20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben  (Lest 16564 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Er det FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben
« Svar #45 på: 04. Feb. 2008, 09:54 »
Syns det er forferdelig at det finnes folk her inne som mener det at Big Sam burde fått mere tid. Alle så jo hva han holdt på med. Han prøvde jo å bygge sitt eget lag med Butt og Faye og Barton på midten. Selv om han er en deffensiv manager med lang baller til filosofi så må jo også han skjønne det at man alltid til enhver tid MÅ ha noen spillere som har et kreativt fiber i kroppen. Ble alltid like irritert da jeg så navnet til Butt i startoppstillingen uansett hvor dårlig han spilte og det samme med Barton også. Og Sam prøvde jo ikke å bygge opp et lag fra bunnen av, for hvor ofte satset han på de unge spillerne som jeg er helt sikker på kunne gjort en minst like god jobb som mange av spillerne utpå? Han ga de kanskje ti minutter i hver kamp. Hater slike managere som Sam Allardyce. Spiller en elendig fotball og er fornøyd hvis vi vinner 1-0. Hvis han hadde lykkes så hadde jeg nok hoppet i taket som alle andre, men etter en stund så hadde folk begynt å klage igjen fordi vi spiller for deffensivt, og slik vil det gå. Det er så utrolig mange her inne som kun snakker piss om klubben og sier det at det var så veldig mye bedre før. Nå er jeg sjukt lei av dere!

Ja for vi spiller jo fantastisk fotball nå om dagen. 1 mål på siste 4 kampene vitner om det. Hadde Big Sam fått tid og penger ville selvsagt de kreative spillerene kommet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 04. Feb. 2008, 10:05 »
Overrasker meg slettes ikke at Allardyce uttaler seg på en slik arrogant måte.....det var slik jeg ble "kjent" med han som manager i Newcastle..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 04. Feb. 2008, 11:04 »
Overrasker meg slettes ikke at Allardyce uttaler seg på en slik arrogant måte.....det var slik jeg ble "kjent" med han som manager i Newcastle..

Med andre ord er Bobby Robson også arrogant. Hva er det egentlig som er arrogant? Han sier jo bare fakta, noe også flust av andre ex Newcastle managere også har sagt. At enkelte tror at kun et managerbytte vil sette denne latterlige klubben på rett kjøl igjen er ganske utrolig. Problemene sitter dypt, meget dypt.
« Siste redigering: 04. Feb. 2008, 11:06 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #48 på: 04. Feb. 2008, 11:14 »
Helt enig med Asbjørn i at vi må grave dypere enn bare managerstolen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 04. Feb. 2008, 12:59 »
Big Sam har dessverre helt rett i det han sier, uten tvil...
Big Sam er forøvrig ikke noe mer arrogant enn noen annen eks-manager vi har hatt, han har selvfølgelig bare tro på egen evne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

RHCP14

• Gjest
« Svar #50 på: 04. Feb. 2008, 15:51 »
Full krise og fullstendig kaos er det ikkje i klubben...lenger! Mesteparten av kaoset blei fjerna da Mike Ashley tok over klubben og ansatte Mort som chairman. Resten av kaoset har nå Keegan begynt å ta tak i. Syns det er veldig riktig av Keegan og Mort å konsentrere seg om å få alt rundt laget på plass. Synes det er fair for spillerene å gi alle ein sjanse fram mot sommeren. Denne sesongen er kjørt i henhold til europa uansett. Vil sei det er det samme om vi havner på 11 eller 15. Nå kan vi omstille oss til riktig type fotball (Newcastle-fotball), og finne ut av kva for spillere vi vil ha med videre.

Vi kan snakke om krise når vi ligger like over nedrykksstreken. Vi ligger nå på 12 plass og er 7 poeng over. Det vil sei at Middlesborough, Bolton, Wigan, Sunderland, Reading og Birmingham må vinne meir kamper enn oss i sesonginnspurten. Du skal være ganske pessimistisk om ein trur Newcastle rykker ned da. Med heimekamp mot Sunderland og Reading og berre borte mot Birmingham av lagene i nedrykkstrida, ser eg igrunn ganske lyst på at vi ikkje rykker ned. 

Det tar tid å omstille seg og vi begynner å se konturene av ein ny spillestil. Den klareste forandringen er at midtbanen er meir delaktig i oppbyggingen av spillet. Sjølvom det hangler litt her og der i pasningsspillet, må dei berre fortsette å prøve. Når vi til sommeren får inn nye spillere i viktige posisjoner, vil det bli bedre. Keegan har sans for gode spillere. Dette viste han da han solgte Cole til Man Utd og fikk Gillespie for ingenting. Av pengene fra Cole kjøpte han Ginola og Ferdinand (pluss noen mill). Ferdinand blei årets spiller, og Ginola hadde vel mest assist av alle den sesongen.

