg håper at han får fyken, men fordi det ville vært jævlig typisk.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 09. Feb. 2008, 15:19 »
Eller bare begynne og bruke RESERVENE  :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #209 på: 09. Feb. 2008, 15:20 »
Hodet verker og dette hjelper jo ikke. Faen heller det rakner jo totalt. 3-1, signert klyse Carew, igjen.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn