20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #165 på: 09. Feb. 2008, 14:44 »
Litt enig der.Villa ser ut til å mangle en plan over spillet men still farlige nok til å kunne vinne kampen i løpet av neste omgang MEN gjør vi jobben i dag så skal vi vinne detta.Så gjennstår det å se om vi greier det i dag

Grunnen til at de spiller dårlig er jo også at vi spiller de dårlig. Vi er alltid oppe å presser de, og stresser de til å gjøre dårlige valg. Holder vi oppe intensiteten og kjemper like hardt kan dette bli bra. Villa har ikke kommet til veldig mange store sjanser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 09. Feb. 2008, 14:45 »
Vid for Smith Emre for Barton Faye for Capaca tror ikkje laget hadde prestert svakere av den grunn!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 09. Feb. 2008, 14:45 »
Er det flere enn meg som er godt fornoeyd med foersteomgang her?
Synes negativiteten raader
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 09. Feb. 2008, 14:46 »

Som sagt, veldig fornøyd. Vi spiller de dårlige, midtbanen er spesielt jævla flinke til å plassere seg og å presse Villa til å gjøre feil. Sålangt har Butt-Barton bevist seg å være et godt valg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 09. Feb. 2008, 14:48 »

Godt fornøyd med resultatet, men framover har vi kun skapt en sjanse.   Villa har vært farlig frampå ved flere anledninger, og vi er heldige som leder til pause. Vi må forbedre oss i 2.  omgang om vi skal vinne denne kampen. Litt justering fra Martin O`neill i pausen og vips det står 2-1. At vi har vært gode og Villa dårlig er ikke jeg langt fra enig i. Villa har hatt ballen langt mer og skapt vesentlig flere sjanser.
« Siste redigering: 09. Feb. 2008, 14:50 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #170 på: 09. Feb. 2008, 14:51 »
Er fornøyd med hvordan Newcastle spilte første omgang.
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 09. Feb. 2008, 14:53 »

Godt fornøyd med resultatet, men framover har vi kun skapt en sjanse.   Villa har vært farlig frampå ved flere anledninger, og vi er heldige som leder til pause. Vi må forbedre oss i 2.  omgang om vi skal vinne denne kampen. Litt justering fra Martin O`neill i pausen og vips det står 2-1. At vi har vært gode og Villa dårlig er ikke jeg langt fra enig i. Villa har hatt ballen langt mer og skapt vesentlig flere sjanser.

Ser der ja. .1-1 Given slipper inn nok et lett mål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 09. Feb. 2008, 14:54 »
Det er så jævla forbanna typisk. Satan!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #173 på: 09. Feb. 2008, 14:55 »
Faen, typisk at Given måtte skli der då
Newcastlesupporter siden 1992

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 09. Feb. 2008, 14:55 »
2-1
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 09. Feb. 2008, 14:55 »

2-1 ja, skulle ikke mer til en litt justering fra MArtin O Neill.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #176 på: 09. Feb. 2008, 14:56 »

Godt fornøyd med resultatet, men framover har vi kun skapt en sjanse.   Villa har vært farlig frampå ved flere anledninger, og vi er heldige som leder til pause. Vi må forbedre oss i 2.  omgang om vi skal vinne denne kampen. Litt justering fra Martin O`neill i pausen og vips det står 2-1. At vi har vært gode og Villa dårlig er ikke jeg langt fra enig i. Villa har hatt ballen langt mer og skapt vesentlig flere sjanser.

Nå fikk den via en spiller da...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 09. Feb. 2008, 14:56 »
carr som gir bort ballen, hva skjer med det fitte laget. KAST UT ALLE BORSTETT FRA OWEN. gi dem bort gratis
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #178 på: 09. Feb. 2008, 14:56 »
Pokkern å :(.Det var veldig synd..er redd for at detta kommer til å gi villa energi boost nå

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 09. Feb. 2008, 14:56 »
Kjempegreier.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg