20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]  (Lest 53375 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/2: Aston Villa - Newcastle 13.45 [C+ Sport]
« Svar #225 på: 09. Feb. 2008, 15:32 »
kanskje nedrykk er til det beste  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 09. Feb. 2008, 15:33 »
Ta det med ro nå folkens. Villa var jo klare favoritter på forhånd i denne kampen, så det er ingen stor overraskelse at de vinner.

Vi må desverre bare innfinne oss med at vi må ta tiden til hjelp før vi er tilbake blant de store, slik er det bare. Nytter ikke å sitte å skjelle ut egne spillere, det blir bare for dumt.
Problemet er at alt for mange Newcastle supportere fortsatt tror at vi er like gode som vi var, det er vi ikke. Vi var et topplag for noen år siden, men det var da og ikke nå desvere.

Støtt laget og gi dem tid.

Men da lurer jeg på: Synes ikke du det er vanskelig å støtte et lag som spiller patetisk fotball om dagen, og sanker like mange poeng som Derby? Hva er det som gir deg motivasjon? Hvilke tegn er det du ser som er i nærheten av å friskmelde dette sirkuset av et lag?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #227 på: 09. Feb. 2008, 15:35 »
litle john
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 09. Feb. 2008, 15:35 »
Vitsen er fullført. Opp med de hvite flaggene.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 09. Feb. 2008, 15:36 »
HAhahahahaha Cirkus United når faktisk nye høyder
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #230 på: 09. Feb. 2008, 15:37 »
FAEN!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #231 på: 09. Feb. 2008, 15:37 »
For første gang på ALLE mine år som Newcastle-supporter er jeg faktisk redd for nedrykk. Tror ikke det skjer, men muligheten er der nå.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 09. Feb. 2008, 15:37 »
Jeg kan ikke vente til Man Utd hjemme. Sesongen får sikkert en rakettstart der.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #233 på: 09. Feb. 2008, 15:38 »
Newcastle-fansen er i hvert fall trofaste på tribunen nå. Gir fantastisk lyd fra seg til tross for hvordan det går på banen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 09. Feb. 2008, 15:38 »
Fra 1-0 til pause til 4-1 bare Newcastle er så dårlige  8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 09. Feb. 2008, 15:38 »
HAhahahahaha Cirkus United når faktisk nye høyder

Det som er så trist (etter min mening) er jo det at du både her og flere andre steder virkelig gir uttrykk for at du nyter det.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 09. Feb. 2008, 15:38 »
Du sliter med og heie på et lag? hva faen sitter du da her og skriver for..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 09. Feb. 2008, 15:39 »
Ta det med ro nå folkens. Villa var jo klare favoritter på forhånd i denne kampen, så det er ingen stor overraskelse at de vinner.

Vi må desverre bare innfinne oss med at vi må ta tiden til hjelp før vi er tilbake blant de store, slik er det bare. Nytter ikke å sitte å skjelle ut egne spillere, det blir bare for dumt.
Problemet er at alt for mange Newcastle supportere fortsatt tror at vi er like gode som vi var, det er vi ikke. Vi var et topplag for noen år siden, men det var da og ikke nå desvere.

Støtt laget og gi dem tid.

Men da lurer jeg på: Synes ikke du det er vanskelig å støtte et lag som spiller patetisk fotball om dagen, og sanker like mange poeng som Derby? Hva er det som gir deg motivasjon? Hvilke tegn er det du ser som er i nærheten av å friskmelde dette sirkuset av et lag?

Men da ser jeg ikke større problem enn at du Fredrik heller får slutte å støtte laget, mens andre må få bestemme selv hvor tålmodige de vil være.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 09. Feb. 2008, 15:40 »
For første gang på ALLE mine år som Newcastle-supporter er jeg faktisk redd for nedrykk. Tror ikke det skjer, men muligheten er der nå.

Er også redd for dette. Det verste er at Fulham er på vei oppover, og kan faktisk passere Newcastle ut i sesongen. Boro kommer ikke til å ta mindre poeng enn Newcastle, så det blir vel en catfight mellom Wigan, Birmingham, Sunderland, Reading, Fulham og Newcastle om hvem som blir med Derby ned.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 09. Feb. 2008, 15:40 »
Kven hadde forventa å vinna denna kampen då!?!? Alle klaga over at det verte klart tap, og når det so verte det, klaga di endå meir!

VI SUGE FOR TIDEN

Er ikkje mange kampa vi vinne resten av sesongen.

Men rykke ikkje ned.

Og eg ler når folk snakkar om å sparka manager. Forbanna medgangssupportera!!!!!!!!!!!