Vi må slutte å krangle om tåpelige ting som at noen er EMO-surportere og at noen er for pesimistiske eller optimistiske. Folk har forskjellig personlighet og så lenge laget taper vil det være turbulens i fansskaren. Eg har sett alle kampene eg har hatt mulighet for siden 95-96 da eg blei fan av laget. Det var eit lag som spilte underholdene fotball og som hadde den mest trufaste fansen i England. Eg kjenner meg igjen i manges frustrasjon her inne. Irritasjonen over alle dei misserable managerene som har ødelagd klubbens rykte og det kommer ut når vi ikkje vinner kamper. MEN vi har fått tilbake manageren som har skylda for at 80 % av fansen her inne faktisk er Newcastle og ikkje Man Utd eller Liverpool eller noe anna kjipt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 04. Feb. 2008, 15:58 »
Det er kun media og visse gruppe hjå supportarane som påstår at det er FULL KRISE og FULLSTENDIG KAOS i klubben.

Gi meg nokre døme?

Og ikkje tabellsituasjonen, den har vore slik lenge. Vi har slite heile sesongen, so dette er ikkje nytt.
Og ikkje sparkingen av Sam, det er gjort, og ferdig med.

Kan ikkje media og folk som berre skal klaga,syta og kritisera alt so verte gjort i klubben la vera?

Eg sa før Sam vart sparka at å kun sparka manageren hjelpe IKKJE. Og det ser vi no. Grunnen til at mi e dar vi er no, e at vi ansett ny manager kår sesong som henta nye spelarar og gjer ting på sin måte for so å verte sparka me ein gang.
Men vi får håpa dei nye eigarane og styret har ein anna politikk.

Skjønnar derfor ikkje kvifor det absolutt skal vera ein slik tråd.
« Siste redigering: 04. Feb. 2008, 16:06 av lgrinde »

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Feb. 2008, 16:00 »
Enig..Løsningen er ikke å sparke manageren hver gang det går dårlig. Tror vi er nødt til å gi de nye gutta litt tid..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 04. Feb. 2008, 18:26 »
Newcastle har jo vist gang etter gang etter gang at det ikke har noe for seg å sparke manageren bestandig. Det er ikke nødvendigvis manageren som er problemet. Jeg håper at Mort og Ashley har greid å fjerne verkebyllen fra styrerommet nå, og at de tenker langsiktig, og ikke bare på spillerfronten. Men jeg tror og håper at det er helt opp til Kevin Keegan selv hvor lenge han sitter som manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #54 på: 07. Feb. 2008, 21:58 »
Nei, det er ikke krise å fullstendig kaos i klubben.
Vi holder bare på å rette opp de meget grove feilene som ble gjort av en viss Fat Faens Shepard.
Å her trenger vi tålmodighet, for mannen var et halvt år unna å kjøre klubben konkurs :o

Det vi ser nå burde blitt gjort tidligere. Vi skal bli best på å hente å utvikle unge talenter, med et meget sterkt team. Keagen bygger selv et team rundt seg, som skal videreføre denne klubben å igjen gi den fremgang.
Vi har et styre som har gjort mere enn vi tror å forstår, vi er gjeldfri å har vel en av de beste økonomiske possisjonene i Premier League.

Ja, vent noen år, å se på hva som kommer frem av det vi har begynt på, da kan de som mener det er kaos å krise gå i seg selv??

TTT= ting tar tid
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

folesvert

• Gjest
« Svar #55 på: 09. Feb. 2008, 18:45 »
Vi snakkes ... her orker jeg ikke være mer. Sensurforumet.no.

Lykke til med resten av sesongen - måtte Newcastle lykkes (kanskje neste sesong)?

Shearer ... du er et SPØKELSE. Keegan ... du er en ANTIKVITET!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #56 på: 09. Feb. 2008, 19:26 »
Men du er uønsket, i motsetning til de to andre.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #57 på: 09. Feb. 2008, 22:23 »
Men du er uønsket, i motsetning til de to andre.

Så sant så sant Lasse!.

og til DEG folesvert: Jeg håper du aldri kommer tilbake hit igjen ;).Makan til TULLING

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 10. Feb. 2008, 00:28 »
Vi snakkes ... her orker jeg ikke være mer. Sensurforumet.no.

Lykke til med resten av sesongen - måtte Newcastle lykkes (kanskje neste sesong)?

Shearer ... du er et SPØKELSE. Keegan ... du er en ANTIKVITET!
Hva med å gi deg jobben hans? Du kunne jo gjort den mye bedre du, ikke sant? Og Alan Shearer? Vel, jeg synes du fungerer bedre som spøkelse enn han. Kanskje han har noe å lære av deg, han også? ;D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #59 på: 10. Feb. 2008, 00:29 »
Kristoffer: WTF er en emo-supporter?
Ellers så er jeg slett ikke så negativ som de fleste synes å være. Omstilling tar tid, sånn er det bare

Emo-supporter er supportervrak som enten er i himmelen når ting ser lyst ut, eller svartmaler som faen når ting går litt trått. Svært frustrerende!

Haha, EMO-supporter faktisk  :D